Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Urzeala tronurilor in marketing

de
1255 0 16 Iun. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In "Urzeala tronurilor", totul se rezuma la lupta pentru putere. Familiile fiind in conflict, chiar si fratii au varii disensiuni, iar loialitatile sunt in conflict, lupta pentru putere este personajul principal atat in carti, cat si in serial. Desi specialistii in marketing nu trebuie sa isi faca griji despre judecati prin lupta ori un neam de dragoni, provocarea lor de a produce campanii de marketing pe baza de continut de foarte buna calitate poate parea uneori un efort supraomenesc.

 
Este vorba despre a prelua controlul ideilor proprii, a canaliza creativitatea, avand ca rezultat media utilizabila si captarea atentiei maselor. Deci, cum reusiti sa captati atentia publicului? Acest final de sezon difuzat in curand de HBO mi-a oferit cateva indicii, direct din motto-urile diferitelor dinastii.
 
Casa Stark: Iarna e aproape (Winter is coming). Arya Stark are unul dintre cele mai impresionante instincte de conservare. Am vazut cum a evoluat de la fetita dragalasa si inselatoare, imbracata in rochite, la unul dintre cele mai puternice si pline de resurse personaje. 
Pentru expertii in marketing, aceasta abundenta de resurse este esentiala. Unul dintre cele mai dificile aspecte este constanta cu care produc idei relevante, in timp util. Nu te poti opri din publicat continut atunci cand esti in pana de idei. In schimb, poti economisi idei mereu aplicabile, pentru a supravietui "iernilor" reci ale penei de inspiratie.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h
Fie ca e vorba de un tweet sau comentariu interesant, integreaza utilizarea povestii in rutina ta zilnica si pastreaza ideile acelea stralucite pentru continut viitor. Nu lasa izvorul de povesti sa sece, altfel, chiar daca astazi esti plin de inspiratie, iarna e mereu aproape.
 
Casa Lannister: Imi fac vocea auzita. Membrii Casei Lannister nu se jeneaza sa isi faca vocile auzite. De exemplu, Tyrion Lannister, chit ca plesneste un rege impertinent (de doua ori) sau tine un discurs puternic, la judecata asa, stie cum sa se faca auzit. Pentru expertii in marketing, producerea continutului de calitate nu are nicio valoare, daca nu are impact public.
 
90% din consumatorii de astazi efectueaza sarcini si consuma continut utilizand dispozitive multiple, conform Think With Google. Pentru a fi auzit pe piata zgomotoasa a zilelor noastre, trebuie sa utilizati toate canalele, mentinand o experienta omogena.
 
E mai putin vorba de crearea continutului unic pentru fiecare canal (o pierdere masiva de resurse). E vorba de identificarea celui mai bun continut si de distribuirea sa eficienta. Un exemplu de brand sonor, in stil Lannister, este Starbucks. Experienta memorabila a cumpararii din magazin este strans legata de prezenta in mediul social a companiei, pe aplicatie mobila si pe site-ul web. Starbucks si-a construit un public foarte implicat.
 
Arunca o privire la campania Frapuccino "Say Yes to Summer", cu un brand puternic, sustinut de media sociala. O astfel de campanie care isi implica clientii rezulta dintr-o experienta de branding impecabil, pe toate canalele. Concentreaza-te pe omogenizarea personalitatii brandului, pe toate canalele si vei observa rapid efectele. 
 
Casa Tyrell: Dezvoltati-va puternici. Margaery Tyrell este, cu certitudine, intruchiparea casei sale. In acest punct al serialului HBO, este vaduva a doua oara si este in continuare capabila sa devina regina. Actiunile sale sunt extrem de bine calculate si, desi este inconjurata de haos si lipsa de predictibilitate, intotdeauna isi indeplineste obiectivele pe termen lung. Acesta este tipul de atitudine pe care specialistii in marketing trebuie sa o aiba pentru a nu uita ideea de baza si pentru a asigura dezvoltarea unor campanii puternice.
 
Piata aglomerata a zilelor noastre e la fel de predictibila ca o nunta Westeros, dar, cu fiecare decizie de continut luata, trebuie sa te concentrezi asupra rezultatului final: Ce valoare iti aduce? Ce fel de angajament va rezulta?
 
Lowe este un exemplu de companie care este extrem de atenta cu continutul sau. Compania isi utilizeaza punctele forte in privinta continutului, valoroase pentru publicul tinta, in loc sa incerce constant sa obtina virale sau sa arunce o plasa prea mare. Lowe a cultivat canale bogate pe Youtube, Vine si pe blogul sau, invartindu-se in jurul promisiunii sale de a ajuta clientul sa "se imbunatateasca constant".
Fie ca e vorba de un clip despre renovarea curtilor interioare sau de un clip Vine despre un secret legat de gradinarit, Lowe publica in mod constant continut de calitate excelenta, usor de distribuit, care tine direct de scopul sau final: atragerea mai multor clienti noi, in zona renovarilor si imbunatatilor casei.
 
Cu peste 7 milioane de privitori, popularitatea serialului "Urzeala tronurilor" a crescut din ce in ce mai mult, in ultima vreme. In mod similar, piata de continut nu este fada. Va fi aici pe termen lung si, daca este manevrat in mod corect, continutul este o metoda puternica de a comunica cu clientii. Are efect asupra lor, deoarece este distractiv, spune o poveste si genereaza interactiune sociala. Expertii in marketing care canalizeaza creativitatea si pasiunea, transformandu-le in continut valoros, consistent pentru toate canalele, sunt pe drumul cel bun pentru tronul de fier, tronul regilor, din serial.
 
Sursa: www.entrepreneur.com
 


Tags: marketingurzeala tronurilorstrategii de marketingspecialist marketingcreativitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Urzeala tronurilor in marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016