Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze

de
2821 0 04 Mai. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Bine, trebuie sa recunosc: nu o sa fie o vanatoare adevarata, cu arme, impuscaturi si vanat prins. Dar vor fi niste sfaturi care ar trebui sa te ajute sa pui mana pe o prada pretioasa: clienti cat mai numerosi. Cum multi antreprenori aflati la inceput descopera destul de repede, cea mai dificila partea unei afaceri noi este gasirea de noi clienti.

Sa ai un produs bun sau un serviciu grozav de care stii sigur ca oamenii vor avea nevoie nu este de ajuns. Clientii s-ar putea sa nu te gaseasca sau sa nu iti gaseasca site-ul doar pentru ca ai inceput deja sa vinzi produsul sau serviciul respectiv. Cei mai multi antreprenori trebuie sa mearga in mod periodic la "vanatoarea de clienti" pentru a mentine un ritm alert al afacerii si pentru a avea in permanenta un numar mare de clienti.

1. Fa-ti un plan. Imagineaza-ti cine e clientul tau ideal. Daca te adresezi altor afaceri, identifica departamentele care ar putea fi interesate de ceea ce ai tu de oferit si care e omul din interior care ar trebui sa ia decizia de cumparare. Si incearca apoi sa iti dai seama cum ar putea acel individ sa afle de afacerea ta in mod normal. In ce medii poti da de un astfel de om? Unde se uita atunci cand au nevoie de un produs sau un anumit serviciu? Gaseste un mod prin care sa pui informatia legata de afacerea ta in drumul lor.

2. Catre succes nu exista un singur drum. Vanzarile se produc pentru ca cei mai multi cumparatori afla despre afacerea ta in mai multe moduri si de la surse diferite. Cu cat aud mai mult despre tine, cu atat vei reprezenta o optiune la indemana si de luat in calcul atunci cand vor decide ca vor sa cumpere ceva.

3. Profita de ziarele locale. Ziarele din fiecare zi si cele saptamanale sunt surse incredibile de informatii de contact si te conduc la potentiali cumparatori. Cauta oameni care au fost promovati, care au obtinut premii, care au deschis afaceri noi sau care ar putea fi, intr-un fel sau altul, clientii tai ideali.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. Fii cu ochii in patru dupa evenimentele care ar putea reuni targetul tau. Contacteaza organizatorii unor astfel de evenimente si ofera-te sa furnizezi produse sau servicii ale afacerii tale ca premiu in cadrul evenimentului in schimbul promovarii afacerii tale de catre acestia.

5. Ofera putin ca sa primesti mult. Ofera mostre gratuite ale produselor tale si roaga-i pe cei care le primesc sa le spuna si prietenilor daca au fost multumiti de produse. Sau ofera consultanta gratuita daca esti specializat in acest domeniu.

Sunt arme care functioneaza daca urmezi sfaturile asa cum trebuie. Nu uita ca nu vei vedea rezultatele peste noapte, dar consistenta este cheia! Asa ca... succes la vanatoare!


Tags: marketingvanzarepromovaretargetclient ideal

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016