Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
26 Oct 2015

Trucuri de networking pentru antreprenorii tineri

de Octavian Dinu
1906 0
In cele sase luni de cand sunt fondatorul companiei non-profit MADE Microfinance, un program ce ofera servicii financiare persoanelor care nu se califica pentru imprumuturi bancare, am realizat adevarata valoare a networking-ului. Avand in vedere ca sunt un antreprenor tanar si nu am multa...
20 Oct 2015

Aparentele conteaza, chiar si cand vine vorba de continut!

de Anca Raileanu
1556 0
Daca va organizati continutul unui articol informativ, al unei scrisori de vanzare sau material de promovare, faceti in asa fel incat sa fie usor de vizualizat si citit. Acest lucru va spori interesul. Daca utilizatorii vad blocuri mari de text, probabil vor da click pe Esc. Ierarhia vizuala este...
13 Oct 2015

Shoppingul - activitate studiata la fel ca o stiinta!

de Marinache Horia Cristian
1829 0
Shoppingul .... Pentru unii, a face cumparaturi este o simpla necesitate, pentru altii o distractie, in timp ce pentru altii este o adevarata terapie de refacere a moralului si a bunei-dispozitii. Aceasta activitate este studiata la fel ca o stiinta. Paco Underhill, cel mai mare expert in domeniu,...
02 Oct 2015

Video-urile - viitorul in marketing!

de Marinache Horia Cristian
1887 0
In cadrul evenimentului SMART MARKETING, care s-a desfasurat zilele acestea la Bucuresti, speakeri de renume in domeniu au oferit sfaturi utile oricarui profesionist in marketing. In zilele de 30 septembrie si 1 octombrie 2015, Hotel Radisson Blu din Bucuresti, a gazduit evenimentul SMART...
30 Sep 2015

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing

de Marinache Horia Cristian
1945 0
Prin elaborarea strategiei de marketing o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele care tin de vanzari, atragere de clienti,concurenta in afaceri, imaginea firmei etc. Strategia de marketing ajuta antreprenorul la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P:...
28 Sep 2015

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian
1596 0
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul. Mai mult decat orice altceva, alegerea...
21 Sep 2015

5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?

de Marinache Horia Cristian
2196 0
Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice. Sa vedem care sunt cele mai importante si cum se utilizeaza ele: 1. Prin clienti Fara indoiala este una dintre metodele cele mai eficace pentru orice tip de afacere. Fiecare client, multumit...
15 Sep 2015

9 caracteristici pe care trebuie sa le aiba produsele sau serviciile tale pentru a-ti aduce profit.

de Stefania Tanase
1732 0
Ai un produs sau un serviciu nou pe care vrei sa-l vinzi? Esti sigur ca produsul sau serviciul va avea un mare succes daca vei putea face rost de banii de inceput? Iata 9 caracteristici pe care trebuie sa le aiba produsele sau serviciile tale pentru a-ti aduce profit! 1. Trebuie sa fie ceva ce...
01 Sep 2015

Cum te poti pozitiona favorabil fata de concurenta?

de Teo Manole
1798 0
Dupa ce ti-ai identificat concurentii este important sa afli cat mai multe lucruri despre ei si sa utilizezi aceste informatii in beneficiul afacerii tale. Asadar, in faza urmatoare trebuie sa organizezi aceste informatii si sa identifici modul in care te poti pozitiona favorabil fata de...
31 Aug 2015

Stii care sunt stakeholderii afacerii tale? Dar, criteriile de segmentare?

de Teo Manole
1763 0
Fiecare antreprenor interactioneaza zilnic cu grupuri de persoane care au o legatura mai puternica sau mai slaba cu afacerea sa. Aceste grupuri sunt cunoscute sub numele de factori interesati sau stakeholderi, iar cunoasterea lor este foarte importanta in conducerea unei afaceri. Cine sunt...
19 Aug 2015

Oportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor

de Marinache Horia Cristian
2642 0
S-a a dat startul constituirii primei retele nationale de mestesugari rurali! “Invitam mesterii populari din intreaga tara, asociatiile si grupurile de initiativa locala si autoritatile guvernamentale responsabile sa se alature initiativei noastre. Impreuna putem contribui la dezvoltarea...
11 Aug 2015

7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde

de Marinache Horia Cristian
2646 0
Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes. In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde. 1. Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care...
07 Aug 2015

3 legi pe care sa le respecti ca sa ai vanzari de top

de Marinache Horia Cristian
2390 0
Exista cateva legi cand vine vorba despre vanzare. Daca le vei urma, vei vedea ca o sa cresti imediat. Nu conteaza daca vinzi online sau offline, aceste legi sunt cheile de la usa cresterii masive a afacerii tale. 1. Legea valorii. Consumatorii cumpara doar produse si servicii care le aduc...
05 Aug 2015

Cum sa-ti dezvolti strategia de marketing pentru afacerea ta?

de Teo Manole
2100 0
Dupa ce ai analizat piata si detii informatii cu privire la mediul intern si extern al business-ului tau este timpul sa-ti conturezi propria strategie de marketing. Asadar, reuneste prioritatile alese pentru a stabili care este punctul in care iti doresti sa ajungi prin implementarea strategiei...
28 Iul 2015

In Romania, publicitatea prin viu grai a fost si este cea mai eficienta!

de Ilinca Dobrescu
2010 0
In prezent, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de companii si se orienteaza catre recomandari de la prieteni si familie pentru folosirea anumitor produse sau servicii. Un client satisfacut poate convinge un altul sa incerce produsul sau serviciul respectiv mai...
23 Iul 2015

Cum sa afli cat mai multe lucruri despre concurenti si sa utilizezi aceste informatii in beneficiul afacerii tale?

de Teo Manole
2124 0
Concurentii reprezinta un grup important de stakeholderi cu un impact mare asupra afacerii tale. De aceea este important sa identifici cat mai multe lucruri despre concurenti si sa utilizezi aceste informatii in beneficiul afacerii tale. In general, companiile apeleaza la firme de cercetare pentru...
22 Iul 2015

7 sfaturi pentru a concepe cele mai relevante sondaje pentru afaceri

de Marinache Horia Cristian
2004 0
La baza sondajelor pot sta multe ratiuni. Prin formularea intrebarilor si structurarea raspunsurilor, sondajele pot fi folosite in numeroase feluri si pentru o multitudine de scopuri. Porniti de la scopul sondajului? Urmatoarele 7 sfaturi va vor ajuta sa asigurati relevanta propriilor dumneavoastra...
15 Iul 2015

Tu cum iti promovezi afacerea? Iata 7 sfaturi pentru o pomovare de top!

de Marinache Horia Cristian
2331 0
In general, in actiunile de marketing firmele isi fac plublicitate. Totusi, nu totdeauna, publicitatea este modalitatea potrivita de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Asa ca, trebuie sa aflam si alte modalitati de a ne promova afacerea sau sa invatam cum sa o folosim in...
13 Iul 2015

Care sunt stakeholderii afacerii tale?

de Teo Manole
1728 0
Clientii sunt cei care asigura succesul unei afaceri, iar antreprenorii aflati la inceput trebuie sa se concentreze in primul rand pe atragerea si mentinerea lor. Orice afacere exista atata timp cat exista clienti. Este indicat ca satisfacerea clientilor in mod profitabil sa fie unul dintre...
10 Iul 2015

Determina-ti clintii sa-ti spuna ce-si doresc

de Marinache Horia Cristian
1518 0
Nu exista un mod mai eficient de a imbunatati calitatea informatiilor provenite de la un potential client decat prin a-i adresa intrebari scurte si la obiect. Toti ne amintim de momentul in care am stat la masa cu un client pe care incercam sa-l ajutam, constienti fiind de faptul ca puteam sa facem...
29 Iun 2015

Cum iti promovezi afacerea? Iata 7 idei care vor pune concurenta cu botul pe labe!

de Marinache Horia Cristian
1936 0
Modalitatatile de a promova o afacere sunt neliminate. Daca esti in pana de idei sau ai nevoie de sugestii, iata 7 propuneri care te vor ajuta sa pui concurenta cu botul pe labe. 1. Inainte de orice eveniment, stabileste-ti niste targeturi clare, pe care vrei sa le acoperi. Poti demara...
23 Iun 2015

10 recomandari formidabile ca sa aveti succes cu un magazin

de Marinache Horia Cristian
1869 0
Un magazin se poate transforma in scurt timp intr-o importanta sursa de profit, daca veti reusi sa dezvoltati si aplicati sugestiile pe care vi le oferim in acest articol, un concept viabil si, in cele din urma, o afacere solida. Iata cele 10 recomandari ca sa aveti succes cu un magazin! 1....
17 Iun 2015

3 directii prin care sa obtii cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing

de Marinache Horia Cristian
1587 0
Succesul in marketing porneste de la informatiile potrivite si modul in care sunt verificate si cantarite beneficiile pe care le poate aduce o investitie in marketing. Iata 3 povete ca sa obtii  cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing! 1. Ia in calcul...
11 Iun 2015

De ce nu vinzi? Mesajele tale rezoneaza cu dorintele clientului?

de Catalin Chivu
1567 0
In fiecare zi suntem inconjurati de mesaje de marketing care ne solicita atentia. Totusi, doar unele dintre mesajele de marketing ajung la noi pentru ca rezoneaza cu dorintele noastre. Pentru un antreprenor este foarte important sa transmita mesaje relevante pentru consumatori. Transmiterea unui...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.16 / 5 din 249 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017



Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton