Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
09 Iun 2015

Cum sa faci vanzari bune prin retele de socializare

de Marinache Horia Cristian
1649 1
Fie ca este vorba despre marketing, vanzari, servicii clienti, realizari sau alte scopuri ale companiei, cand social media face parte din ceea ce presupune o afacere, trebuie manageriata prin planning si follow-up. Avand aceste lucruri in minte, iata care este planul de bataie! Cum iti vei da...
04 Iun 2015

Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur

de Marinache Horia Cristian
1629 0
Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata. Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu:...
26 Mai 2015

2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?

de Marinache Horia Cristian
1773 0
Pentru a evita situatiile nefericite in care pierzi bani prin investitiile de marketing, iata 2 tipuri de greseli pe care trebuie sa le eviti. 1. Lipsa unui plan de marketing Cei mai multi antreprenori sunt nerabdatori sa inceapa o afacere pe care sa o dezvolte, fara insa sa stabilieasca...
21 Mai 2015

5 moduri ieftine si eficiente de promovare a afacerii

de Marinache Horia Cristian
1653 0
1. Ajutor reciproc Spre exemplu, un reprezentant auto Mercedes Benz le-a trimis clientilor sai invitatii la o sala de fitness. Cei de la sala de fitness le-au oferit clienților invitații pentru un test drive cu noile modele Mercedes. Ajutorul reciproc nu costa nimic! 2. Ofera continut...
18 Mai 2015

Ce tip de reclama pentru afaceri are cel mai mult succes

de Marinache Horia Cristian
1724 0
O reclama mai stridenta si mai mare are intodeauna mai mult succes decat una discreta ... Este corect sau gresit? Alegeti orice ziar sau revista si veti vedea reclama dupa reclama, una mai mare si mai stridenta decat alta, incercand in acest fel sa atraga atentia cititorilor. Cum poti face fata...
12 Mai 2015

Cele mai bune cai de a atrage atentia asupra produsului sau serviciului tau

de Marinache Horia Cristian
1659 0
Cand o firma doreste sa lanseze o noua marca sau sa creasca vanzarile uneia deja existente, trebuie sa gaseasca cele mai bune cai de a atrage atentia acelei categorii de consumatori potential interesati de produsul respectiv. Acest lucru nu este atat de usor pe cat ar putea parea. Evident,...
08 Mai 2015

Noutate! Crearea unei piete unice digitale - 28 de piete UE in una singura

de Idei De Afaceri
1424 0
Comisia Europeana a prezentat recent planurile detaliate privind crearea unei piete unice digitale. Proiectul prevede 16 actiuni esentiale, grupate in 3 piloni, pe care Comisia le va intreprinde pana la sfarsitul anului 2016. Obiectivul pietei unice digitale consta in eliminarea 'zidurilor'...
07 Mai 2015

Avem TVA de 9%. Ce facem cu el?

de Idei De Afaceri
1609 0
Vestea buna este ca, incepand din iunie se reduce TVA-ul la produsele alimentare, la 9%. Vestea rea, care a prins deja contur, este aceea ca unele supermarket-uri au marit preturile, pentru a avea apoi de unde sa le reduca. Exista perspective ca fermierii dar si procesatorii sa aiba o productie...
05 Mai 2015

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de Marinache Horia Cristian
1524 0
Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii. Sunt multe feluri in care poate...
29 Apr 2015

Cum afli daca vor cumpara oamenii produsul sau serviciul tau?

de Silvia Bucsan
1181 0
E complicat sa aflati pretentiile unui client, potential sau deja existent? Nici pomeneala! Nu trebuie decat sa ... il intrebati ce pretentii are. Ca sa va puteti face o idee generala, nu trebuie sa discutati cu mai mult de 30 de clienti (chiar mai putini daca aveti o afacere...
28 Apr 2015

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de Teo Manole
1207 0
Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari. Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in...
23 Apr 2015

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

de Teo Manole
903 0
1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale. Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea...
17 Apr 2015

Ce putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!

de Silviu Marian Banila
1419 0
Este acerba si permanenta lupta pentru a ne atrage clientii. Ce putem face mai mult pentru a-i pastra si inmulti? In primul rand sa ne folosim calitatile noastre, adica sa fim onesti, deschisi, empatici, responsabili, dinamici. Apoi, incearca aceste idei: 1. Fii receptiv la nevoile lor. Sa...
15 Apr 2015

Cum sa captezi atentia unui investitor pentru a-ti finanta afacerea?

de Teo Manole
1017 0
Ca sa ai sanse sa captezi atentia unui investitor, in primul rand, trebuie sa-ti conturezi o viziune pe termen lung. Pentru un om de afaceri, banii cheltuiti pe o afacere noua reprezinta o investitie pe termen lung. Ei stiu ca banii nu se vor multiplica intr-un an si ca trebuie sa astepte ca...
09 Apr 2015

Promovarea afacerii: Recomandarea clientilor este cea mai buna reclama

de Silvia Bucsan
1250 0
Pe langa produse, firma dumneavoastra poate oferi si servicii (instalare sau , de ce nu, consultanta). Trebuie sa-i convingeti pe oamenii ca sunteti cei mai buni si in produse si in servicii. Aceasta se vede prin seriozitatea cu care onorati comanda si prin calitatea lucrului facut. Daca ati reusit...
30 Mar 2015

Pont: clientii speciali ai unei afaceri handmade

de Anca Georgescu
1649 0
Daca, spre exemplu, realizati felicitari sau diverse ornamente puteti sa va alegeti si alte canale de vanzare a acestor obiecte handmade. O categorie mai putin evidenta de clienti pentru aceste obiecte handmade o constituie hotelurile si restaurantele. Ideea este urmatoarea: patronul unui hotel ar...
25 Mar 2015

3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri

de Mircea Dragnea
1222 0
Cand ai un buget restrans (si care este acel antreprenor care sa nu aiba asa ceva?), este neaparat necesar sa economisesti si sa calculezi cu atentie fiecare banut. Iata 3 idei legate de Internet, idei prin care sa economistesti bani pentru afacerea ta: 1. Porneste-ti motoarele de...
16 Mar 2015

Nu evita schimbarea!

de Teo Manole
838 0
Uneori brandurile au nevoie de un suflu nou pentru a le aminti clientilor ca produsele nu stagneaza. Schimbarea culorii este unul dintre cele mai intalnite moduri prin care o companie poate atrage atentia asupra schimbarilor pe care le face: un nou target de clienti, un mod nou de comunicare sau...
12 Mar 2015

Vrei sa ai vanzari de 10 ori mai mari?

de Silvia Bucsan
1075 0
Reusita unei reclame depinde de cat de bine atrage segmentul de cititori tintit. Reclame identice, dar cu headline-uri diferite au impact diferit asupra vanzarilor. Nu e ceva neobisnuit ca schimbarea headline-ului unei reclame sa atraga vanzari de 5-10 ori mai mari. Un creator bun de reclame ar...
10 Mar 2015

Stii cui se adreseaza reclama ta?

de Silvia Bucsan
1049 0
Oamenii sunt mereu in criza de timp. Persoanele cu o educatie medie citesc aproximativ trei patrimi din mesajele pe care le primesc sau din revistele pe care l-au cumparat. Asadar, aceste persoane nu vor da atentie reclamei tale decat daca headline-ul le convinge ca merita. Daca in viata sociala...
04 Mar 2015

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?

de Julian Manescu
1406 0
Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa. Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori.  Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea...
27 Feb 2015

3 reguli necesare pentru planificarea vanzarilor

de Teo Manole
1879 0
Planificarea vanzarilor se face pentru a obtine o estimare corecta a vanzarilor viitoare. Iata 3 reguli necesare pentru planificarea corecta vanzarilor! 1 . Realizeaza estimari pentru fiecare luna Planificarea pe luni poate parea minutioasa, insa te ajuta sa realizezi estimari realiste. Motivul...
25 Feb 2015

Cum sa creezi un headline pentru o reclama de succes?

de Camelia Ghenes
1339 0
Interviu cu Wanda Loskot, expert in marketing Rep.: Cat de important este headline-ul in asigurarea succesului unei reclame? Wanda Loskot: Extrem de important. Aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de headline – asta inseamna ca pentru fiecare dolar cheltuit, 90 de centi sunt...
20 Feb 2015

Cunosti instrumentele de marketing si profilul consumatorului?

de Julian Manescu
1431 0
Pentru a intelege mai bine ce sunt aceste instrumente de marketing si cum le poti utiliza eficient o sa folosim ca exemplificare o afacere des intalnita - magazin de haine. La ce trebuie sa fii atent?  Fii atent la datele demografice din zona in care iti vei deschide magazinul, tine cont de...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.16 / 5 din 249 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017



Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton