Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
17 Feb 2015

Culorile sunt importante in afaceri. Cei 3 NU despre folosirea culorilor in afaceri

de Teo Manole
1285 0
La alegerea culorilor potrivite pentru afaceri si campaniile in marketing te sfatuim sa nu te limitezi la teoriile traditionale care se axeaza pe impactul emotional al culorilor. Ce culori sa folosesti si ce sa eviti? Numeroase studii de marketing arata ca oamenii asociaza culorile cu anumite...
13 Feb 2015

Abilitatea de a vinde este numarul unu in afacere!

de Dan Iacobescu
1119 0
Oamenii de succes din vanzari comunica excelent si sunt niste artisti in ceea ce priveste persuasiunea. Sunt speakeri elocventi, fini ascultatori si stiu cum sa se foloseasca de limbajul trupului. Uita-te la companiile care au vanzari de miliarde de dolari si vei descoperi ca antreprenorii de top...
09 Feb 2015

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

de Teo Manole
1073 0
Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului. Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu...
03 Feb 2015

5 sfaturi pentru o negociere de succes

de Catalin Chivu
1122 0
Este extrem de important sa vinzi mai intai si sa negociezi dupa. Facand acest lucru, vei avea oportunitatea de a pune intrebari si de a valida beneficiile-cheie pe care clientul le cauta. In timpul fazei de negociere, potentialul cumparator va incerca sa mascheze beneficiile dupa care se uita,...
27 Ian 2015

12 moduri in care poti sa ajungi la client

de Teo Manole
1235 0
Desigur, nu este tocmai usor sa ajungi la client si sa afli lucrurile de care acesta are nevoie sau pe care si le doreste. In marketing si vanzari este o permanenta competitie, redescoperire si munca. Pentru a obtine datele ca sa ajungi la client, poti aplica unul sau mai multe dintre urmatoarele...
22 Ian 2015

2 metode simple ca sa afli ce isi doresc clientii tai?

de Teo Manole
1159 0
Cum definesti valoarea produselor si a serviciilor tale? Se poate masura? Cat valoreaza in realitate produsele si serviciile tale? In mod surprinzator, putini antreprenori sunt capabili sa raspunda la aceste intrebari. Si totusi, abilitatea de a evidentia valoarea unui produs nu a fost niciodata...
16 Ian 2015

Afla care este portretul clientului in 2015?

de Idei De Afaceri
975 0
In 2015, preferintele consumatorilor se modifica fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut. "Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru...
13 Ian 2015

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
1059 0
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona. Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile...
08 Ian 2015

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!

de Cosmin Enescu
1068 0
Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990. Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original...
07 Ian 2015

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de Teo Manole
1672 0
Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti. Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in...
05 Ian 2015

Cum sa-ti analizezi concurenta in afaceri inainte de a intra pe o piata

de Dan Iacobescu
1744 0
In analiza concurentei intra si analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de activitate. Aceasta analiza poate oferi indicii importante. Astfel: 1. Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar...
23 Dec 2014

Analiza concurentei inainte de a intra pe o piata

de Octavian Dinu
2332 0
Analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de afaceri poate oferi indicii importante. Astfel: a) Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar mici, pentru ca firmele intra si parasesc usor, fara...
22 Dec 2014

Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?

de Dragos Craciun
1310 0
Una este sa furnizati mesaje de genul "Extraordinar! Nemaipomenit! Este cel mai bun produs cu putinta!" si alta este sa se poata intelege de ce produsul cu pricina este atat de bun. Iata un exemplu de marturie reusita din acest punct de vedere, inclusa in pliantul unei firme care comercializeaza...
18 Dec 2014

Care sunt cerintele pietei si noile oportunitati de afaceri?

de Teo Manole
2039 0
Consumatorul este, pe zi ce trece, tot mai pretentios: el pretinde calitate desavarsita, servire rapida, preturi mici si mereu ceva nou ori macar diferit fata de ceea ce i se ofera in mod cotidian. Este evident ca afacerile deschise in domeniul gastronomiei rapide au o ascensiune puternica...
16 Dec 2014

Top cele mai bune jocuri lansate in 2014

de Idei De Afaceri
1229 0
2014 a fost un an generos la capitolul jocuri. Au aparut atat continuari ale unor serii, dar si titluri noi si-au gasit locul in colectia de gaming din anul acesta. Astfel, am putut asista la lansarile catorva jocuri extrem de interesante din toate genurile. Fie ca este vorba despre shooter-e,...
12 Dec 2014

De ce este necesar marketing-ul in afaceri?

de Anca Georgescu
1098 0
Deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie, inseamna un singur...
10 Dec 2014

5 moduri de promovare a afacerii

de Cosmin Enescu
1249 0
Este important sa va promovati produsele sau serviciile in randul grupului-tinta pentru a cuceri piata pas cu pas. Promovarea este critica mai ales daca sunteti la inceputul drumului in afaceri si va creati o reputatie. Dupa ce publicul incepe sa va cunoasca si sa aprecieze expertiza...
09 Dec 2014

Biblia Agentilor de Vanzari, ghidul practic pentru a intelege arta vanzarilor de succes

de Ilinca Dobrescu
1310 0
Biblia Agentilor de Vanzari a devenit unul dintre cele mai ravnite ghiduri din domeniu. Motivul este simplu: Cu totii vrem sa vindem si vrem sa o facem bine. Din pacate, multi cred ca stiu sa vanda. In fapt, nu fac decat sa isi incerce norocul. Se lasa peste cateva saptamani si realizeaza ca nu...
05 Dec 2014

Cum trebuie sa sune o marturie benefica pentru promovarea afacerii tale?

de Anca Georgescu
1052 0
In primul rand, marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 115 milioane de lei!" va aduce...
04 Dec 2014

Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?

de Anca Georgescu
1293 0
4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%. Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente: 1. Clientii. Marturiile clientilor multumiti...
28 Nov 2014

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de Antoaneta Paraschiv
1547 0
Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic. Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va...
27 Nov 2014

Fii cu ochii pe concurenta!

de Teo Manole
1156 0
Concurenta pe piata in cazul unor afaceri este uriasa, sufocanta. Spre exemplu, in cazul unei firme care ofera servicii de organizare evenimente, daca se mizeaza pe piata corporate, atunci concurenta va fi formata din alti antreprenori care organizeaza evenimente, dar si din planificatorii interni,...
25 Nov 2014

Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?

de Anca Georgescu
1201 0
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti?  Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa...
18 Nov 2014

Clientii unei afaceri din sfera organizarii de evenimente

de Teo Manole
1254 0
Exista trei mari categorii de clienti. Iata care sunt acestea si care sunt evenimentele ce se pot organiza: 1. Piata sociala Aniversari, zile de nastere, petreceri ale copiilor, reuniuni, promovari, nunti, evenimente de ospitalitate, evenimente civice. Piata are un potential urias. Iti vei folosi...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.16 / 5 din 249 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017



Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton