Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
28 Apr 2015

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de Teo Manole
1283 0
Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari. Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in...
23 Apr 2015

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

de Teo Manole
977 0
1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale. Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea...
17 Apr 2015

Ce putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!

de Silviu Marian Banila
1509 0
Este acerba si permanenta lupta pentru a ne atrage clientii. Ce putem face mai mult pentru a-i pastra si inmulti? In primul rand sa ne folosim calitatile noastre, adica sa fim onesti, deschisi, empatici, responsabili, dinamici. Apoi, incearca aceste idei: 1. Fii receptiv la nevoile lor. Sa...
15 Apr 2015

Cum sa captezi atentia unui investitor pentru a-ti finanta afacerea?

de Teo Manole
1102 0
Ca sa ai sanse sa captezi atentia unui investitor, in primul rand, trebuie sa-ti conturezi o viziune pe termen lung. Pentru un om de afaceri, banii cheltuiti pe o afacere noua reprezinta o investitie pe termen lung. Ei stiu ca banii nu se vor multiplica intr-un an si ca trebuie sa astepte ca...
09 Apr 2015

Promovarea afacerii: Recomandarea clientilor este cea mai buna reclama

de Silvia Bucsan
1443 0
Pe langa produse, firma dumneavoastra poate oferi si servicii (instalare sau , de ce nu, consultanta). Trebuie sa-i convingeti pe oamenii ca sunteti cei mai buni si in produse si in servicii. Aceasta se vede prin seriozitatea cu care onorati comanda si prin calitatea lucrului facut. Daca ati reusit...
30 Mar 2015

Pont: clientii speciali ai unei afaceri handmade

de Anca Georgescu
1898 0
Daca, spre exemplu, realizati felicitari sau diverse ornamente puteti sa va alegeti si alte canale de vanzare a acestor obiecte handmade. O categorie mai putin evidenta de clienti pentru aceste obiecte handmade o constituie hotelurile si restaurantele. Ideea este urmatoarea: patronul unui hotel ar...
25 Mar 2015

3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri

de Mircea Dragnea
1328 0
Cand ai un buget restrans (si care este acel antreprenor care sa nu aiba asa ceva?), este neaparat necesar sa economisesti si sa calculezi cu atentie fiecare banut. Iata 3 idei legate de Internet, idei prin care sa economistesti bani pentru afacerea ta: 1. Porneste-ti motoarele de...
16 Mar 2015

Nu evita schimbarea!

de Teo Manole
911 0
Uneori brandurile au nevoie de un suflu nou pentru a le aminti clientilor ca produsele nu stagneaza. Schimbarea culorii este unul dintre cele mai intalnite moduri prin care o companie poate atrage atentia asupra schimbarilor pe care le face: un nou target de clienti, un mod nou de comunicare sau...
12 Mar 2015

Vrei sa ai vanzari de 10 ori mai mari?

de Silvia Bucsan
1173 0
Reusita unei reclame depinde de cat de bine atrage segmentul de cititori tintit. Reclame identice, dar cu headline-uri diferite au impact diferit asupra vanzarilor. Nu e ceva neobisnuit ca schimbarea headline-ului unei reclame sa atraga vanzari de 5-10 ori mai mari. Un creator bun de reclame ar...
10 Mar 2015

Stii cui se adreseaza reclama ta?

de Silvia Bucsan
1150 0
Oamenii sunt mereu in criza de timp. Persoanele cu o educatie medie citesc aproximativ trei patrimi din mesajele pe care le primesc sau din revistele pe care l-au cumparat. Asadar, aceste persoane nu vor da atentie reclamei tale decat daca headline-ul le convinge ca merita. Daca in viata sociala...
04 Mar 2015

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?

de Julian Manescu
1521 0
Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa. Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori.  Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea...
27 Feb 2015

3 reguli necesare pentru planificarea vanzarilor

de Teo Manole
2138 0
Planificarea vanzarilor se face pentru a obtine o estimare corecta a vanzarilor viitoare. Iata 3 reguli necesare pentru planificarea corecta vanzarilor! 1 . Realizeaza estimari pentru fiecare luna Planificarea pe luni poate parea minutioasa, insa te ajuta sa realizezi estimari realiste. Motivul...
25 Feb 2015

Cum sa creezi un headline pentru o reclama de succes?

de Camelia Ghenes
1485 0
Interviu cu Wanda Loskot, expert in marketing Rep.: Cat de important este headline-ul in asigurarea succesului unei reclame? Wanda Loskot: Extrem de important. Aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de headline – asta inseamna ca pentru fiecare dolar cheltuit, 90 de centi sunt...
20 Feb 2015

Cunosti instrumentele de marketing si profilul consumatorului?

de Julian Manescu
1553 0
Pentru a intelege mai bine ce sunt aceste instrumente de marketing si cum le poti utiliza eficient o sa folosim ca exemplificare o afacere des intalnita - magazin de haine. La ce trebuie sa fii atent?  Fii atent la datele demografice din zona in care iti vei deschide magazinul, tine cont de...
17 Feb 2015

Culorile sunt importante in afaceri. Cei 3 NU despre folosirea culorilor in afaceri

de Teo Manole
1404 0
La alegerea culorilor potrivite pentru afaceri si campaniile in marketing te sfatuim sa nu te limitezi la teoriile traditionale care se axeaza pe impactul emotional al culorilor. Ce culori sa folosesti si ce sa eviti? Numeroase studii de marketing arata ca oamenii asociaza culorile cu anumite...
13 Feb 2015

Abilitatea de a vinde este numarul unu in afacere!

de Dan Iacobescu
1238 0
Oamenii de succes din vanzari comunica excelent si sunt niste artisti in ceea ce priveste persuasiunea. Sunt speakeri elocventi, fini ascultatori si stiu cum sa se foloseasca de limbajul trupului. Uita-te la companiile care au vanzari de miliarde de dolari si vei descoperi ca antreprenorii de top...
09 Feb 2015

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

de Teo Manole
1260 0
Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului. Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu...
03 Feb 2015

5 sfaturi pentru o negociere de succes

de Catalin Chivu
1201 0
Este extrem de important sa vinzi mai intai si sa negociezi dupa. Facand acest lucru, vei avea oportunitatea de a pune intrebari si de a valida beneficiile-cheie pe care clientul le cauta. In timpul fazei de negociere, potentialul cumparator va incerca sa mascheze beneficiile dupa care se uita,...
27 Ian 2015

12 moduri in care poti sa ajungi la client

de Teo Manole
1364 0
Desigur, nu este tocmai usor sa ajungi la client si sa afli lucrurile de care acesta are nevoie sau pe care si le doreste. In marketing si vanzari este o permanenta competitie, redescoperire si munca. Pentru a obtine datele ca sa ajungi la client, poti aplica unul sau mai multe dintre urmatoarele...
22 Ian 2015

2 metode simple ca sa afli ce isi doresc clientii tai?

de Teo Manole
1245 0
Cum definesti valoarea produselor si a serviciilor tale? Se poate masura? Cat valoreaza in realitate produsele si serviciile tale? In mod surprinzator, putini antreprenori sunt capabili sa raspunda la aceste intrebari. Si totusi, abilitatea de a evidentia valoarea unui produs nu a fost niciodata...
16 Ian 2015

Afla care este portretul clientului in 2015?

de Idei De Afaceri
1061 0
In 2015, preferintele consumatorilor se modifica fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut. "Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru...
13 Ian 2015

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
1154 0
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona. Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile...
08 Ian 2015

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!

de Cosmin Enescu
1201 0
Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990. Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original...
07 Ian 2015

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de Teo Manole
1903 0
Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti. Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.16 / 5 din 306 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton