Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
12 Dec 2014

De ce este necesar marketing-ul in afaceri?

de Anca Georgescu
1175 0
Deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie, inseamna un singur...
10 Dec 2014

5 moduri de promovare a afacerii

de Cosmin Enescu
1329 0
Este important sa va promovati produsele sau serviciile in randul grupului-tinta pentru a cuceri piata pas cu pas. Promovarea este critica mai ales daca sunteti la inceputul drumului in afaceri si va creati o reputatie. Dupa ce publicul incepe sa va cunoasca si sa aprecieze expertiza...
09 Dec 2014

Biblia Agentilor de Vanzari, ghidul practic pentru a intelege arta vanzarilor de succes

de Ilinca Dobrescu
1408 0
Biblia Agentilor de Vanzari a devenit unul dintre cele mai ravnite ghiduri din domeniu. Motivul este simplu: Cu totii vrem sa vindem si vrem sa o facem bine. Din pacate, multi cred ca stiu sa vanda. In fapt, nu fac decat sa isi incerce norocul. Se lasa peste cateva saptamani si realizeaza ca nu...
05 Dec 2014

Cum trebuie sa sune o marturie benefica pentru promovarea afacerii tale?

de Anca Georgescu
1133 0
In primul rand, marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 115 milioane de lei!" va aduce...
04 Dec 2014

Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?

de Anca Georgescu
1433 0
4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%. Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente: 1. Clientii. Marturiile clientilor multumiti...
28 Nov 2014

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de Antoaneta Paraschiv
1715 0
Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic. Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va...
27 Nov 2014

Fii cu ochii pe concurenta!

de Teo Manole
1262 0
Concurenta pe piata in cazul unor afaceri este uriasa, sufocanta. Spre exemplu, in cazul unei firme care ofera servicii de organizare evenimente, daca se mizeaza pe piata corporate, atunci concurenta va fi formata din alti antreprenori care organizeaza evenimente, dar si din planificatorii interni,...
25 Nov 2014

Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?

de Anca Georgescu
1317 0
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti?  Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa...
18 Nov 2014

Clientii unei afaceri din sfera organizarii de evenimente

de Teo Manole
1356 0
Exista trei mari categorii de clienti. Iata care sunt acestea si care sunt evenimentele ce se pot organiza: 1. Piata sociala Aniversari, zile de nastere, petreceri ale copiilor, reuniuni, promovari, nunti, evenimente de ospitalitate, evenimente civice. Piata are un potential urias. Iti vei folosi...
11 Nov 2014

Cum sa faci marketing si promovare pentru atelierul tau de croitorie

de Teo Manole
2039 0
In ultimii ani, industria de imbracaminte s-a dezvoltat la nivel mondial pana la proportii de neimaginat in trecut. Popularitatea internetului a lansat o serie de magazine online, dar sunt putine companiile care vand exclusiv online. Exista mai multe motive pentru aceasta, dar cel mai puternic...
07 Nov 2014

Competitia, mereu pe baricade

de Silviu Marian Banila
909 0
Ca si noi, competitia vrea sa scoata bani. Ca urmare, trebuie sa fim mereu pe faza, pe baricade. Sa aflam intai care sunt trendurile pietei-tinta 1. Cel mai important – cresterea rapida prin prisma tehnologiei, nevoia continua de upgrade-uri in aria de afaceri 2. Important –...
05 Nov 2014

O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit

de Anca Georgescu
1154 0
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata. A avea un marketing de...
03 Nov 2014

Stiinta vanzarii - o afacere in sine

de Silviu Marian Banila
1220 0
Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta! Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing....
28 Oct 2014

Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!

de Dragos Craciun
1648 0
Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala. Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul...
24 Oct 2014

Strategia de promovare a unei afaceri in franciza

de Cosmin Enescu
1281 0
Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare...
22 Oct 2014

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?

de Anca Georgescu
1057 0
De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un...
21 Oct 2014

Cum faci analiza de piata - Studiu de caz

de Teo Manole
2584 0
Una din misiunile tale esentiale este aceea de a determina limitele pietei sau ale zonei comerciale din business-ul tau. Aceste limite variaza in functie de evenimentele pe care le organizezi. De exemplu, daca doresti sa planifici petreceri, te poti limita la piata din orasul tau. Pe de alta parte,...
20 Oct 2014

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de Teo Manole
1261 0
Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care...
15 Oct 2014

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de Teo Manole
1104 0
La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele. Clientii care reprezinta piata...
13 Oct 2014

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi

de Silviu Marian Banila
1968 0
Pentru a fi competitiva pe piata, o firma trebuie sa isi planifice din timp activitatea cat si actiunile de marketing. In cadrul acestei etape, pentru o afacere de producere de gemuri, dulceturi, muraturi etc., principalele aspecte se refera la:  -...
09 Oct 2014

Un vanzator inteligent poate transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita!

de Violeta Carutasu
1043 0
Intr-o afacere nu trebuie ascuns punctul slab, ci - anticipand toate obiectiile clientului - el poate fi prezentat ca un punct de atractie.   Iata un exemplu concludent de a transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita si a incheia o afacere super-profitabila. Prin anii 70, Tom...
07 Oct 2014

In marketing informatia este cel mai important lucru! Cum si de unde o obtii?

de Dragos Craciun
1256 0
Cele mai dificile obstacole intalnite de cei care lucreaza in domeniu sunt legate de obtinerea de informatii specifice. Cei care cer chiar si cele mai banale informatii (inclusiv de la cei care sunt obligati, conform legii sa ofere aceste informatii) sunt priviti cu multa suspiciune. De aceea,...
02 Oct 2014

Saptamana Europeana a IMM - Targ regional pentru Artizanat si Mestesuguri, Regiunea Nord-Vest, 8-12 octombrie 2014

de Idei De Afaceri
1290 0
Departamentul pentru intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism, prin Oficiul Teritorial pentru intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie Cluj-Napoca, organizeaza in perioada 8-12 octombrie 2014, al VIII-lea "Targ Regional pentru Artizanat si Mestesuguri, Regiunea Nord-Vest"....
28 Sep 2014

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici

de Andrioae Ruxandra
1195 0
Economia inca intampina probleme, asadar inceperea unei afaceri cu un capital mic a devenit o tema de discutie comuna. O veste buna ar fi ca nu este nevoie sa fii dator 10 ani la banca pentru a incepe o afacere. De fapt, este posibil nu numai sa incepi o afacere de la zero, dar sa o si dezvolti...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.18 / 5 din 290 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton