Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
11 Nov 2014

Cum sa faci marketing si promovare pentru atelierul tau de croitorie

de Teo Manole
1814 0
In ultimii ani, industria de imbracaminte s-a dezvoltat la nivel mondial pana la proportii de neimaginat in trecut. Popularitatea internetului a lansat o serie de magazine online, dar sunt putine companiile care vand exclusiv online. Exista mai multe motive pentru aceasta, dar cel mai puternic...
07 Nov 2014

Competitia, mereu pe baricade

de Silviu Marian Banila
840 0
Ca si noi, competitia vrea sa scoata bani. Ca urmare, trebuie sa fim mereu pe faza, pe baricade. Sa aflam intai care sunt trendurile pietei-tinta 1. Cel mai important – cresterea rapida prin prisma tehnologiei, nevoia continua de upgrade-uri in aria de afaceri 2. Important –...
05 Nov 2014

O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit

de Anca Georgescu
1094 0
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata. A avea un marketing de...
03 Nov 2014

Stiinta vanzarii - o afacere in sine

de Silviu Marian Banila
1110 0
Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta! Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing....
28 Oct 2014

Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!

de Dragos Craciun
1510 0
Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala. Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul...
24 Oct 2014

Strategia de promovare a unei afaceri in franciza

de Cosmin Enescu
1194 0
Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare...
22 Oct 2014

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?

de Anca Georgescu
971 0
De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un...
21 Oct 2014

Cum faci analiza de piata - Studiu de caz

de Teo Manole
2291 0
Una din misiunile tale esentiale este aceea de a determina limitele pietei sau ale zonei comerciale din business-ul tau. Aceste limite variaza in functie de evenimentele pe care le organizezi. De exemplu, daca doresti sa planifici petreceri, te poti limita la piata din orasul tau. Pe de alta parte,...
20 Oct 2014

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de Teo Manole
1158 0
Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care...
15 Oct 2014

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de Teo Manole
1031 0
La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele. Clientii care reprezinta piata...
13 Oct 2014

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi

de Silviu Marian Banila
1815 0
Pentru a fi competitiva pe piata, o firma trebuie sa isi planifice din timp activitatea cat si actiunile de marketing. In cadrul acestei etape, pentru o afacere de producere de gemuri, dulceturi, muraturi etc., principalele aspecte se refera la:  -...
09 Oct 2014

Un vanzator inteligent poate transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita!

de Violeta Carutasu
974 0
Intr-o afacere nu trebuie ascuns punctul slab, ci - anticipand toate obiectiile clientului - el poate fi prezentat ca un punct de atractie.   Iata un exemplu concludent de a transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita si a incheia o afacere super-profitabila. Prin anii 70, Tom...
07 Oct 2014

In marketing informatia este cel mai important lucru! Cum si de unde o obtii?

de Dragos Craciun
1183 0
Cele mai dificile obstacole intalnite de cei care lucreaza in domeniu sunt legate de obtinerea de informatii specifice. Cei care cer chiar si cele mai banale informatii (inclusiv de la cei care sunt obligati, conform legii sa ofere aceste informatii) sunt priviti cu multa suspiciune. De aceea,...
02 Oct 2014

Saptamana Europeana a IMM - Targ regional pentru Artizanat si Mestesuguri, Regiunea Nord-Vest, 8-12 octombrie 2014

de Idei De Afaceri
1228 0
Departamentul pentru intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism, prin Oficiul Teritorial pentru intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie Cluj-Napoca, organizeaza in perioada 8-12 octombrie 2014, al VIII-lea "Targ Regional pentru Artizanat si Mestesuguri, Regiunea Nord-Vest"....
28 Sep 2014

Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici

de Andrioae Ruxandra
1102 0
Economia inca intampina probleme, asadar inceperea unei afaceri cu un capital mic a devenit o tema de discutie comuna. O veste buna ar fi ca nu este nevoie sa fii dator 10 ani la banca pentru a incepe o afacere. De fapt, este posibil nu numai sa incepi o afacere de la zero, dar sa o si dezvolti...
25 Sep 2014

Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet

de Daniela Zugravescu
1504 0
Un sfat pe care profesionistii vanzarilor il dau tuturor intreprinzatorilor, dar mai ales celor care actioneaza in sfera serviciilor, suna cam asa: atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze acestora impresia ca problema lor a fost deja...
23 Sep 2014

De ce este necesar marketing-ul in afaceri?

de Anca Georgescu
880 0
Este necesar deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie,...
20 Sep 2014

Cum sa creezi un plan de marketing pas cu pas

de Andrioae Ruxandra
1898 0
Inainte sa iti dezvolti planul de marketing, trebuie sa ai foarte clar in minte care este scopul pe care vrei sa-l atingi. Aceasta este strategia ta de marketing si are legatura directa cu scopurile si obiectivele afacerii. Strategia ta de marketing iti arata practic ceea ce ai de facut, incluzand...
16 Sep 2014

Limitele limbajului in reclame

de Cosmin Enescu
934 0
Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.   Daca doriti sa...
15 Sep 2014

Cea mai ieftina si mai usoara forma de reclama - vorba din gura in gura

de Cosmin Enescu
1784 0
Roabe, greble si jardiniere. Acestea sunt instrumentele folosite de Fred Anderson pentru derularea afacerii sale: amenajarea spatiilor verzi si gradinilor. Dar cand vine vorba de promovarea afacerii, singura sa unealta este gura umana. Cand clientii  vorbesc… oamenii asculta. Si...
12 Sep 2014

Cuvinte speciale in afaceri. Le poti utiliza gratis!

de Cosmin Enescu
1470 0
Marketingul prin cuvantul vorbit este cel mai adesea relevant in cazul firmelor care nu-si pot permite decat bugete de publicitate mici. De fapt, aceasta este una dintre putinele forme de reclama care pot fi utilizate fara a fi nevoie sa scrii un cec catre altcineva.   Chiar si in...
09 Sep 2014

Cat de mare este cererea pentru produsul meu?

de Dragos Enescu
963 0
Exista cazuri in care, de-a lungul unui sezon sau al unui an, se vand sute de mii sau chiar milioane de exemplare dintr-un produs pentru care s-ar parea ca nu exista cerere. Este cazul diferitelor gadgeturi, a caror moda se extinde rapid, producatorii realizand vanzari uriase in perioade extrem de...
06 Sep 2014

Iata cum iti promovezi afacerea in mod gratuit, daca stii unde sa cauti

de Andrioae Ruxandra
1895 0
In cazul in care vrei sa iti promovezi site-ul, afla ca o poti face si in mod gratuit. Unele dintre cele mai bune metode de advertising nu te vor costa altceva decat timp. Se spune ca cele mai bune lucruri din viata sunt gratuite: dragostea, prietenia, intelectul, dar in realitate acestea se obtin...
04 Sep 2014

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de Andrioae Ruxandra
986 0
Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.   Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.16 / 5 din 249 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017



Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton