Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 directii prin care sa obtii cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing

de
1657 0 17 Iun. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Succesul in marketing porneste de la informatiile potrivite si modul in care sunt verificate si cantarite beneficiile pe care le poate aduce o investitie in marketing.

Iata 3 povete ca sa obtii  cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing!

1. Ia in calcul beneficiile aduse de relatiile publice
Relatiile publice reprezinta poate una dintre cele mai ieftine si mai eficiente metode prin care poti atrage clientii-tinta. Daca te uiti in ziare sau reviste vei observa ca multe dintre reportaje sunt despre afaceri si despre oamenii care le conduc. O modalitate excelenta prin care te poti face cunoscut in randul clientilor tai este sa ai o poveste atractiva pentru presa.

De aceea, iti recomandam sa trimiti comunicate de presa la publicatii locale sau nationale. Acestea pot contine informatii cu privire la proiectele pe care le desfasori in prezent, la cele pe care vrei sa le implementezi in viitor, cu privire la un contract important pe care l-ai obtinut sau informatii despre implicarea ta in comunitate.

Daca aceste comunicate de presa prezinta informatii suficient de atractive, ele vor fi preluate de presa. Apoi pot urma invitatii la interviuri sau la diferite evenimente. Vei fi uimit de cata recunoastere vei obtine prin prezenta in presa.

2. Nu miza pe rationalitatea consumatorilor
O greseala frecventa de marketing este sa presupui ca oamenii sunt rationali atunci cand achizitioneaza produse si servicii. Este o greseala subtila, dar periculoasa.

Planificarea de marketing este rezultatul ratiunii pentru a determina care sunt cele mai bune directii in care sa fie cheltuite fondurile disponibile. Totusi, in momentul in care cumpara, consumatorii nu se bazeaza pe ratiune, ci se lasa cel mai adesea condusi de emotii. De aceea, marketingul are o latura care tine de intuitie si de puterea de a anticipa reactia clientilor in anumite conditii.

3. Nu lua decizii doar pe baza cercetarilor de marketing

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Cercetarile de marketing sunt extrem de utile pentru ca aduc informatii valoroase despre clientii-tinta si despre lucrurile pe care acestia si le doresc. Totusi, aceste cercetari au limitarile lor.

Clientii nu inteleg tot timpul modul in care percep un produs sau nu pot anticipa corect daca ar cumpara sau nu un produs. Odata ce un produs sau serviciu ajunge pe piata oamenii pot fi influentati de ce spun altii, de ce vad in presa si sa aiba un comportament diferit fata de cel anticipat.



Tags: marketinginvestitii de marketingvanzariconsumatori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 directii prin care sa obtii cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton