Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 directii prin care sa obtii cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing

de
1682 0 17 Iun. 2015
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Succesul in marketing porneste de la informatiile potrivite si modul in care sunt verificate si cantarite beneficiile pe care le poate aduce o investitie in marketing.

Iata 3 povete ca sa obtii  cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing!

1. Ia in calcul beneficiile aduse de relatiile publice
Relatiile publice reprezinta poate una dintre cele mai ieftine si mai eficiente metode prin care poti atrage clientii-tinta. Daca te uiti in ziare sau reviste vei observa ca multe dintre reportaje sunt despre afaceri si despre oamenii care le conduc. O modalitate excelenta prin care te poti face cunoscut in randul clientilor tai este sa ai o poveste atractiva pentru presa.

De aceea, iti recomandam sa trimiti comunicate de presa la publicatii locale sau nationale. Acestea pot contine informatii cu privire la proiectele pe care le desfasori in prezent, la cele pe care vrei sa le implementezi in viitor, cu privire la un contract important pe care l-ai obtinut sau informatii despre implicarea ta in comunitate.

Daca aceste comunicate de presa prezinta informatii suficient de atractive, ele vor fi preluate de presa. Apoi pot urma invitatii la interviuri sau la diferite evenimente. Vei fi uimit de cata recunoastere vei obtine prin prezenta in presa.

2. Nu miza pe rationalitatea consumatorilor
O greseala frecventa de marketing este sa presupui ca oamenii sunt rationali atunci cand achizitioneaza produse si servicii. Este o greseala subtila, dar periculoasa.

Planificarea de marketing este rezultatul ratiunii pentru a determina care sunt cele mai bune directii in care sa fie cheltuite fondurile disponibile. Totusi, in momentul in care cumpara, consumatorii nu se bazeaza pe ratiune, ci se lasa cel mai adesea condusi de emotii. De aceea, marketingul are o latura care tine de intuitie si de puterea de a anticipa reactia clientilor in anumite conditii.

3. Nu lua decizii doar pe baza cercetarilor de marketing

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




Cercetarile de marketing sunt extrem de utile pentru ca aduc informatii valoroase despre clientii-tinta si despre lucrurile pe care acestia si le doresc. Totusi, aceste cercetari au limitarile lor.

Clientii nu inteleg tot timpul modul in care percep un produs sau nu pot anticipa corect daca ar cumpara sau nu un produs. Odata ce un produs sau serviciu ajunge pe piata oamenii pot fi influentati de ce spun altii, de ce vad in presa si sa aiba un comportament diferit fata de cel anticipat.



Tags: marketinginvestitii de marketingvanzariconsumatori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 directii prin care sa obtii cele mai bune rezultate din investitiile pe care le faci in marketing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton