Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 reguli de aur care te ajuta sa iti consolidezi un brand fata de care clientii sa fie loiali!

de
1414 0 13 Sep. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
3 reguli de aur care te ajuta sa iti consolidezi un brand fata de care clientii sa fie loiali!

Branding, brand awareness, reputation management, CSR, online reputation, social media presence ... iata cateva cuvinte cheie extrem de utile pentru mediul de afaceri activ din 2012 si din 2013. Este destul de clar pentru toti faptul ca o afacere are sanse serioase de succes in masura in care si le construieste. Si asta se intampla intotdeauna in timp, prin intermediul strategiilor potrivite. Nu se intampla peste noapte si nu din noroc.

Iata si care sunt acele strategii care ne ajuta sa consolidam un brand fata de care clientii sa fie loiali cat mai mult timp, strategii oferite de Curt Richardson pentru publicatia INC:

1. Conexiune cu clientii!
Este esential sa intretinem o inalta interactiune cu cei care ne ajuta sa ne rotunjim nivelul de profituri. Este vital sa putem sa fim acolo unde sunt si ei in majoritatea timpului. Stiti ca ii veti gasi pe Facebook, pe bloguri sau pe forum-uri, la targuri si expozitii? Fiti acolo unde stiti ca vor fi si ei si alegeti cu grija mesajele care vor rezona cu ei cel mai bine.

2. Anticiparea nevoilor clientilor ramane una dintre cele mai eficiente strategii pe care puteti miza pentru a va creste gradul de loializare fata de brandul pe care incercati sa il construiti. Este esential sa va puneti in locul clientilor dvs si sa stabiliti ce nevoi si dorinte au, cum vor sa le rezolve, cati bani sunt dispusi sa ofere pentru solutii si ce asteptari si cerinte mai au.

3. Ultima regula de aur si, in acelasi timp, strategie eficienta de a creste loialitatea clientilor fata de brand este cea de a oferi calitate mai presus de orice si cu cea mai inalta consecventa. Este vital sa intelegeti faptul ca nivelul calitatii reuseste sa convinga clientii sa aloce un buget mai serios pentru nevoile si dorintele lor. Asa ca mizati pe produse si servicii de calitate inalta si pregatiti-va sa cresteti un brand loializant!


Mult succes!

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu


Tags: brandingloializare clientiloialitate brand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 reguli de aur care te ajuta sa iti consolidezi un brand fata de care clientii sa fie loiali!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Interviu Corina Neagu: Employer Branding, un concept-cheie pentru succes de lunga durata

de Maria Nicutar
24 Mar 2014
Despre Employer Branding auzim din ce in ce mai des discutandu-se in cercurile profesionistilor cu adevarat preocupati de succesul companiilor pe...

Management financiar si branding: Ikea vrea sa aduci mobila la reciclat

de Ilinca Dobrescu
30 Ian 2014
Cat a platit Ikea romanilor care si-au adus mobila la reciclat? Peste 66.000 de lei, informeaza Capital. Aceasta este suma platita de Ikea Romania...

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes

de Maria Nicutar
14 Nov 2011
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se...

Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente

de Maria Nicutar
10 Oct 2011
Prima intrebare pe care multi potentiali antreprenori si-o vor pune va fi: „Exista branding pentru afaceri mici?”. Exista si este mai mult decat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt n căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton