Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

de
966 0 23 Apr. 2015
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor. Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.
Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

3. Inovati.
Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori. Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.

4. Mentineti o atitudine deschisa.
Uitati de regulile care se aplicau comportamentului clientilor inainte de criza. incercati sa fiti deschis la noi posibilitati si nu lasati la o parte ideile preconcepute.

Iata cateva sfaturi pentru a pastra o atitudine deschisa:
a. Nu supraestimati succesul taierii de costuri. Consumatorii nu isi doresc sa cumpere produse ieftine de calitate proasta.
b. Consumatorii nu achizitioneaza mereu produse cu discount sau din clasa de economie pentru ca le ofera putina satisfactie.
c. Comunicati cat mai mult cu consumatorii pentru a le intelege schimbarile de comportament.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Companiile vor fi mai bine pregatite sa isi mentina afacerea daca inteleg dorintele si nevoile consumatorilor intr-o perioada in care acestia dispun de mai putine resurse financiare. Castigatorii in recesiune sunt cei care ii ajuta pe clienti sa isi satifaca micile placeri.



Tags: piataofertaclienticosturivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton