Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 moduri prin care iti descurajezi clientii sa cumpere de la tine!

de Ilinca Dobrescu 24 Mai. 2013 3621
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori, nu ne lovim de simpla problema ca nu avem destui clienti. De prea multe ori, din pacate, ne alungam singuri potentialii clienti si clientii deja existenti. Cum reusim sa facem acest lucru?

Iata principalele actiuni care ne descurajeaza clientii sa cumpere de la noi, conform INC:

1. Clientul trece prin prea multi pasi si este nevoie de prea multe click-uri ca sa ajunga la finalizarea comenzii.
De cati pasi este nevoie sa fie parcursi pentru a se ajunge la finalizarea unei comenzi? Puteti sa plasati o comanda din mai putin de 5-6 click-uri sau aveti toate sansele sa va rataciti pe drum spre butonul de confirmare a unei comenzi plasate?

Este esential sa aveti focus-grup-uri organizate si care sa va ofere un rezultat concret asupra usurintei cu care se plaseaza o comanda.

2. Agentii de vanzari sunt prea agresivi! Nu de putine ori se intampla sa descoperim faptul ca oamenii pe care mizam cel mai mult pentru a ne ajuta sa ne consolidam nivelul de incasari sunt cei care ne impiedica sa ne atingem acest obiectiv. Nu este de mirare faptul ca multi clienti nu mai revin niciodata si sunt pierduti pentru totdeauna atunci cand intra in contact cu un agent de vanzari nepregatit sau care are o zi proasta.

Asa ca asigurati-va ca puneti accent puternic pe procesele de recrutare, selectie, trainuire si dezvoltare. Acestea sunt cele care ar trebui sa va asigure de faptul ca aveti mereu sanse sa lucrati cu profesionisti care inteleg faptul ca ei pot retine sau alunga clientii. Nu lucrati cu amatori si nu faceti rabat de la salarizare de top pentru a avea mereu echipe de profesionisti alaturi!

3. Clientii au acces la informatii detaliate oricand au intrebari si nelamuriri? Este vital sa aveti mereu angajati special recrutati pentru a rezolva nelamuririle si plangerile clientilor si potentialilor clienti. Studiati-va competitorii si aflati ce program de lucru detin. Oferiti limite de timp care sa intreaca oferta competitorilor si un numar mai mare de operatori telefonici care sa preia apelurile foarte rapid.

4. Presupui ce este in mintea clientilor tai? Presupunerile, de foarte multe ori, sunt gresite si ne induc in eroare pe toti! Nu mai presupuneti. Bazati-va pe date concrete, pe informatii reale, pe statistici, analize, cercetari, documentari, sondaje si nu numai. Toate aceste surse de informatii ne ajuta sa luam decizii care sa aiba impact asupra clientilor nostri si asupra potentialilor nostri clienti.


Mult succes si vanzari de top!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: vanzariclientipotentiali clientivanzari micivanzari mari

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
17 Apr 2023
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]