Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media

de
872 0 04 Aug. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Mass-media poate ridica destul de mult o companie, atentia jurnalistilor fiind importanta pentru companii. Antreprenorii trebuie sa poarte mai multe palarii, care inseamna, uneori, sa uite putin de dezvoltarea produselor pentru a curta media pentru o plasare. Sa fii preluat de o institutie mass-media majora sau de industria bloggerilor concentrata inseamna munca grea.


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Nu vei reusi dintr-odata sa obtii plasarea perfecta, dar atentia din partea mass-media poate avea un impact enorm asupra validarii imaginii brandului si poate genera vizitatori si comentarii pentru site-ul tau.
 
In continuare sunt prezentate 4 sfaturi pentru a crea pitch-uri pentru reporteri si pentru a obtine o acoperire mai mare.
 
1. Recruteaza un sustinator care sa prezinte pentru tine
In timp ce antreprenorii cred ca pot face totul, ei sunt mult prea aproape de puzzle pentru a vedea cum sa uneasca piesele. Poate fi dificil sa explici efectiv si eficient viziunea exteriorului. De aceea, investitorii si profesionistii in relatii publice au procesul la rece. Ei pot explica reporterilor declaratia misiunii unei companii in propozitii valoroase si convertesc curiozitatea intr-o nevoie arzatoare de cunoastere. Trebuie doar sa te asiguri ca acea persoana este informata, inteligenta si pasionata de ceea ce compania ta ofera.
 
2. Implica utilizatorii
Conecteaza-te cat mai aproape si personal cu utilizatorii pe cat de mult posibil. Intelege cum publicul iti utilizeaza produsul si ce impact are compania in viata fiecaruia. Clientii fericiti se pot transforma in ambasadori de brand, care pot face povestea mai convingatoare odata ce compania va avea un reporter.
 
3. Dovedeste ca afacerea merita atentia
Reporterii si mass-media, in general, cauta ceva nou, interesant, deosebit. Odata ce produsele, serviciile sau activitatea companiei pot reprezenta subiecte pentru o stire, reporterii vor incepe sa fie interesati de compania ta. Fa o poveste. O companie buna cu o idee mareata va putea atrage atentia presei, insa o companie cu imaginatie si cu un plan solid de afacere va atrage mai usor atentia presei.
 
4. Fa viata reporterului usoara
Reporterii nu au prea mult timp si cu siguranta nu au timp sa aleaga informatii dintr-un e-mail, ei incearca cu disperare sa le gaseasca pe cele de care au nevoie pentru a finaliza un articol. In acest caz, este foarte probabil ca reporterul sa ingroape povestea. Cauta un pachet complet de informatii care sa iti acopere compania.
Prezinta-i unui reporter tot ceea ce ar putea avea nevoie ca sa scrie un articol care va portretiza in mod adecvat compania si produsul tau. Distribuie un kit media complet, care sa contina imagini, sfaturi, raspunsuri la cele mai frecvente intrebari si un comunicat de presa.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorisfaturi afacerimediamarketingmass-mediarelatii publice

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton