Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 tendinte americane in marketing

de
1053 0 15 Mai. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Nu sunteti Coca Cola sau IBM, dar doriti sa adoptati cele mai bune instrumente de marketing pentru a va spori audienta? Pe blogul sau montersonbusiness, antreprenorul si webmarketerul francez Remy Bigot va prezinta cateva tendinte venite din Statele Unite si care pot fi integrate in strategia dumneavoastra pentru rezultate eficace.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




1. Da un feedback imediat
S-a tot spus in ultimii ani: o strategie de marketing eficienta consta in crearea unei legaturi puternice si autentice cu publicul.
In Statele Unite retelele sociale sunt folosite de mai mult timp ca o prelungire a experientei. Twitter este foarte des complet integrat in modul de viata si de consum al clientelei. Micile intreprinderi au adoptat rapid si au inteles parghia pe care le-o poate oferi Twitter prin vizibilitatea pe care o aduce inainte, in timpul si dupa serviciul sau bunul consumat. Atat de bine incat magazinele nu mai pun stickere "Follow us on Twitter" pe vitrine, ci direct hashtag-ul care se refera la numele lor.
Aceasta legatura digitala inscrisa in real le permite companiilor sa urmareasca tot ceea ce se spune despre ele pe web, sa-si promoveze marca prin intermediul continuturilor produse direct de clienti si sa-si prelungeasca interactiunile.
Se pot pune urmatoarele intrebari: Aveti un hashtag definit pentru afacerea dumneavoastra? Cum va serviti de el? Ati valorizat acest hashtag la locul de vanzare, pe cartile de vizita, in e-mail-uri? Incurajati interactivitatea si feedback-urile?
 
2. Mizeaza pe proximitate
Unele companii isi accentueaza legatura cu clientii schimband pur si simplu mici detalii care formeaza o intelegere tacita, o "complicitate": de exemplu, adresa serviciului post-vanzare al companiei Medium, o platforma de continut editorial pe Internet, este: yourfriends@medium.com.
Este simplu, dar cati s-au mai gandit la asta? Mult mai putin formal decat obisnuitul contact@ sau info@. O buna strategie de marketing se diferentiaza prin astfel de detalii.
 
3. Creeaza un cobranding eficace
Un exemplu reusit al companiei Starbucks este alianta sa cu Apple pentru a oferi in fiecare saptamana o piesa muzicala ce poate fi descarcata gratuit. Starbucks beneficiaza astfel atat de imaginea cool a brandului Apple, cat si de faptul ca se arata prezent pe teren digital, pe faza cu publicul sau.
Fara sa fii neaparat un gigant, este usor azi sa-ti cunosti bine tinta si sa afli care sunt preferintele sale. Apropiati-va de aceste puncte de interes si creati punti intre universul lor si al dumneavoastra, adoptand codurile lor si modelele lor de consum. Gasiti o companie care impartaseste aceleasi valori si aceeasi tinta si imaginati noi experiente pentru a va spori impactul pozitiv asupra publicului.
 
4. Ofera-i consumatorului ceva in plus
O strategie foarte eficace si putin costisitoare consta in a-i oferi consumatorului un element suplimentar care nu a fost cerut si care va intari legatura lui cu compania si sentimentul de apartenenta. Stampilarea unui model pe bratul clientului cu ocazia unui eveniment special sau oferirea unei bratari VIP sunt exemple de actiuni cu cost practic zero care "marcheaza" fizic si fiziologic consumatorul, in mod pozitiv si peren.
Acelasi tip de atentie poate fi propusa si online. Propunerea unei playlist pe placul clientilor va permite de exemplu sa intrati in universul lor si sa creati o legatura cu un cost minim.
 


Tags: tendintemarketingfeedbackproximitatecobranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 tendinte americane in marketing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton