Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 reguli vitale pentru customer service de top!

de
1180 0 23 Iun. 2012
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
5 reguli vitale pentru customer service de top!

Customer service-ul de calitate reprezinta fundatia pe care putem sa cladim afaceri cat mai profitabile, cu o reputatie de top, cu o imagine impecabila si care sa reuseasca sa atraga din ce in ce mai mari ponderi ale audientei tinta. In acest sens realizam faptul ca regulile de customer service sunt esentiale, ele ajutandu-ne in trei planuri importante: cooptam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si ii recastigam pe fostii clienti care s-au afiliat altor branduri concurente.

Pentru antreprenorii deja existenti si pentru cei potentiali exista aceasta necesitate puternica de a investi in customer service. Formam departamente serioase si cooptam profesionisti care sa ne ajute sa formam o relatie cat mai buna si mai eficienta cu cei care ne aduc profiturile.

Iata si cateva reguli esentiale pentru customer service de calitate:

1. Efectuati cercetari, analize si studii de piata pentru a cunoaste toate informatiile referitoare la audienta tinta.
Este mai mult decat o necesitate pentru conducerea unei afaceri cu succes, ci si respect fata de clientii care au nevoie de produsele sau serviciile pe care le avem in portofoliu. Este esential sa stim ce nevoi au, ce posibilitati materiale detin, ce preferinte si dorinte ii caracterizeaza, care este modalitatea preferata de plata, ce plangeri si nemultumiri au samd.

2. Ascultati-va consumatorii si potentialii consumatori. Cu fiecare ocazie pe care o detinem este esential sa adunam cat mai mult feedback din partea clientilor sau potentialilor clienti. Ascultati-le plangerile si nemultumirile, criticile si efectuati modificarile potrivite.

3. Oferiti feedback in mod constant. Este esential, pentru formarea unei relatii stranse intre un brand si audienta sa tinta, sa se ofere cat mai mult feedback. Instiintati-va clientii cu privire la modificari de pret sau politici, cu privire la oferte si reduceri, modificari de date de contact si regulamente importante.

4. Tineti-va promisiunile. Nu promiteti niciodata absolut nimic daca nu sunteti sigur ca situatia se va adeveri. Clientii doresc sa se afilieze brandurilor in care pot avea incredere. Daca ati promis sa livrati un produs pana joi, la ora 12:00, faceti tot posibilul ca acest lucru sa se intample. Daca ati promis reduceri mari la toate produsele destinate copiilor, nu va incalcati promisiunile sub nicio forma.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





5. Angajati doar profesionisti pentru sarcinile care implica un contact direct cu clientii. Toti angajatii care interactioneaza cu clientii sau potentialii dvs clienti trebuie sa detina experienta de lucru in domeniul in cauza si bune abilitati de customer service. Recrutati profesionistii potriviti si oferiti-le un nivel salarial avantajos pentru a-i motiva sa fie intotdeauna politicosi, de ajutor, respectuosi.


Tags: customer servicecustomer service de calitateafaceri customer servicecustomer service afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 reguli vitale pentru customer service de top!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
13 Ian 2015
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte...

Customer service in 5 sfaturi usor de urmat!

de Maria Nicutar
20 Mai 2013
Sa fii un as in ceea ce priveste eforturile de customer service nu reprezinta un aspect imposibil. Nici sa ajungi pe Marte nu mai este un lucru...

Un drum lin catre customer service de calitate!

de Maria Nicutar
19 Ian 2012
Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii...

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate

de Victor Oancea
17 Aug 2011
Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton