Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing

de
2102 0 30 Sep. 2015
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Prin elaborarea strategiei de marketing o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele care tin de vanzari, atragere de clienti,concurenta in afaceri, imaginea firmei etc.

Strategia de marketing ajuta antreprenorul la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P: produse, preturi, plasare si promovare).

Iata 6 etape esentiale privind elaborarea unei strategii de marketing!

1. Efectuarea cercetarii pietei si a analizei SWOT (in engleza - strengths, weaknesses, opportunities, threaths, adica analiza punctelor tari si a punctelor slabe, oportunitatilor si amenintatilor la care este supusa firma).

2. Definirea obiectivelor de marketing ale firmei (cifra de afaceri urmarita, profitul net dorit, cota de piata etc.).

3. Realizarea strategiei de evolutie a activitatii firmei (de crestere prin expansiune, crestere prin integrare sau restrangere a activitatii).

4. Elaborarea strategiei concurentiale (ofensiva sau defensiva).Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii se pot dovedi castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

5. Definitivarea strategiei privind avantajul concurential (de dominare prin costuri, de diferentiere sau de focalizare).

6. Elaborarea strategiei mixului de marketing (privind produsele si serviciile, pretul, plasarea si promovarea).

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Dupa ce ai stabilit obiectivele de marketing poti determina traseul pe care va merge firma si afacerea ta: crestere prin expansiune, prin integrare sau prin restrangerea activitatii.

Succes!


Tags: marketingstrategii de marketingelaborarea strategiei de marketingafacereafaceriobiective

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing
Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Cum pot gasi un investitor serios ?

Intrebare: Caut investitor pentru infiintarea unui parc cu rulote stationare dupa modelul "Parc des Roches",St.Cheron,Franta.Posed Planul de afaceri si Studiu de Fezabilitate.


Raspuns: la cat se ridica investitia?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton