Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing

de
2523 0 30 Sep. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Prin elaborarea strategiei de marketing o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele care tin de vanzari, atragere de clienti,concurenta in afaceri, imaginea firmei etc.

Strategia de marketing ajuta antreprenorul la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P: produse, preturi, plasare si promovare).

Iata 6 etape esentiale privind elaborarea unei strategii de marketing!

1. Efectuarea cercetarii pietei si a analizei SWOT (in engleza - strengths, weaknesses, opportunities, threaths, adica analiza punctelor tari si a punctelor slabe, oportunitatilor si amenintatilor la care este supusa firma).

2. Definirea obiectivelor de marketing ale firmei (cifra de afaceri urmarita, profitul net dorit, cota de piata etc.).

3. Realizarea strategiei de evolutie a activitatii firmei (de crestere prin expansiune, crestere prin integrare sau restrangere a activitatii).

4. Elaborarea strategiei concurentiale (ofensiva sau defensiva).Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii se pot dovedi castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

5. Definitivarea strategiei privind avantajul concurential (de dominare prin costuri, de diferentiere sau de focalizare).

6. Elaborarea strategiei mixului de marketing (privind produsele si serviciile, pretul, plasarea si promovarea).

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Dupa ce ai stabilit obiectivele de marketing poti determina traseul pe care va merge firma si afacerea ta: crestere prin expansiune, prin integrare sau prin restrangerea activitatii.

Succes!


Tags: marketingstrategii de marketingelaborarea strategiei de marketingafacereafaceriobiective

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut idei de afaceri sustenabile pentru a investi in ele.

Intrebare: Buna ziua,

Sunt un antreprenor roman cu experienta de investii si dezvoltare de business atat in Romania, cat si regional (in estul Europei) de peste 12 ani. Sunt interesat de idei de afaceri sustenabile pentru a investi in ele si a le dezvolta. Sunt dispus sa ma implic atat financiar cat si consultativ/managerial, insa respect posesorul ideii de afaceri si sunt dispus sa ii acord credit pentru administrare si dezvoltare.

Va rog sa ma contactati doar daca aveti deja un concept al planului de afaceri serios si o idee pe care o putem dezvolta pe termen lung.

Pt asigurarea confidentialitatii si protectiei ideei de afaceri se poate semna un acord de confidentialitate.


Raspuns: Buna ziua . Vin in atentia dumnevoastra in calitate de Escrow Manager cu solutii unice in Romania...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton