Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing

de
2411 0 30 Sep. 2015
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Prin elaborarea strategiei de marketing o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele care tin de vanzari, atragere de clienti,concurenta in afaceri, imaginea firmei etc.

Strategia de marketing ajuta antreprenorul la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P: produse, preturi, plasare si promovare).

Iata 6 etape esentiale privind elaborarea unei strategii de marketing!

1. Efectuarea cercetarii pietei si a analizei SWOT (in engleza - strengths, weaknesses, opportunities, threaths, adica analiza punctelor tari si a punctelor slabe, oportunitatilor si amenintatilor la care este supusa firma).

2. Definirea obiectivelor de marketing ale firmei (cifra de afaceri urmarita, profitul net dorit, cota de piata etc.).

3. Realizarea strategiei de evolutie a activitatii firmei (de crestere prin expansiune, crestere prin integrare sau restrangere a activitatii).

4. Elaborarea strategiei concurentiale (ofensiva sau defensiva).Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii se pot dovedi castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

5. Definitivarea strategiei privind avantajul concurential (de dominare prin costuri, de diferentiere sau de focalizare).

6. Elaborarea strategiei mixului de marketing (privind produsele si serviciile, pretul, plasarea si promovarea).

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Dupa ce ai stabilit obiectivele de marketing poti determina traseul pe care va merge firma si afacerea ta: crestere prin expansiune, prin integrare sau prin restrangerea activitatii.

Succes!


Tags: marketingstrategii de marketingelaborarea strategiei de marketingafacereafaceriobiective

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton