Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing

de
2218 0 30 Sep. 2015
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Prin elaborarea strategiei de marketing o firma urmareste sa-si indeplineasca obiectivele care tin de vanzari, atragere de clienti,concurenta in afaceri, imaginea firmei etc.

Strategia de marketing ajuta antreprenorul la stabilirea directiilor de dezvoltare a mixului de marketing (cei patru P: produse, preturi, plasare si promovare).

Iata 6 etape esentiale privind elaborarea unei strategii de marketing!

1. Efectuarea cercetarii pietei si a analizei SWOT (in engleza - strengths, weaknesses, opportunities, threaths, adica analiza punctelor tari si a punctelor slabe, oportunitatilor si amenintatilor la care este supusa firma).

2. Definirea obiectivelor de marketing ale firmei (cifra de afaceri urmarita, profitul net dorit, cota de piata etc.).

3. Realizarea strategiei de evolutie a activitatii firmei (de crestere prin expansiune, crestere prin integrare sau restrangere a activitatii).

4. Elaborarea strategiei concurentiale (ofensiva sau defensiva).Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii se pot dovedi castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

5. Definitivarea strategiei privind avantajul concurential (de dominare prin costuri, de diferentiere sau de focalizare).

6. Elaborarea strategiei mixului de marketing (privind produsele si serviciile, pretul, plasarea si promovarea).

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Dupa ce ai stabilit obiectivele de marketing poti determina traseul pe care va merge firma si afacerea ta: crestere prin expansiune, prin integrare sau prin restrangerea activitatii.

Succes!


Tags: marketingstrategii de marketingelaborarea strategiei de marketingafacereafaceriobiective

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 etape esentiale pentru elaborarea unei strategii eficiente de marketing
Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Articole conexe

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton