Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge

de
978 0 29 Aug. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Toate platformele social media sunt pline de videoclipuri ale celebritatilor, directorilor, oamenilor simpli, sportivilor, politicienilor etc. care iau parte la cea mai recenta senzatie virala: Ice Bucket Challenge.


Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Postarile sunt tot mai multe pe zi ce trece, iar Bill Gates sau Oprah Winfrey sunt unii dintre cei care au acceptat celebra provocare. Insa aceasta initiativa a realizat ceva ce este visul oricarui marketer: sa devina virala si sa capteze atentia intregii natiuni intr-un timp scurt. 
 
Ice Bucket Challenge aduce, de fapt, beneficii Asociatiei ALS, strangand fonduri pentru tratamentul celor care sufera de scleroza amiotrofica. Start-up-urile, comerciantii si nu numai pot invata de la succesul acestei campanii, asa ca iata cateva lectii care se desprind din Ice Bucket Challenge.
 
1. Identifica scopul sau cauza
Scopul Ice Bucket Challenge a fost raspandirea constientizarii si strangerea de fonduri pentru cercetarea ALS, iar succesul a depasit asteptarile initiale. Obiectivul este simplu si clar, iar participantii nu trebuie sa depuna prea mult efort: doneaza online si isi toarna o galeata de apa cu gheata in cap. 
 
Consumatorii de astazi sunt atrasi de simplitate si mesaje directe. Ei nu prea au timp sa citeasca un articol intreg, un newsletter sau o pagina web pentru a intelege un mesaj.
 
2. Fa-o distractiv si usor
Este amuzant sa vezi cum oamenii isi toarna acea galeata cu apa si gheata in cap, iar apoi tipa sau scot diferite sunete cauzate de senzatie de rece. Internetul este plin de aceste videoclipuri amuzante.  Oamenilor le place sa rada, asa ca distreaza publicul cu videoclipuri sau fotografii pe care le-ar placea sa le vada. Posteaza lucruri care ajung usor la oameni si permite-le sa se conecteze cu organizatia la un nivel uman, iar acest lucru poate incuraja implicarea intr-un mod autentic.
 
3. Adauga rapiditate
Cei care sunt provocati in cadrul campaniei Ice Bucket Challenge au la dispozitie 24 de ore sa o accepte si sa doneze. Daca doresti sa te dezvolti, mentine o fereastra de timp scurta pentru a propulsa succesul rapid. Acordand publicului un termen-limita, initiativa va deveni o prioritate.
 
4. Intelege puterea de multiplicare
Campania ALS invita participantii sa incurajeze inca trei persoane sa participe, creand un efect de multiplicare. Atunci cand este posibil, implica consumatorii intr-o initiativa care le ofera sansa sa se implice cu reteaua lor pentru ca si ceilalti sa se bucure de acel lucru. In acest fel, marketerul aduce o expunere mai mare marcii companiei.
 
5. Distribuie pe mai multe platforme
Stiri despre Ice Bucket Challenge sunt partajate pe mai multe platforme sociale, cum este Facebook, Twitter, Instagram sau Youtube. Daca iti doresti ca o idee sau o campanie sa devina virala, fa mai usoara distribuirea actualizarilor pe mai multe platforme. Nu le da oamenilor un motiv sa nu se implice.
 
6. Ofera participantilor o sansa sa se simta bine
Toata lumea iubeste sa se simta bine. Ice Bucket Challenge strange fonduri pentru o cauza medicala, iar indiferent de marimea unei donatii, participantii se simt bine pentru ca ii ajuta pe cei care au nevoie. In plus, le ofera si un sentiment de unitate.
 
O initiativa precum aceasta permite o conexiune emotionala a participantilor cu organizatorii si oportunitatea de a conversa.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: ice bucketice bucket challengemarketingmarketing ice bucketice bucket viral

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton