Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de
942 0 06 Iul. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul lor este in crestere.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



 
Insa se deschid tot mai multe start-up-uri, fiind circa 100 de milioane deschise in fiecare an, deci in fiecare an sunt 472 de miliarde de antreprenori la nivel mondial. Privind aceste cifre, ne putem da seama cat de mare este concurenta. 
Fiecare start-up isi doreste sa isi faca cunoscut brandul si sa aiba recunostinta presei, insa acest lucru este destul de greu, pentru inceput. Pentru asta exista strategii de tot felul care ajuta la stabilizarea pe piata. 
 
Asa ca, in continuare, avem 6 sfaturi de PR care ti-ar putea fi de folos pentru a avea un avantaj in fata competitiei:
 
1. Fii gata!
Inainte de toate, trebuie sa fii sigur ca esti pregatit. Daca produsul tau nu este cel mai bun in sine, nu vei primi nici review-uri bune, niciun reporter nu va acoperi subiectul, iar in acest fel vei putea trece printr-o situatie negativa. Iar presa poate dobori pe oricine. Asa ca fii sigur ca esti gata pentru a implementa o strategie de PR.
 
2. Stabileste-ti identitatea
Inainte sa spui lumii cine esti, asigura-te ca stii sa raspunzi la aceasta intrebare. Pentru asta exista o serie de intrebari care te-ar putea ajuta:
- Care sunt valorile tale?
- Care este exact cultura companiei tale?
- Ce te diferentiaza de concurentii tai?
- Faci ceva ce altcineva nu face?
- Ce te face unic?
Fii sigur ca ai raspunsurile la aceste intrebari si include-le in identitatea ta.
 
3. Spune-ti povestea
Sa inveti sa transmiti o poveste minunata este o parte intregranta a PR-ului. Dupa ce iti stabilesti identitatea, ai nevoie de o poveste minunata despre cine esti si despre cum ai pornit. Acest lucru iti va creste imaginea in ochii presei, ai investitorilor sau in fata grupurilor-tinta. De fiecare data cand ai ocazia, spune-ti povestea si nu uita sa introduci numele companiei in aceasta, deoarece, in acest fel, vei fi tinut minte de catre ceilalti.
 
4. Asigura-te ca exista vizibilitatea CEO-ului
CEO-ul este purtatorul de cuvant care joaca un rol esential in conturarea imaginii, brandului si culturii companiei. El trebuie sa se faca vizibil. Asta inseamna ca el trebuie sa aiba o prezenta in cadrul social media, o relatie pozitiva cu presa si trebuie sa impartaseasca povestea impecabil. Prin vizibilitate creeaza credibilitate, dar ajuta si la extinderea companiei.
 
5. Nu ignora social media
Stabilirea brandului si mentinerea in fruntea luptei este atotcuprinzatoare, consumatoare de timp si presupune multa munca grea. Totusi, nu trebuie sa uiti de importanta de a crea o strategie social media care sa iti reprezinte brandul, valorile si cultura. Acest plan trebuie creat de la inceput. Prin acest intermediu vei putea sa iti stabilesti identitatea si credibilitatea in industrie. In plus, vei putea sa comunici cu oamenii si sa afli ce isi doresc.
 
6. Angajeaza daca ai nevoie de ajutor
Sa pornesti un start-up este dificil, asa ca poti apela la un profesionist pentru a implementa strategii de PR. O firma de PR te ajuta sa iti stabilesti o identitate puternica, sa comunici eficient povestea ta oamenilor potriviti, sa creezi oportunitati de leadership si sa stabilesti un program de implicare social media. Te vor ajuta sa iesi in evidenta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoripromovare afacerebrandpr afaceremarketing afacerisfaturi pr

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton