Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de
988 0 06 Iul. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul lor este in crestere.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Insa se deschid tot mai multe start-up-uri, fiind circa 100 de milioane deschise in fiecare an, deci in fiecare an sunt 472 de miliarde de antreprenori la nivel mondial. Privind aceste cifre, ne putem da seama cat de mare este concurenta. 
Fiecare start-up isi doreste sa isi faca cunoscut brandul si sa aiba recunostinta presei, insa acest lucru este destul de greu, pentru inceput. Pentru asta exista strategii de tot felul care ajuta la stabilizarea pe piata. 
 
Asa ca, in continuare, avem 6 sfaturi de PR care ti-ar putea fi de folos pentru a avea un avantaj in fata competitiei:
 
1. Fii gata!
Inainte de toate, trebuie sa fii sigur ca esti pregatit. Daca produsul tau nu este cel mai bun in sine, nu vei primi nici review-uri bune, niciun reporter nu va acoperi subiectul, iar in acest fel vei putea trece printr-o situatie negativa. Iar presa poate dobori pe oricine. Asa ca fii sigur ca esti gata pentru a implementa o strategie de PR.
 
2. Stabileste-ti identitatea
Inainte sa spui lumii cine esti, asigura-te ca stii sa raspunzi la aceasta intrebare. Pentru asta exista o serie de intrebari care te-ar putea ajuta:
- Care sunt valorile tale?
- Care este exact cultura companiei tale?
- Ce te diferentiaza de concurentii tai?
- Faci ceva ce altcineva nu face?
- Ce te face unic?
Fii sigur ca ai raspunsurile la aceste intrebari si include-le in identitatea ta.
 
3. Spune-ti povestea
Sa inveti sa transmiti o poveste minunata este o parte intregranta a PR-ului. Dupa ce iti stabilesti identitatea, ai nevoie de o poveste minunata despre cine esti si despre cum ai pornit. Acest lucru iti va creste imaginea in ochii presei, ai investitorilor sau in fata grupurilor-tinta. De fiecare data cand ai ocazia, spune-ti povestea si nu uita sa introduci numele companiei in aceasta, deoarece, in acest fel, vei fi tinut minte de catre ceilalti.
 
4. Asigura-te ca exista vizibilitatea CEO-ului
CEO-ul este purtatorul de cuvant care joaca un rol esential in conturarea imaginii, brandului si culturii companiei. El trebuie sa se faca vizibil. Asta inseamna ca el trebuie sa aiba o prezenta in cadrul social media, o relatie pozitiva cu presa si trebuie sa impartaseasca povestea impecabil. Prin vizibilitate creeaza credibilitate, dar ajuta si la extinderea companiei.
 
5. Nu ignora social media
Stabilirea brandului si mentinerea in fruntea luptei este atotcuprinzatoare, consumatoare de timp si presupune multa munca grea. Totusi, nu trebuie sa uiti de importanta de a crea o strategie social media care sa iti reprezinte brandul, valorile si cultura. Acest plan trebuie creat de la inceput. Prin acest intermediu vei putea sa iti stabilesti identitatea si credibilitatea in industrie. In plus, vei putea sa comunici cu oamenii si sa afli ce isi doresc.
 
6. Angajeaza daca ai nevoie de ajutor
Sa pornesti un start-up este dificil, asa ca poti apela la un profesionist pentru a implementa strategii de PR. O firma de PR te ajuta sa iti stabilesti o identitate puternica, sa comunici eficient povestea ta oamenilor potriviti, sa creezi oportunitati de leadership si sa stabilesti un program de implicare social media. Te vor ajuta sa iesi in evidenta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoripromovare afacerebrandpr afaceremarketing afacerisfaturi pr

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton