Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde

de Marinache Horia Cristian 23 Apr. 2020 8464
4.68 din 11 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes.

In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde.

1. Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care comunici.
McDonald’s are diferite reclame, pentru hispanici, afro-americani si caucazieni. In reclamele McDonald’s apar batrani, adulti, copii, mame si tineri. De ce? Pentru ca targeteaza nisele in functie de natura reclamei lor. Pentru a ajunge la urechile tuturor, trebuie sa tii cont de valorile culturale si principiile fiecarei natiuni in parte.

2. Lanseaza concursuri, in cadrul carora elevii si studentii pot lucra la logo-ul, designul si strategiile de comunicare ale companiei tale. Suflul noii generatii iti va asigura acea originalitate mult visata pe piata.

3.  Subliniaza diferentele dintre produse.
Daca oferi o gama larga de produse sau servicii, explica-le clientilor care este diferenta dintre unulsi altul. Ce aduc in plus produsele tale fata de concurenta? Poti introduce aceste diferente intr-un tabel comparativ.

4. Prezinta beneficiile produselor tale intr-un mod creativ.
Care sunt elementele de impact? 
Scurt istoric al produselor 
Marturii ale cumparatorilor 
Comparatia dintre produsele tale si cele ale concurentei , intrebari/ obiectiisi raspunsuri 
Calificarisi abilitati 
Functii multiple 
Fotografii in care sunt demonstrate calitatile produselor/serviciilor


5. Folosește culorile preferate ale fiecarei nise de clienti.

Batranii prefera albastrul, deoarece il pot vedea mai usor.
Barbatii prefera nuantele inchise.
Femeile prefera culorile deschise, mai delicate.
Copiii adora galbenulsi rosul deschis. 
Sportivii prefera culorile tari  Intelectualii inclina spre culorile soft, neutre, „cuminti”. 
Extrovertitii prefera culorile calde, in timp ce introvertitii pe cele inchise.
Oamenii cu venituri mici prefera culorile nediluate, sterse. 
Cei mai bogati sunt adeptii nuantelor prelucrate, complexe, cu umbre si accente.

6. Leaga-ti numele de o tema-cult.
Poti dezvolta o intreaga afacere in jurul unei teme arhicunoscute, comercializand produse relationate. De exemplu: Jurassic Park – o editura a lansat o serie de carti de colorat cu dinozauri  SIDA – un magazin local de haine doneaza 50% din profit unei fundatii pentru cei bolnavi de SIDA  Friends – in 1995-1996, orice femeie si-ar fi dorit o coafura ca a personajelor feminine din serialul „Prietenii tai”. Acelasi lucru era valabil si pentru haine.

7. Transforma-te in „furnizorul oficialsi unic” al unei echipe de fotbal, al unui eveniment, club, reuniune.



Tags: marketingpromovarevanzarivanzareafacereafacerisocializare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.68 din 5 - 11 voturi.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]