Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Analiza datelor va elimina telemarketingul

de Marian Curelaru 18 Mar. 2014 2377
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Tehnologia de analiza a datelor poate face ca, in viitor, companiile sa nu mai fie nevoite sa asalteze consumatorii cu campanii de telemarketing. Aceasta estimare este facuta de Tom Gatten si Prashant Majmudar, fondatorii startup-ului britanic Growth Intelligence, specializat in colectarea si prelucrarea de informatii online.

Gatten si Majmudar au dezvoltat un algoritm care, cu ajutorul colectarii si analizei datelor disponibile pe Internet, poate identifica cele mai bune oportunitati de vanzare pentru o companie. Conform fondatorilor Growth Intelligence, tehnologia va permite intreprinderilor sa realizeze economii si sa renunte la telemarketingul atat de des criticat.

"Colectarea si analiza unor mari cantitati de informatii a devenit un varf de lance al economiei startup", adauga cotidianul financiar britanic Financial Times. "Cu ajutorul digitalizarii, devine din ce in ce mai usor si mai putin costisitor sa aduni si sa prelucrezi mari volume de date".

Serviciul oferit de startup-ul londonez Growth Intelligence este de tip SaaS (Software as a Service), prin care aplicatia este gazduita de furnizorul serviciului pe serverele proprii, fiind direct accesibila clientilor prin intermediul internetului. Accesul la aplicatie se face pe baza unui abonament, nefiind necesare achizitionarea unor licente si investitii in infrastructura.

Datele despre companii sunt filtrate dupa venituri, crestere, sector, intreprinderi care produc anumite produse, B2B sau B2C, achizitii in perspectiva, termeni asociati, nume si multe alte criterii. Software-ul furnizeaza o lista de companii inregistrate in Regatul Unit care raspund cerintelor filtru, permitand unei societati specifice vanzari targetate pentru un anumit produs. Compania vizeaza societatile B2B, in principal cele din tehnologie, telecomunicatii, asigurari si finante.

In plus, conform fondatorilor, datele pot furniza sugestii pentru imbunatatirea portofoliilor, pentru gestionarea riscurilor legate de management si pentru crearea de strategii de marketing.

Departamentul pentru Afaceri, Inovare si Dezvoltarea Competentelor, din cadrul guvernului britanic utilizeaza serviciul Growth Intelligence pentru a controla efectele politicii sale in timp real. Serviciul este utilizat sau testat si in 75% din bancile Regatului Unit.

Compania Growth Intelligence a fost fondata de Tom Gatten, un fost cunoscut jurnalist de la BBC World Service, in colaborare cu Parshan Majmudar, care a lucrat in cadrul grupului britanic din domeniul apararii BAE Systems, fiind specializat in supravegherea submarinelor.

Pe Internet este disponibila o cantitate gigantica de date, afirma Gatten si Majmudar. "Aproape toate companiile au publicat informatii online, incepand cu propriul lor site web. Printr-un algoritm, cu ajutorul informatiilor provenind din toate sursele reunite, se poate pune perfect in evidenta unde sunt situate cele mai bune oportunitati de vanzare si ce previziuni de crestere economica pot fi evidentiate".




Tags: big datastartupcolectarea si analiza informatiilortelemarketingtendinte

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Tendintele anului 2018 in digitalizarea companiilor

de Idei de afaceri
17 Ian 2018
Exista notiuni care prin frecventa folosirii lor conduc la un fel de satietate. Parca nu vrei sa le mai auzi. Se poate spune, cu unele argumente, ca...

4 tendinte americane in marketing

de Marian Curelaru
15 Mai 2014
Nu sunteti Coca Cola sau IBM, dar doriti sa adoptati cele mai bune instrumente de marketing pentru a va spori audienta? Pe blogul sau...

Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile

de Maria Nicutar
27 Sep 2011
Externalizarea serviciilor de telemarketing se poate dovedi una dintre cele mai profitabile decizii pe care detinatorii de afaceri le pot lua....

O strategie de vanzari cu costuri foarte reduse: telemarketingul

de Cristian Gerea
13 Mar 2007
Cu 15-20 de ani in urma, vanzarea prin telefon (telemarketing-ul) era o cale usoara pentru companiile mari si mici de a obtine castiguri...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]