Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de
1140 0 20 Iun. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate elementele autenticitatii. Fiecare brand care are a avut succes in social media a atins autenticitatea si o voce consistenta. Audienta a recunoscut ca vocea brandului e autentica si influenta, modeleaza opiniile oamenilor si actiunile de conducere.


Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



 
Vocea brandului este identitatea online. Aliniaza-ti vocea cu valorile brandului tau, morala si misiunea declarate. Ai libertatea de a-ti modifica vocea, in functie de forumurile social media si tipul de audienta. Te poti angaja asa cum iti doresti, intr-un mod care este distractiv sau serios, stiintific sau anecdotic, doar atat timp cat nu faci compromisuri in legatura cu ceea ce este esential identitatii brandului tau si reputatiei.
 
Abordarea depinde de obiectivele tale. Daca doresti sa te angajezi pe o scara mai larga, apoi in toate probabilitatile, trebuie sa eviti limbajul complex. Daca doresti sa educi, va trebui sa adopti un ton mult mai stiintific si sa explici unele jargoane, dar fara a compromite vocea autentica de la baza identitatii brandului.
 
Notiunile tale in legatura cu vocea, pe care trebuie sa le proiectezi placut, vor necesita reevaluari pentru a interactiona cu comunitatea la care ai ajuns. Esti pe terenul lor. Respecta-le valorile si asculta stilul lor de exprimare. Vorbeste limba lor, dar pastreaza-ti personalitatea.
 
Conversatiile sunt blocurile de constructie de baza pentru atingerea obiectivelor afacerii in social media. Acorda atentie reactiei audientei la comunicarile tale si va fi mai usor sa concretizezi o voce autentica care promoveaza misiunea brandului tau si indeplineste cerintele publicului in timp ce prezinta opinii care sunt auzite, respectate si impartasite. In social media, ca si in viata reala, vrei sa adopti un ton care face conversatia sa mearga.
 
Un alt indicator important pentru dezvoltarea unei voci autentice in social media este modul in care competitorii tai o fac. Revizuieste regulat paginile de Facebook, cateva dintre acestea, cele cu care te compari tu cel mai mult, si invata din greselile si succesele lor.
 
In concluzie, modul in care comunici cu audienta, tonul, limbajul, sunt cele mai importante pentru o voce de brand. Acestea ajuta la intelegerea mai buna si mai eficienta a mesajului, feedbackul fiind mult mai probabil. 
 
In plus, competitorii te pot inspira in multe alte activitati, nu numai in ceea ce priveste vocea brandului in social media. Identificand unde gresesc ei, vei evita sa comiti si tu aceleasi erori. Si, in final, reactia audientei este cea mai importanta. Trebuie sa ii respecti, sa le acorzi atentie, sa le vorbesti pe limba lor, pastrandu-ti personalitatea pe care ei o plac si o admira.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandidentitate onlinesocial mediamarketingleadershipautenticitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton