Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de
2115 0 07 Ian. 2015
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti.



Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in vorba cu clientii.

Pentru ca trebuie sa stiti cui sa va adresati inainte de a demara o afacere in acest domeniu, noi am identificat pentru dumneavoastra categoriile de consumatori fast-food si care sunt preferintele lor.

Cei care consuma produse de tip fast-food sunt:

● copii de peste 7 ani, in proportie de 15%;

● tineri, in special barbati, in proportie de 65%. Chiar daca nu au venituri extraordinare, au o placere foarte mare in a manca in oras. De fapt aceasta este cea mai importanta categorie, tinerii acoperind cel mai mare procent din amatorii de mancaruri servite in fast-food. O atmosfera prietenoasa si preturi decente, este tot ce isi doreste tanara generatie!

● adulti in proportie de 15%. Oamenii din aceasta generatie sunt interesati mai mult de o servire excelenta si de produse variate sau deosebite.

● varstnici in proportie de 5%. Oamenii in etate au venituri mai mici, preferand produse proaspete la preturi convenabile. Dar apetitul acestora este mult redus fata de cel al tinerilor iar cei mai multi dintre ei nici nu mai pot consuma shaorma, din motive de sanatate.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Consumatorii sunt atrasi de diferite beneficii ale fiecarei shaormerii/ fast-food in parte, raportat la preferintele lor:

- unii sunt atrasi de cantitate “sa fie mare frate, daca nu ma satur nu mai calc”;
- altii sunt sensibili la pret “sa fie 10 lei ca <La Grasi>, si ayranul gratis”;
- altii prefera condimente ciudate, sosuri exotice sau foarte picante “brrr, asta chiar ma face sa ma cutremur!”;
- altii vor sa socializeze cu shaormarul sau patronul.
etc.

Pe de alta parte:
- unii mananca de foame (zilnic sau aproape zilnic);
- altii mananca de moft (din cand in cand pentru ca le place ideea);  
- altii mananca o shaorma ca experienta, fiind gurmanzi de felul lor (ce le-ar mai zice cei care mananca shaorma de foame sau cei care vor sa dea 7 lei pe ea).



Tags: afacereafacerifast foodclienticlienti fast-food

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei De Afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton