Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de
1956 0 07 Ian. 2015
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti.



Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in vorba cu clientii.

Pentru ca trebuie sa stiti cui sa va adresati inainte de a demara o afacere in acest domeniu, noi am identificat pentru dumneavoastra categoriile de consumatori fast-food si care sunt preferintele lor.

Cei care consuma produse de tip fast-food sunt:

● copii de peste 7 ani, in proportie de 15%;

● tineri, in special barbati, in proportie de 65%. Chiar daca nu au venituri extraordinare, au o placere foarte mare in a manca in oras. De fapt aceasta este cea mai importanta categorie, tinerii acoperind cel mai mare procent din amatorii de mancaruri servite in fast-food. O atmosfera prietenoasa si preturi decente, este tot ce isi doreste tanara generatie!

● adulti in proportie de 15%. Oamenii din aceasta generatie sunt interesati mai mult de o servire excelenta si de produse variate sau deosebite.

● varstnici in proportie de 5%. Oamenii in etate au venituri mai mici, preferand produse proaspete la preturi convenabile. Dar apetitul acestora este mult redus fata de cel al tinerilor iar cei mai multi dintre ei nici nu mai pot consuma shaorma, din motive de sanatate.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Consumatorii sunt atrasi de diferite beneficii ale fiecarei shaormerii/ fast-food in parte, raportat la preferintele lor:

- unii sunt atrasi de cantitate “sa fie mare frate, daca nu ma satur nu mai calc”;
- altii sunt sensibili la pret “sa fie 10 lei ca <La Grasi>, si ayranul gratis”;
- altii prefera condimente ciudate, sosuri exotice sau foarte picante “brrr, asta chiar ma face sa ma cutremur!”;
- altii vor sa socializeze cu shaormarul sau patronul.
etc.

Pe de alta parte:
- unii mananca de foame (zilnic sau aproape zilnic);
- altii mananca de moft (din cand in cand pentru ca le place ideea);  
- altii mananca o shaorma ca experienta, fiind gurmanzi de felul lor (ce le-ar mai zice cei care mananca shaorma de foame sau cei care vor sa dea 7 lei pe ea).



Tags: afacereafacerifast foodclienticlienti fast-food

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei De Afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Sase din zece companii din Romania au probleme cu digitalizarea

de Idei De Afaceri
24 Nov 2017
Daca ar fi sa stam in fata unei harti a digitalizarii in Europa, cu greu am identifica Romania. Geografia raspandirii digitalizarii pare sa ne...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton