Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Cat timp ai la dispozitie ca sa castigi interesul clientului tau?

de
1704 0 16 Feb. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

O jumatate de ora? O ora? O zi? Cat timp ai la dispozitie ca sa iti "prinzi" clientul in plasa si sa te asiguri ca acesta va finaliza achizitia? In realitate, asa cum arata studiile efectuate in aceasta directie, oamenii incep sa isi piarda interesul dupa doar... saptesprezece minute.

Dupa aceasta durata de timp, isi pierd atentia si incep sa se gandeasca la alte lucruri pe care ar trebui sa le faca sau pe care au uitat sa le faca. Astfel, in momentul in care nu mai sunt atenti, incepi sa pierzi ocazia de a finaliza vanzarea.

Ce solutie exista? Trebui sa profiti din plin de acele saptesprezece minute. Asta nu inseamna ca trebuie sa vorbesti mai repede si sa ii incarci memoria cu informatii inutile pe care oricum nu le va tine minte dupa ce va iesi din magazin.

Concentreaza-te asupra unor mesaje concise si puternice incluse intr-o prezentare cat mai eficienta. Foloseste-te cat de mult poti de diverse mijloace vizuale pentru a-ti convinge clientul ca produsul sau serviciul in cauza merita achizitionat. Exista un motiv intemeiat pentru care teleshoppingul functioneaza cu atata succes de ani de zile.

Aceste mijloace vizuale oferite de companie ar trebui exploatate din plin. Aceste instrumente prin care poti sa iti convingi clientul iti ofera, in primul rand, control si rapiditate. Nu te baza pe faptul ca ti-ai invata lectia si ca ii poti "turna" clientului o prezentare de zece minute. Il vei adormi din primele trei.

Foloseste un catalog cu produse, brosuri, mostre, tutoriale video si mentine pe cat de mult posibil contactul vizual cu clientii tai. Nu aseza aceste mijloace vizuale in asa fel incat sa aiba impresia ca ii privesti in timp ce se uita peste ele deoarece atunci vor avea impresia ca incerci sa le creezi senzatia de obligativitate si ca te astepti sa cumpere.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



Trebuie sa poti indica diverse aspecte prin intermediul mijloacelor vizuale astfel incat sa te uiti peste acestea impreuna cu clientii si sa ridici din cand in cand privirea pentru a restabili contactul vizual.

Incearca sa ai astfel de prezentari si vei observa cum clientii vor fi mult mai interesati de produs si cum vei reusi, intr-un timp mult mai scurt, sa ii convingi sa iti cumpere produsele.



Tags: editorialclientinteres

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cat timp ai la dispozitie ca sa castigi interesul clientului tau?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei De Afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?

de Dan Iacobescu
21 Mar 2016
Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton