Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat timp ai la dispozitie ca sa castigi interesul clientului tau?

de Ana Steinberg 16 Feb. 2011 3175
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O jumatate de ora? O ora? O zi? Cat timp ai la dispozitie ca sa iti "prinzi" clientul in plasa si sa te asiguri ca acesta va finaliza achizitia? In realitate, asa cum arata studiile efectuate in aceasta directie, oamenii incep sa isi piarda interesul dupa doar... saptesprezece minute.

Dupa aceasta durata de timp, isi pierd atentia si incep sa se gandeasca la alte lucruri pe care ar trebui sa le faca sau pe care au uitat sa le faca. Astfel, in momentul in care nu mai sunt atenti, incepi sa pierzi ocazia de a finaliza vanzarea.

Ce solutie exista? Trebui sa profiti din plin de acele saptesprezece minute. Asta nu inseamna ca trebuie sa vorbesti mai repede si sa ii incarci memoria cu informatii inutile pe care oricum nu le va tine minte dupa ce va iesi din magazin.

Concentreaza-te asupra unor mesaje concise si puternice incluse intr-o prezentare cat mai eficienta. Foloseste-te cat de mult poti de diverse mijloace vizuale pentru a-ti convinge clientul ca produsul sau serviciul in cauza merita achizitionat. Exista un motiv intemeiat pentru care teleshoppingul functioneaza cu atata succes de ani de zile.

Aceste mijloace vizuale oferite de companie ar trebui exploatate din plin. Aceste instrumente prin care poti sa iti convingi clientul iti ofera, in primul rand, control si rapiditate. Nu te baza pe faptul ca ti-ai invata lectia si ca ii poti "turna" clientului o prezentare de zece minute. Il vei adormi din primele trei.

Foloseste un catalog cu produse, brosuri, mostre, tutoriale video si mentine pe cat de mult posibil contactul vizual cu clientii tai. Nu aseza aceste mijloace vizuale in asa fel incat sa aiba impresia ca ii privesti in timp ce se uita peste ele deoarece atunci vor avea impresia ca incerci sa le creezi senzatia de obligativitate si ca te astepti sa cumpere.

Trebuie sa poti indica diverse aspecte prin intermediul mijloacelor vizuale astfel incat sa te uiti peste acestea impreuna cu clientii si sa ridici din cand in cand privirea pentru a restabili contactul vizual.

Incearca sa ai astfel de prezentari si vei observa cum clientii vor fi mult mai interesati de produs si cum vei reusi, intr-un timp mult mai scurt, sa ii convingi sa iti cumpere produsele.



Tags: editorialclientinteres

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
17 Apr 2023
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei de afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

Care sunt industriile cele mai centrate pe client din Romania?

de Idei de afaceri
12 Dec 2017
In era digitala experienta consumatorului decide campionii in business. Companiile care gestioneaza relatia cu consumatorul la toate punctele de...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]