Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce invatam din vanzarile pierdute si care este importanta acestui proces neplacut?

de
2256 0 20 Sep. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vanzarile pierdute sunt teribil de frustrante. Am investit timp si energie si entuziasm si totusi nu am reusit sa ne convingem potentialii clienti sa ne achizitioneze produsele, serviciile, nici macar sa le incerce. Am gresit si ne dam seama ca trebuie sa identificam cu exactitate sursele problemelor pentru a stii ce elemente sa evitam pe viitor. Iata cateva elemente pe care trebuie sa le retineti din vanzarile pierdute:

1.    Stabiliti clar in ce punct ati pierdut clientul? S-a intamplat cand ati adus in discutie lista de caracteristici ale unui produs sau serviciu? Ar fi trebuit sa puneti accentul pe beneficii?

2.    Stabiliti ce ton al vocii ati folosit si daca acesta a fost cel potrivit. Clientul parea plictisit, enervat, supra-incarcat cu informatie?

3.    Ganditi-va si alcatuiti o lista cu toate obiectiile clientului dvs. Ati reusit sa le rezolvati pe toate? In ce maniera? V-ati balbait? Ati ezitat in oferirea solutiilor, raspunsurilor, lamuririlor? Cat de convins parea clientul de raspunsurile dvs? Mai este de munca la script-ul pe care il folositi in rezolvarea obiectilor clientilor dvs?

4.    Ce elemente s-au dovedit benefice, de succes in apropierea clientului de brandul pe care il reprezentati? L-au surprins anumite beneficii si atunci este cazul sa le folositi in pe viitor si cu o mai mare pregnanta, sa puneti mai mult accent pe ele. L-au impresionat anumite centre de originalitate si unicitate si atunci acesta poate deveni centrul de interes al viitorilor clienti.

Iata doar cateva intrebari la care trebuie sa veniti cu raspunsuri clara, oricat de neplacut ar fi procesul de a va evalua si re-evalua performanta si eficienta de care ati dat dovada in incercarea de a castiga un client. Este un proces asemanator cu evaluarea unui test picat si este frustrant, insa cu cat actionati mai rapid, mai prompt, imediat dupa esec, cu atat veti putea sa va oferiti raspunsuri mai clare si mai definitorii pentru situatia in care va aflati.

Nu ignorati caracteristicile si profilul de ansamblu al clientului cu care ati discutat si luati in calcul elementele de varsta, gen, nivel al educatiei, nivel al venitului, categorie sociala din care face parte si orice alte coordonate considerati importante pentru a va potrivi viitoarele tehnici de vanzare pentru rezultate perfecte.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: vanzarevanzaritehnici de vanzarevanzari pierduteclienti pierduti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce invatam din vanzarile pierdute si care este importanta acestui proces neplacut?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian
28 Sep 2015
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton