Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de
1041 0 04 Sep. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale advertisingului, care te poate lamuri in privinta castigurilor obtinute dintr-un venit extra.
 
1. Advertisingul afacerii tale de mici dimensiuni trebuie sa fie rapid si de impact, in sensul ca trebuie sa transmita mesajul in 3 secunde sau mai putin. Daca nu te descurci cu tehnologia si esti complet depasit, ce fel de computer ai cumpara? "Dos for dummies" a fost un slogan foarte rapid asimilat de cei care nu stiau mare lucru despre computere prin anii `90. De ce? Pentru ca oamenii isi stiau nivelul referitor la cunostintele despre sisteme de operare, iar aparitia unui astfel de manual a starnit amuzament, ispitand publicul sa-l cumpere, in mare parte datorita titlului catchy.
 
2. A devenit destul de obisnuit ca advertisingul sa fie privit cu reticenta, este un domeniu in care este nevoie de credibilitate. Roy H. Williams, autorul lucrarii "Wizard of Ads" afirma: "Orice afirmatie facuta in cadrul advertisingului pe care clientul nu o poate intelege drept adevar, reprezinta o pierdere cumplita de bani". De exemplu, compania NordicTrack (producator de echipamente sportive si de aparate fitness din Marea Britanie) si-a crescut rata credibilitatii datorita unui studiu de cercetare elaborat la Universitatea La Crosse, din Wisconsin. Studiul indemna oamenii sa incerce ski-urile furnizate de NordicTrack pentru a efectua exercitii cardio-vasculare necesare pentru sanatate.
 
3. Afacerile mari au limite foarte extinse pentru cheltuirea capitalului si a resurselor fara sa fie nevoie de advertising, pe cand afacerile mici nu isi permit acest lux. Testarea materialelor publicitare poate fi simpla, pentru ca ii poti intreba pe clientii sau pe oamenii din jur daca au auzit de afacerea ta. In cazul in care raspunsul este negativ, va trebui sa faci ce trebuie si sa fii vizibil.
 
4. Fiecare brosura, e-mail sau material trebuie sa includa datele de contact ale companiei tale: website-ul, adresa de e-mail, numarul de telefon/fax si adresa.
 
5. Advertisingul afacerilor de succes se adreseaza unei singure piete-target. In ceea ce priveste NordicTrack, advertising-ul era impartit pe fiecare piata in parte. O reclama intr-o publicatie medicala vorbeste despre beneficiile cardio-vasculare ca urmare a practicarii ski-ului. Reclamele din revistele adresate femeilor prezinta sfaturi pentru pierderea din greutate si a caloriilor arse in urma practicarii ski-ului. Ideea este ca mesajul tau sa se adreseze unui grup-tinta.
 
6. Advertisingul afacerilor de succes nu vinde produse sau servicii. Reclamele NordicTrack au distribuit gratuite clipuri video. Dupa ce un potential client a urmarit clipul, el a contactat compania pentru mai multe informatii. Rezultatul a dus la un profit de milioane de dolari generat din vanzari. Creeaza reclame care sa atraga interesul si determina-l pe client sa afle mai multe informatii.
 
Adesea, principala problema este mesajul transmis. Advertisingul afacerilor mici nu reprezinta o solutie stabila pentru marketingul companiei tale. Este nevoie de planificare, de testare si de o expunere constanta pentru ca impactul sa aiba efect asupra afacerii tale. Avand o strategie de advertising pusa la punct, vei avea parte de profit.
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriadvertisingmarketingantreprenorisfaturi advertisingafaceri mici

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton