Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de
1149 0 04 Sep. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale advertisingului, care te poate lamuri in privinta castigurilor obtinute dintr-un venit extra.
 
1. Advertisingul afacerii tale de mici dimensiuni trebuie sa fie rapid si de impact, in sensul ca trebuie sa transmita mesajul in 3 secunde sau mai putin. Daca nu te descurci cu tehnologia si esti complet depasit, ce fel de computer ai cumpara? "Dos for dummies" a fost un slogan foarte rapid asimilat de cei care nu stiau mare lucru despre computere prin anii `90. De ce? Pentru ca oamenii isi stiau nivelul referitor la cunostintele despre sisteme de operare, iar aparitia unui astfel de manual a starnit amuzament, ispitand publicul sa-l cumpere, in mare parte datorita titlului catchy.
 
2. A devenit destul de obisnuit ca advertisingul sa fie privit cu reticenta, este un domeniu in care este nevoie de credibilitate. Roy H. Williams, autorul lucrarii "Wizard of Ads" afirma: "Orice afirmatie facuta in cadrul advertisingului pe care clientul nu o poate intelege drept adevar, reprezinta o pierdere cumplita de bani". De exemplu, compania NordicTrack (producator de echipamente sportive si de aparate fitness din Marea Britanie) si-a crescut rata credibilitatii datorita unui studiu de cercetare elaborat la Universitatea La Crosse, din Wisconsin. Studiul indemna oamenii sa incerce ski-urile furnizate de NordicTrack pentru a efectua exercitii cardio-vasculare necesare pentru sanatate.
 
3. Afacerile mari au limite foarte extinse pentru cheltuirea capitalului si a resurselor fara sa fie nevoie de advertising, pe cand afacerile mici nu isi permit acest lux. Testarea materialelor publicitare poate fi simpla, pentru ca ii poti intreba pe clientii sau pe oamenii din jur daca au auzit de afacerea ta. In cazul in care raspunsul este negativ, va trebui sa faci ce trebuie si sa fii vizibil.
 
4. Fiecare brosura, e-mail sau material trebuie sa includa datele de contact ale companiei tale: website-ul, adresa de e-mail, numarul de telefon/fax si adresa.
 
5. Advertisingul afacerilor de succes se adreseaza unei singure piete-target. In ceea ce priveste NordicTrack, advertising-ul era impartit pe fiecare piata in parte. O reclama intr-o publicatie medicala vorbeste despre beneficiile cardio-vasculare ca urmare a practicarii ski-ului. Reclamele din revistele adresate femeilor prezinta sfaturi pentru pierderea din greutate si a caloriilor arse in urma practicarii ski-ului. Ideea este ca mesajul tau sa se adreseze unui grup-tinta.
 
6. Advertisingul afacerilor de succes nu vinde produse sau servicii. Reclamele NordicTrack au distribuit gratuite clipuri video. Dupa ce un potential client a urmarit clipul, el a contactat compania pentru mai multe informatii. Rezultatul a dus la un profit de milioane de dolari generat din vanzari. Creeaza reclame care sa atraga interesul si determina-l pe client sa afle mai multe informatii.
 
Adesea, principala problema este mesajul transmis. Advertisingul afacerilor mici nu reprezinta o solutie stabila pentru marketingul companiei tale. Este nevoie de planificare, de testare si de o expunere constanta pentru ca impactul sa aiba efect asupra afacerii tale. Avand o strategie de advertising pusa la punct, vei avea parte de profit.
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriadvertisingmarketingantreprenorisfaturi advertisingafaceri mici

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitor pt magazin online viagra naturala

Intrebare: este cineva interesat sa pornim magazin online viagra naturala pe baza de caviar, ierburi afrodisiace si miere?
am exclusivitatea pt Romania de la producator. In Dubai cutia de 12 plicuri se vinde cu 100 euro. Am mostre. Performante sexuale -48 h!
detalii pe email:gloriana.windsor@hotmail.com
‭+40 (741) 625 152‬
multumesc!

Necesara o investitie de 10 mii euro.
Am know how, o sa punem si pe Emag etc


Raspuns: Buna seara, as vrea sa stiu de ce investitia necesita 10.000 ?. Se pot avea detalii?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton