Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

de
894 0 30 Apr. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

Publicitatea este modul prin care firmele isi promoveaza produsele si incearca sa devina mai cunoscute si sa isi faca o imagine buna. Insa, publicitatea nu este tot timpul o modalitate foarte buna de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Multe companii spun ca nu exista un lucru mai rau ca publicitatea negativa sau rea. Asa ca trebuie sa invatam cum sa o folosim in avantajul nostru si cum sa ne puna in lumina si sa nu ne umbreasca.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Multe afaceri fac greaseala sa furnizeze niste comunicate de presa unor site-uri obscure in schimbul unui credit mic in speranta ca efortul lor se va extinde oarecum si va imbunatati prezenta brandului. In unele cazuri se intampla. Daca iti vei dori sa promovezi deschiderea unui nou pub in zona ta si vrei ca toata lumea sa afle, poti trimiti comunicate de presa institutiilor mass-media din zona, sau daca lansezi o carte despre afaceri, o poti promova pe anumite site-uri de afaceri. O abordare focalizata este mai eficienta de cele mai multe ori.
Sa acoperi masele cu comunicatele tale de presa sau continuturi nu este prea avantajos. 
 
Potentialele dezavantaje care se ivesc sunt multe, insa noi vi le prezentam doar pe cele mai importante.
1. Promovarea stirilor pentru cei care nu sunt interesati sa devina vreodata clientii tai nu este o idee prea buna, deoarece implica mult timp si resurse financiare pe care le pierzi inutil.
2. PR-ul si continutul plasat sarac produc riscul sa devieze traficul in afara site-ului.
3. Reputatia ta poate fi grav afectata de pozitionarea locului unde iti apar stirile sau continutul. Acele locuri pot fi mai putin decat o reputatie stelara sau pot fi dotate cu anunturi ieftine cu plata pe click si cu continut needitat sau nefocalizat.
4. Dand continut valoros, poti avantaja destinatarul mai mult ca pe afacerea sau brandul tau. Postarile dumneavoastra pe site pot reprezenta un motiv in plus pentru a-l accesa si utiliza.
 
Pentru a evita toate acestea incearca sa iti indrepti atentia spre editori, reporteri sau bloggeri, spre cei care sunt interesati de tine si de stirile pe care le distribui. Este o modalitate mult mai eficienta. Te mai poti focusa pe un public interesat de companii sau poate chiar de a ta si care isi doreste serviciile pe care le oferi. Este un mod mai bun de a-ti face publicitate, deoarece interesul lor pentru compania ta iti va aduce avantaje, pentru ca ei vor acorda un interes mai mare comunicatelor tale. 
 
Pe langa publicitatea aceasta negativa, exista si foarte multe institutii media „rele”. Acestea sunt cele care publica pe site-ul lor orice doar pentru a avea publicitate si a arata ca sunt importanti pe piata media. In astfel de cazuri mesajul este pierdut, iar publicul tinta se pierde si el pe drum, atentia lui pierzanduse, de asemenea. Mai ales cand dai un search despre afacerea ta, apar site-urile care iti fac publicitate si care nu au nicio legatura cu domeniul tau. Afacerea ta va avea de suferit, iar brandul se va devaloriza. De aceea, trebuie sa ai grija, pentru ca nu orice publicitate te ridica, ci s-ar putea sa ai surprize neplacute.
 


Tags: afaceripublicitatepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton