Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum afli profilul clientului ideal si cum iti poate dezvolta afacerea

de
2336 0 10 Iun. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Daca raspunsul tau este "oricui", continua sa citesti acest articol. Afacerile cu o piata target nu fac eforturi sa aiba clienti, pentru ca, daca nu intelegi clientul, nu vei putea niciodata sa-i oferi ceea ce are nevoie, adica nu va apela niciodata la afacerea ta.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Priveste in ansamblu
 
Daca nu te pricepi la identificarea clientului ideal, ar trebui sa iti dai seama ca vei avea de-a face cu o multime de tipuri de clienti. 
 
Va trebui sa ii servesti pe toti, dar nu toti reprezinta clientul ideal, asa ca trebuie sa-ti dai seama ce vrei:
 
- cine poate fi clientul ideal, avand in vedere varsta, sexul, educatia si locatia?
- ce alte produse cumpara care au legatura cu ale mele?
- de unde se informeaza despre branduri: online, televiziune, prieteni, reviste?
- cum au gasit compania mea?
- ce parere au despre valoarea produselor mele?
 
Creioneaza-ti in minte profilul clientului ideal, iar un profil al clientului ideal ar trebui sa fie asa: proprietar al unei mici afaceri, cu buget mic, dar nu microscopic, care intelege ce inseamna marketing, chiar daca nu are capacitatea sau timpul sa lucreze de unul singur. Pune pret pe relatiile cu clientii si isi promoveaza constant afacerea. 
 
Ce se intampla cu restul
 
Creionarea profilului clientului ideal are scopul de a te asigura ca tot marketingul, site-ul web si mesajele se adreseaza acestui tip de client. Daca brandul tau este prea general si incerci sa satisfaci dorintele tuturor, vei esua. 
Asa cum iti alegi clientii, asa ii poti indeparta pe cei pe care nu-i vrei. Stii ce fel de clienti sa ocolesti - aceia din cauza carora ai pierdut bani doar pentru ca ti-au irosit timpul. Genul asta de clienti merita indepartati. 
 
Prin identificarea clientului ideal, compania ta va reusi sa isi dezvolte afacerea din ce in ce mai mult.
 
Sursa: smallbiztrends.com
 


Tags: afacericlienticlient idealafaceri miciantreprenorimarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum afli profilul clientului ideal si cum iti poate dezvolta afacerea
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton