Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum arata brandul eficient al afacerii

de Anca Raileanu 06 Apr. 2016 4944
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand te gandesti la branding eficient, iti vin in minte litere albe si rosul distinctiv al Coca-Cola,bifa de la Nike sau cele trei dungi de la Adidas.

Dar daca ai o afacere mica, numai cand iti imaginezi nivelul investitiei care a intrat in aceste imagini emblematice, gandul de a lua initiativa referitor la propriul brand te copleseste.

De fapt, este mai usor de facut decat isi imagineaza majoritatea oamenilor. Doar sa va asigurati ca evitati anume capcane si greseli de branding.

 „Inselarea” liniilor directoare ale brandului.

Asadar, v-ati asezat, ati construit cu grija linii directoare si ati inceput sa le implementati in toate materialele de marketing si proprietatile online ale firmei dumneavoastra.

Dar doua luni mai tarziu, trebuie sa creati un anunt nou pentru un produs pe care il lansati si ar fi grozav daca ati putea folosi cateva culori in afara paletei pe care ati specificat-o in documentatia pentru branding.

Puteti face asta? Sigur ca da. Dar tineti minte ca, de fiecare data cand va abateti de la liniile directoare ale brandului, le diluati puterea putin cate putin.

Facand acest lucru, introduceti o noua imagine a brandului in mintile clientilor si diminuati puterea asocierii pe care ar avea-o cu o companie de branding mai uniforma.

Nu e nimic gresit in rebranding.

Desigur, doar daca nu abordati gresit aceasta initiativa. Sa aveti in vedere faptul ca orice schimbare pe care o faceti la brandul stabilit reduce conexiunea pe care ati construit-o cu clientii.

Asadar, este important sa faceti schimbari doar cand beneficiile sunt mai mari decat riscurile de a pierde. Daca decideti sa faceti o modificare, trebuie sa va educati fanii clar in vederea a ce vreti sa modificati.




Tags: brandbrandul afaceriiafacereafacerimarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]