Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum determinam clientii sa ne citeasca materialele tiparite?

de Maria Nicutar 19 Iun. 2011 2440
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista o problema foarte veche si pentru care nu se gasesc solutii optime:clientii carora le sunt adresate brosuri, fliere, newsletter-uri samd nu le citesc intotdeauna. Compozitia de ansamblu a acestor materiale tiparite decide cat de eficienta a fost strategia de marketing si cati clienti se vor fi castigat prin implementarea acesteia.

De multe ori rezultatele sunt dezastruoase, iar motivele sunt dintre cele mai simple. Iata cateva coordonate pe care marketerii le uita si care ii costa mult:

1.    Layout-ul trebuie gandit de un grafician si de un marketer. Exista multe coordonate in functie de care un profesionist din domeniul graficii va sti cum sa ajusteze cea mai buna imagine pentru un material tiparit pentru promovarea unui produs sau serviciu. Originalitatea si caracterul inedit vor atrage atentia cititorilor si ii vor determina sa vizualizeze continutul materialului.

2.    Culorile sunt mai importante decat se crede. Puneti accent pe culori calde si culori reci pentru a directiona privirea cititorilor pe pagina. In prezent, se aloca fonduri imense pentru cercetari in domeniul neuromarketing-ului. Acestea releva faptul ca orice client vizualizeaza anumite zone in functie de stimulii vizuali pe care ii primeste.

Fontul textului, stilul, marimea caracterelor, culoarea si liniile de marcaj sunt toate importante pentru atragerea interesului clientilor catre anumite materiale de marketing.

Tiparirea materialelor in mai multe culori si la intensitati sporite implica, desigur, cheltuieli mai mari pentru antreprenori, insa asigura o marja ridicata de cititori, si implicit si de viitori clienti.

3.    Hartia trebuie sa fie de calitate. Mai nou, marile companii isi printeaza mesajele de promovare doar pe hartie glossy, de un alb impecabil si cu grosime mai mare. Aceasta masura reprezinta, intr-adevar, costuri mai mari, dar este si mai eficienta.

4.    Titlurile newsletter-urilor trebuie sa fie scurte, relevante si foarte interesante, sa suscite curiozitatea cititorilor. Alegeti cuvinte simple si asocieri originale intre acestea.
Evitati titlurile ambigue si jocurile de cuvinte care nu sunt clare pentru toti cititorii.

Acestea sunt cele mai importante masuri pe care le puteti lua pentru a va mari vizibilitatea materialelor tiparite. Veti avea nevoie de capital pentru a le proiecta si tipari si multa maiestrie in a le umple cu un continut atractiv.




Tags: brosurifliernewslettermateriale de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]