Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum e vizibila afacerea ta pe Google si cum iti pastrezi reputatia online impecabila

de
928 0 25 Mai. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Internetul este locul in care consumatorii gasesc in mod virtual toate informatiile de care au nevoie despre un produs, afacere, persoana sau brand. Asta face ca rezultatele cautate pe Google sa fie valorificate la modul real de proprietarii afacerilor care au pretentie.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



 
Oricum, nu toata informatia pe care consumatorii o gasesc online este in regula. Daca nu esti atent la ceea ce spun altii (si spun) despre serviciile sau produsele tale, s-ar putea sa ai parte de o imagine proasta, ceea ce duce la indepartarea clientilor inainte de a intra in magazinul tau.
 
Nu poti fi indiferent la amenintarea criticilor negative doar pretinzand ca nu ai un profil business. Chiar daca nu ti-ai afisat vreodata afacerea online, cu siguranta ca altii iti analizeaza afacerea si te critica. Da-ti o cautare pe Google si vezi ce gasesti. Daca gasesti continuturi create de altcineva in afara de tine, asta inseamna ca ceilalti iti controleaza reputatia online in loc s-o faci tu. Avand un sistem de management al reputatiei online, te va ajuta sa controlezi rezultatele care fac trimitere catre tine si sa-ti protejezi numele de ponegrirea altora.
 
Incepe cu urmatorii pasi:
 
1. Fii activ, construieste-ti o imagine buna
 
O multime de site-uri de socializare si motoare de cautare permit utilizatorilor sa isi spuna parerea despre compania ta. Stii ca "viul grai" este una dintre cele mai influente cai care iti afecteaza reputatia. Parerile altora despre site-ul tau transmise in mod virtual se raspandesc rapid. Poate fi in avantajul tau, dar din pacate, aceste pareri online pot atrage clienti nemultumiti care vor sa se planga de serviciile tale. 
Cei care sunt multumiti de afacerea ta vor vorbi despre tine unei personae, doua, dar oamenii care sunt nemultumiti vor vorbi unui numar mare de personae. 
 
Nu conteaza cat de bun esti la ceea ce faci, cat de minunat este produsul tau sau cat de sociabil esti cu propriii clienti, exista intotdeauna o posibilitate ca acele critici negative sa rasara de unde nu te astepti.
 
Criticile negative pot veni de la clienti sau de la oameni care incearca sa-ti saboteze reputatia. Competitorii sau fostii angajati pot face asta pe internet oricand. Ai ocazia sa gestionezi parerile negative la adresa ta contactand clientii nemultumiti si oferindu-le un fel de compensatie.
 
Trebuie sa iti creezi o imagine online pozitiva ca sa poti inlatura nemultumirile clientilor. 
 
2. Incurajarea criticii clientilor la adresa ta
 
Trebuie sa iei in seama parerile reale ale clientilor. In zona afacerii tale, ar trebui sa incurajezi clientii sa comenteze; vrei feedback-ul lor in legatura cu ceea ce le-a placut la serviciile tale. Odata ce vei primi pareri de bine, cele negative nu iti vor mai improsca imaginea cu noroi.
 
3. Scoate venituri din social media
 
Retele de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ si FourSquare sunt doar cateva dintre retelele care conecteaza direct oamenii de afaceri cu clientii. Tot ceea ce se spune despre afacerea ta contribuie inevitabil la modul in care esti vazut. 
 
Iti poti crea propriul video despre brandul tau, in care sa vorbesti oamenilor despre scopul afacerii si ceea ce vrei sa le oferi.
 
Sursa: income.com
 


Tags: afaceriantreprenorigooglereputatie onlineclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum e vizibila afacerea ta pe Google si cum iti pastrezi reputatia online impecabila
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton