Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?

de
1485 0 04 Mar. 2015
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.13
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa.

Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori.  Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea clientilor-tinta in cazul unui bar.

In functie de tipul de bar, putem avea urmatoarele categorii de clienti:

1. bar de cartier – clienti cu venituri medii, indiferent de sex, deci preturi mici si medii;
2. sport club – amatori si/sau impatimiti ai sportului, indeosebi barbati, minim 18 ani, preturi medii;
3. berarie – bautori de bere, barbati si femei, de toate varstele, preturi accesibile;
4. bar tematic – specific tematicii alese, preturi mai ridicate;
5. club – preturi ridicate, clienti sofisticati.

Strategia de promovare a afacerii

Cea mai buna promovare este recomandarea din partea clientilor satisfacuti. in plus, poti organiza evenimente sau te poti implica in evenimente caritabile pentru a avea expunere foarte buna.

De asemenea, in mediul online poti avea vizibilitate prin campanii de direct mailing, newsletter, iti poti crea un site de prezentare si poti face „abuz” de orice tehnica de marketing la indemana. Domeniul acesta este tot mai dezvoltat si iti permite sa te joci cum iti doresti, dar si cum te tine buzunarul.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




O alta modalitate de promovare a barului promotiile interne oferite clientilor, fie pentru a-i atrage pe cei noi, fie pentru a-i fideliza pe cei mai vechi. Cu acest bagaj initial de informatii, nu-ti ramane decat sa iei deciziile corecte si sa iti faci un plan de afaceri detaliat si personalizat.
Succes!


Tags: clienticlienti-tintaafaceripromovarea afaceriiidentificarea clientilor tintabar

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?
Rating:
Nota: 4.13 din 4 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton