Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?

de Julian Manescu 04 Mar. 2015 3923
4.3 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa.

Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori.  Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea clientilor-tinta in cazul unui bar.

In functie de tipul de bar, putem avea urmatoarele categorii de clienti:

1. bar de cartier – clienti cu venituri medii, indiferent de sex, deci preturi mici si medii;
2. sport club – amatori si/sau impatimiti ai sportului, indeosebi barbati, minim 18 ani, preturi medii;
3. berarie – bautori de bere, barbati si femei, de toate varstele, preturi accesibile;
4. bar tematic – specific tematicii alese, preturi mai ridicate;
5. club – preturi ridicate, clienti sofisticati.

Strategia de promovare a afacerii

Cea mai buna promovare este recomandarea din partea clientilor satisfacuti. in plus, poti organiza evenimente sau te poti implica in evenimente caritabile pentru a avea expunere foarte buna.

De asemenea, in mediul online poti avea vizibilitate prin campanii de direct mailing, newsletter, iti poti crea un site de prezentare si poti face „abuz” de orice tehnica de marketing la indemana. Domeniul acesta este tot mai dezvoltat si iti permite sa te joci cum iti doresti, dar si cum te tine buzunarul.

O alta modalitate de promovare a barului promotiile interne oferite clientilor, fie pentru a-i atrage pe cei noi, fie pentru a-i fideliza pe cei mai vechi. Cu acest bagaj initial de informatii, nu-ti ramane decat sa iei deciziile corecte si sa iti faci un plan de afaceri detaliat si personalizat.
Succes!


Tags: clienticlienti-tintaafaceripromovarea afaceriiidentificarea clientilor tintabar

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.3 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]