Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de
4051 0 16 Mai. 2016
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client.


Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de lucrurile pe care si le doresc. Asadar, voi in loc de noi!

In crearea mesajului pe care doriti sa il transmita brandul dumneavoastra trebuie sa uitati de cuvintele „al nostru”sau „noi”si sa le inlocuiti cu „al tau” sau „tu”.

Aceasta adresare directa are un impact mai mare asupra clientilor potentiali. De aceea, este mai bine sa inlocuiti o fraza care incepe cu „Noi oferim...” cu „Vei obtine...”.

Mai mult, este important sa nu includeti cuvinte utilizate mult prea des si care si-au pierdut impactul, cum ar fi „solutii”,
„beneficii” sau „profesionalism”.

Fiti sincer!

Un mesaj de marketing eficient comunica avantajele de care clientii se bucura atunci cand achizitioneaza produsele dumneavoastra. Mesajul trebuie sa capteze atentia clientilor si sa declanseze dorinta de a cumpara.

Nu trebuie sa cuprinda lauda exagerata, chiar daca produsele dumneavoastra sunt cele mai bune de pe piata. Mesajul de marketing trebuie sa fie un instrument prin care sa aratati cum puteti imbunatati viata clientilor. Aratati cum va tineti de promisiunea inclusa in mesaj.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Un alt motiv pentru care va sfatuim sa fiti sincer in transmiterea mesajului este rapiditatea cu care se propaga mesajele intre clienti.

Din ce in ce mai multi oameni impartasesc cu alte persoane experienta pe care au avut-o cu anumite produse si servicii. Sunt sanse mari ca oamenii sa povesteasca pe bloguri si pe forumuri despre oferta dumneavoastra.

De aceea, nu va puteti ascunde numai in spatele unei campanii inteligente de marketing. Mai mult, daca exista o discrepanta mare intre mesajul care porneste de la dumneavoastra si cel care ajunge la clienti, brandul poate inregistra pierderi importante.



Tags: marketingmesaj de marketingclientiproduse

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient
Rating:
Nota: 3.75 din 4 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton