Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum planifici o campanie de e-mail marketing
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea, folosim e-mail marketingul si pentru fidelizarea clientilor. Nu pare foarte greu de conceput un e-mail pentru abonati si, tocmai de aceea, se poate gresi in mod facil.
Chiar daca ai cele mai bune intentii atunci cand trimiti un e-mail, ai putea fi inteles gresit. Consecintele nu vor întarzia sa apara, astfel clientii fie se vor dezabona de la newsletter, fie nu vor mai acorda atentie e-mailurilor.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit
O greseala des intalnita in randul comercinatilor este bombardarea abonatilor cu oferte speciale. Acestia vor ajunge la concluzia ca firma ta nu mai realizeaza profit si ca unica salvare este reprezentata de aceste oferte speciale. Pentru a evita ca abonatul sa tastaze butonul "Delete", trimite din cand in cand e-mailuri care sa contina sfaturi si informatii utile despre produsele tale. O persoana care primeste sfaturi si isi largeste astfel aria cunostintelor, va deschide cu interes e-mailurile de la tine.
Acestea nu trebuie compuse intr-un limbaj academic, ci trebuie sa folosesti un ton amical, astfel incat sa fii pe intelesul tuturor. Abonatii nu vor aprecia daca, dupa fiecare fraza pe care o citesc, trebuie sa consulte un dictionar.
O alta eroare este legata de numele pe care il dai subiectului. Nu folosi denumiri plictisitoare, simple sau malitioase. De exemplu, nu utilza niciodata un astfel de titlu: "Deschide acest e-mail inainte de a fi prea tarziu!". Toata lumea foloseste acest tip de subiect, incat nimeni nu mai este curios sa citeasca, oricat de bun ar fi produsul pe care il promovezi. Fereste-te de subiecte ofensatoare, ca de exemplu: "Nu fii ignorant. Deschide acest e-mail." sau: "si un copil de trei ani poate face acest lucru!". Chiar daca tu vrei sa sugerezi ca acel lucru este foarte facil si la indemana oricui, exista posibilitatea ca un individ sa nu-l poata realiza si se va simti jignit.
De asemenea, evita utilizarea cuvantului "URGENT". In caz contrar, abonatii vor crede ca pui presiune asupra lor. Cuvantul mentionat anterior ajunge sa-l irite pe cititor. Daca pui la dispozitie o oferta care nu trebuie ratata, incearca inlocuirea lui "urgent" cu: "Mai ai doar trei ore pentru a beneficia de oferta mea!".
E-mail marketingul poate fi un mijloc util de a-ti promova produsele daca respecti aceste minime conditii de compunere.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cum planific o campanie de e-mail marketing?
de Idei de afaceriCele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri
de Florin AmarieiSfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii
de Camelia DiaconuPromovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes
de Nita AlinaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit