Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum realizezi un plan de marketing perfect functional?

de Ilinca Dobrescu 27 Mar. 2013 2805
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Planul de marketing reprezinta colectia de informatii pe baza carora vei lua unele dintre cele mai importante decizii cu putinta. Deciziile vor fi luate in contul afacerii tale si sunt, uneori, decisive pentru bunul ei mers.

Haideti sa vedem si care sunt aspectele esentiale de care tinem pentru a realiza un plan de marketing perfect functional:

1. In primul rand, tinem cont de faptul ca planul de marketing trebuie sa se dezvolte in cadrul unui plan de afaceri complet.
Planul de marketing nu poate fi gandit in afara acestuia. Cu alte cuvinte, planul de marketing trebuie sa detina obiective care sa se sincronizeze cu restul obiectivelor afacerii.

2. Planul de marketing se realizeaza doar alaturi de specialisti in marketing si advertising. Acestia trebuie sprijiniti de contabili si avocati pentru ca eforturile de marketing sa fie unele corect calibrate si din punctul de vedere al calitatii si al puterii de infuzionare de capital.

3. Planul de marketing trebuie realizat pe baza unei viziuni clare. Cum aveti de gand sa va promovati produsele, serviciile, brandul? Ce strategii veti folosi pentru a castiga vizibilitate pe piata si pentru a va devansa competitorii?

In principiu, o regula esentiala pentru reusita unui plan de marketing este cea referitoare la necesitatea de a impune obiective in mod corect. Regula este simpla. Impunem obiective pe termen lung, care converg catre realizarea viziunii. La randul lor, obiectivele pe termen lung trebuie sprijinite de obiectivele pe termen scurt. Iata cum reusim sa cream un ciclu vital pe care sa mizeze intreg planul de marketing.

Mai mult, un plan de marketing corect este si cel care mizeaza pe cresteri mici si constante. Mergeti din aproape in aproape si atingeti-va obiectivele in mod calculat.

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: plan de marketingplan de afaceriplanul de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei de afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum sa creezi un plan de marketing pas cu pas

de Andrioae Ruxandra
20 Sep 2014
Inainte sa iti dezvolti planul de marketing, trebuie sa ai foarte clar in minte care este scopul pe care vrei sa-l atingi. Aceasta este strategia ta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]