Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

de
1291 0 09 Feb. 2015
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului.

Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu clientii mai ales datorita emotiilor pe care le creeaza. Culorile pot ajuta produsele si serviciile sa iasa in evidenta si sa capteze atentia cumparatorilor. Iata in continuare cateva lucruri pe care ar trebui sa le iei in considerare si cinci pe care ar trebui sa le eviti atunci cand alegi culorile brandului tau.

3 aspecte pe care sa le iei in considerare

1. Alege maximum cinci culori pentru imaginea firmei
tale. Mai putin poate insemna mai mult in acest caz pentru ca oamenii pot avea probleme in a retine logoul tau daca acesta contine prea multe culori. in acest fel va fi mai usor pentru consumatori sa retina ambalajele produselor tale, site-ul sau reclamele.

De exemplu, Nike foloseste doar alb si negru pentru a reprezenta sigla sa, iar consumatorii remarca imediat aceasta marca. Prea multe culori starnesc mai multe emotii si pot crea confuzie pentru consumatori. O consecinta directa poate fi in acest caz pierderea credibilitatii brandului.

2. Analizeaza culorile utilizate de competitie.
Pentru a te diferentia, este important sa stii mai intai care sunt clientii tai si apoi sa cunosti modul in care acestia se prezinta pe piata. Daca produsul tau se vinde pe rafturile magazinelor langa 10, 20 de produse similare, este important sa gasesti o culoare care sa atraga atentia.

De exemplu, apa plata este un produs greu de diferentiat pe rafturi din cauza culorii incolore. Cei mai mulți producatori aleg recipiente si etichete albe, verzi sau albastre. in aceste conditii, un brand care se remarca usor prin simplitate este Carpatica care a ales un recipient si o eticheta transparenta.

3. Alege o culoare „simbol”.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Atunci cand produsele tale pot veni in mai multe culori, alege o culoare care sa atraga atentia pentru reclame. De exemplu, multi clienti intra intr-un magazin pentru ca au vazut o pereche de pantofi rosii in vitrina chiar daca vor pleca cu aceeasi pereche de pantofi, dar pe negru. Aceasta teorie se aplica si in cazul industriei auto.



Tags: brandculoriculoare brandalegerea culorilor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017

de Alina Constantinescu
04 Sep 2017
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in...

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton