Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

de
1189 0 09 Feb. 2015
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului.

Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu clientii mai ales datorita emotiilor pe care le creeaza. Culorile pot ajuta produsele si serviciile sa iasa in evidenta si sa capteze atentia cumparatorilor. Iata in continuare cateva lucruri pe care ar trebui sa le iei in considerare si cinci pe care ar trebui sa le eviti atunci cand alegi culorile brandului tau.

3 aspecte pe care sa le iei in considerare

1. Alege maximum cinci culori pentru imaginea firmei
tale. Mai putin poate insemna mai mult in acest caz pentru ca oamenii pot avea probleme in a retine logoul tau daca acesta contine prea multe culori. in acest fel va fi mai usor pentru consumatori sa retina ambalajele produselor tale, site-ul sau reclamele.

De exemplu, Nike foloseste doar alb si negru pentru a reprezenta sigla sa, iar consumatorii remarca imediat aceasta marca. Prea multe culori starnesc mai multe emotii si pot crea confuzie pentru consumatori. O consecinta directa poate fi in acest caz pierderea credibilitatii brandului.

2. Analizeaza culorile utilizate de competitie.
Pentru a te diferentia, este important sa stii mai intai care sunt clientii tai si apoi sa cunosti modul in care acestia se prezinta pe piata. Daca produsul tau se vinde pe rafturile magazinelor langa 10, 20 de produse similare, este important sa gasesti o culoare care sa atraga atentia.

De exemplu, apa plata este un produs greu de diferentiat pe rafturi din cauza culorii incolore. Cei mai mulți producatori aleg recipiente si etichete albe, verzi sau albastre. in aceste conditii, un brand care se remarca usor prin simplitate este Carpatica care a ales un recipient si o eticheta transparenta.

3. Alege o culoare „simbol”.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Atunci cand produsele tale pot veni in mai multe culori, alege o culoare care sa atraga atentia pentru reclame. De exemplu, multi clienti intra intr-un magazin pentru ca au vazut o pereche de pantofi rosii in vitrina chiar daca vor pleca cu aceeasi pereche de pantofi, dar pe negru. Aceasta teorie se aplica si in cazul industriei auto.



Tags: brandculoriculoare brandalegerea culorilor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...

Cum arata brandul eficient al afacerii

de Anca Raileanu
06 Apr 2016
Cand te gandesti la branding eficient, iti vin in minte litere albe si rosul distinctiv al Coca-Cola,bifa de la Nike sau cele trei dungi de la Adidas....

Culorile sunt importante in afaceri. Cei 3 NU despre folosirea culorilor in afaceri

de Teo Manole
17 Feb 2015
La alegerea culorilor potrivite pentru afaceri si campaniile in marketing te sfatuim sa nu te limitezi la teoriile traditionale care se axeaza pe...

Cum introduci mesajul brandului tau in clipul video Instagram de 15 secunde?

de Alexandra Popescu
03 Sep 2014
Cel mai recent studiu al Forrester Research a demonstrat ca Instagram reprezinta cea mai buna platforma de marketing pentru a interactiona cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton