Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet

de
1875 0 25 Sep. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Un sfat pe care profesionistii vanzarilor il dau tuturor intreprinzatorilor, dar mai ales celor care actioneaza in sfera serviciilor, suna cam asa: atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze acestora impresia ca problema lor a fost deja rezolvata.


Cu alte cuvinte, cautati sa le induceti, oarecum in avans, acel sentiment de satisfactie pe care-l are orice persoana dupa ce o problema a sa si-a gasit rezolvarea. Iar pentru asta e suficient sa folositi in mesajul dvs. timpul trecut.
 
De exemplu, daca aveti o agentie matrimoniala, un slogan de genul „v-am gasit partenerul perfect!” ar fi foarte potrivit. La fel, daca aveti o societate de valori mobiliare, incercati un „Portofoliul de actiuni dvs. a crescut cu 34%!” sau, in cazul in care conduceti un cabinet stomatologic, apelati la o propozitie percutanta, cum ar fi: „Acum puteti zambi cu toti dintii!”. 
 
Asemenea headline-uri, integrate intr-un suport publicitar – fluturas, pliant, panou, insert in presa etc., - sunt mai eficiente decat cele care doar promit rezolvarea problemei („Noi va gasim partenerul perfect!”, „Dantura dvs. poate fi stralucitoare!” etc.).
 
Elementul-cheie - un headline provocator
 
 „Nimeni nu citeste reclamele din presa scrisa!”… Este o afirmatie cu care multi sunt de acord, gandindu-se, uneori pe buna dreptate, ca textele calupurilor publicitare din ziare si reviste nu sunt o lectura prea atractiva.
 
Lucrurile nu stau insa chiar atat de rau; oamenii parcurg de fapt reclamele din presa scrisa, dar in cele mai multe cazuri nu le citesc efectiv, de la cap la coada, ci se rezuma la doar cateva cuvinte sau randuri.
 
De ce acest comportament? Simplu: pentru ca reclamelor le lipseste de obicei acel element care sa-l scoata pe cititor din starea de indiferenta si care sa-l determine sa parcurga textul ce urmeaza pentru a afla mai multe informatii. 
 

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



In general, elementul-cheie este de un headline provocator, acesta constituind, de departe, cea mai citita parte a unei reclame scrise. Dar efectul pozitiv al headline-ului poate fi sporit prin folosirea si a altor elemente, caracterizate, toate, prin simplitate (pentru ca cititorul va cauta cu privirea, intotdeauna, cele mai simple elemente ale unei reclame):
 
A. Caption-urile. Un caption este textul explicativ care apare langa sau sub o fotografie. O asemenea alaturare (fotografie + caption) atrage imediat atentia, spre deosebire de o fotografie singura, fara caption, care pierde 90% din interesul cititorilor.

Si, din moment ce aceste 1-2 randuri ale caption-ului sunt atat de citite, ele pot combina explicatia fotografiei cu mesajul in sine care trebuie transmis cititorilor. De exemplu, in cazul ofertei unei agentii de turism, asta inseamna ca imaginea unei plaje insorite, cu palmieri, poate fi insotita de un text in genul “Litoralul tunisian. O vacanta de 12 zile, servicii de lux, pentru numai 499 euro”.

B. Callout-urile.  E vorba de acele explicatii foarte scurte, legate printr-o linie subtire de elementul vizual la care se refera (ganditi-va la o plansa de anatomie, unde partile corpului uman sau organele interne sunt denumite prin intermediul unor asemenea callout-uri). Callout-urile sunt citite chiar daca privitorul cunoaste deja foarte bine domeniul, pentru ca ele au un dar deosebit de a trezi curiozitatea.

C. Bulele (sau copy ballons). Sunt cunoscute in special din benzile desenate, unde replicile eroilor sunt puse in niste baloane albe care le ies din gura. Si aceste elemente, folosite in cadrul unei reclame, se dovedesc a fi foarte eficiente.
 
Toate aceste “gaselnite” menite sa atraga atentia cititorilor devin si mai importante atunci e vorba de o reclama intr-un catalog gen “Pagini Nationale” sau “Pagini Aurii”. In multitudinea de oferte seci si rigide dintr-un astfel de catalog, o reclama cu bule (de exemplu) iese foarte usor in evidenta.
 


Tags: promovarereclamamarketingmesaje publicitarevanzariclientihead-line

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Vin in atentia dumnevoastra VA PROPUNEM O AFACERE FARA CONCURANTA. Castig lunar 4500 Euro. Afacerea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton