Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi

de
1944 0 13 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.38
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a fi competitiva pe piata, o firma trebuie sa isi planifice din timp activitatea cat si actiunile de marketing.

In cadrul acestei etape, pentru o afacere de producere de gemuri, dulceturi, muraturi etc., principalele aspecte se refera la: 
- clientii carora preparatele dvs. li se adreseaza;
- modalitatea in care veti realiza distributia produselor catre consumatori;
- principalele modalitati de promovare;
- concurenti.

Dupa ce ati realizat toate aceste analize ale pietei, clientilor, concurenței și altor influente asupra firmei, este timpul sa va descrieti firma in lumina tuturor acestor informații si sa realizati o analiza SWOT, adica a punctelor tari, slabe, oportunitaților si amenințarilor. Este o abordare clasica in planificare. Punctele tari și punctele slabe reprezinta factorii interni asupra carora aveți un anumit grad de control și influența. Dimpotriva, oportunitațile și amenințarile reprezinta factori externi, asupra carora nu aveți niciun fel de control.
in cazul exemplului S.C. Dulceturi S.R.L., puncte tari, spre exemplu, ar putea fi considerate:

-Lipsa prezentei in regiune a unor mari producatori care sa prelucreze fructe si sa prepare dulceturi;
-Mare diversitate de fructe de padure in zona in care firma isi desfasoara activitatea;
-Know-how-ul necesar prepararii produselor din fructe de padure si a multor retete traditionale

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !

Puncte slabe ar putea fi considerate:

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




-Gradul ridicat de perisabilitate al fructelor;
-Caracterul sezonier al activitatii;
-Capacitatea mica de productie, ceea ce face imposibila penetrarea marilor lanturi de magazine
Oportunitatile pot fi constituite de:
-Piața de desfacere in dezvoltare; 
-Concurenta slaba;
-Cheltuielile relativ scazute cu materiile prime si materialele consumabile

Amenintarile pot fi in schimb:
-Conditiile meteorologice;
-Cresterea costului de colectare a fructelor;
-infiintarea altor firme, direct concurente.

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !


Tags: afaceremarketingpromovareactiuni de promovaredulceturimuaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi
Rating:
Nota: 4.38 din 4 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton