Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei

de
1758 0 05 Nov. 2010
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea companiei.

Este posibil ca procedurile simple si clasice sa fie supuse unor controale detaliate, dar sa fie cerute de un mediu axat pe clienti.

Spre exemplu, o procedura clasica ar fi aceea cand cumparatorii ar gasi un produs nefunctional, sa il trimita inapoi la expeditor. Aceasta procedura a fost intalnita initial la comenzile prin posta, apoi la cele telefonice, ca mai apoi sa ajunga si la nivelul online al companiei respective. In loc sa isi piarda timpul ca sa returneze produsul, clientii sunt invitati sa plateasca o garantie in avans, pentru a acoperi aceste situatii neplacute. Scopul acestei strategii, in cazul in care un client primeste un produs nefunctional, nu este acela de a se asigura ca produsul este inapoiat companiei, ci acela de a fi siguri ca organizatia nu pierde nici un client.

Ar fi mult mai simplu pentru client sa existe un serviciu de colectare al companiei, chiar cu posibilitatea de a primi un produs nou in locul celui stricat. De fapt, aceasta este procedura intalnita in magazinele propriu-zise. Pentru o companie care are proceduri clasice, este normal sa existe o oarecare reticenta la schimbari, mai ales cand preupune costuri suplimentare.

Daca nu se subliniaza ca exista o valoare a clientilor pentru companie, dar si ca mentinerea lor merita o investitie, aceste proceduri interne nu se vor schimba.

O data ce se va realiza ca acesti clienti sunt mai importanti pentru companie decat ultima lor achizitie, dar si ca pot influenta negativ potentialii daca nu le sunt rezolvate problemele cu tact, chiar si cele mai vechi proceduri vor fi radical schimbate.

Compania trebuie sa fie cea care depune eforturi pentru satisfacerea clientilor, si nu invers.

Unul dintre beneficiile evolutiei digitale permite constanta imbunatatire a produselor, oferindu-ne posibilitatea sa admitem greselile de productie, cu conditia existentei unei modalitati de reparare a produsului respectiv. Fiind deschisa si sincera, compania va primi simpatia cat mai multor clienti.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





Daca o companie nu recunoaste defectele unui produs sau chiar nefunctionalitatea acestuia, va ajunge sa fie discreditata, iar utilizatorii forum-urilor vor incepe sa caute alti furnizori. Inevitabil, va exista cel putin o alternativa la care acestia sa apeleze.



Tags: foruminfluentacompanie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de Alexandra Popescu
06 Iul 2014
Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul...

Angajatii lenesi si rolul lor in companie...

de Ilinca Dobrescu
01 Apr 2013
Studii recente arata faptul ca angajatii lenesi exista in orice companie si chiar daca nu vor fi numiti angajatii lunii prea curand, ei au rol anume...

Branding pentru companie sau pentru produse? Aceasta este intrebarea!

de Maria Nicutar
26 Iun 2011
Chestiunea pe care vreau sa o aduc mai la lumina in acest articol este una foarte interesanta si care continua sa framante atatea companii....

Cum sa masori valoarea clientilor dintr-un forum

de Alina Cotae
04 Nov 2010
Masurarea valorii comerciale a clientilor dintr-un forum intern nu este atat de simpla pe cat ar parea. Exista patru criterii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton