Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei

de Alina Cotae 05 Nov. 2010 3220
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea companiei.

Este posibil ca procedurile simple si clasice sa fie supuse unor controale detaliate, dar sa fie cerute de un mediu axat pe clienti.

Spre exemplu, o procedura clasica ar fi aceea cand cumparatorii ar gasi un produs nefunctional, sa il trimita inapoi la expeditor. Aceasta procedura a fost intalnita initial la comenzile prin posta, apoi la cele telefonice, ca mai apoi sa ajunga si la nivelul online al companiei respective. In loc sa isi piarda timpul ca sa returneze produsul, clientii sunt invitati sa plateasca o garantie in avans, pentru a acoperi aceste situatii neplacute. Scopul acestei strategii, in cazul in care un client primeste un produs nefunctional, nu este acela de a se asigura ca produsul este inapoiat companiei, ci acela de a fi siguri ca organizatia nu pierde nici un client.

Ar fi mult mai simplu pentru client sa existe un serviciu de colectare al companiei, chiar cu posibilitatea de a primi un produs nou in locul celui stricat. De fapt, aceasta este procedura intalnita in magazinele propriu-zise. Pentru o companie care are proceduri clasice, este normal sa existe o oarecare reticenta la schimbari, mai ales cand preupune costuri suplimentare.

Daca nu se subliniaza ca exista o valoare a clientilor pentru companie, dar si ca mentinerea lor merita o investitie, aceste proceduri interne nu se vor schimba.

O data ce se va realiza ca acesti clienti sunt mai importanti pentru companie decat ultima lor achizitie, dar si ca pot influenta negativ potentialii daca nu le sunt rezolvate problemele cu tact, chiar si cele mai vechi proceduri vor fi radical schimbate.

Compania trebuie sa fie cea care depune eforturi pentru satisfacerea clientilor, si nu invers.

Unul dintre beneficiile evolutiei digitale permite constanta imbunatatire a produselor, oferindu-ne posibilitatea sa admitem greselile de productie, cu conditia existentei unei modalitati de reparare a produsului respectiv. Fiind deschisa si sincera, compania va primi simpatia cat mai multor clienti.

Daca o companie nu recunoaste defectele unui produs sau chiar nefunctionalitatea acestuia, va ajunge sa fie discreditata, iar utilizatorii forum-urilor vor incepe sa caute alti furnizori. Inevitabil, va exista cel putin o alternativa la care acestia sa apeleze.



Tags: foruminfluentacompanie

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei de afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de Alexandra Popescu
06 Iul 2014
Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul...

Angajatii lenesi si rolul lor in companie...

de Ilinca Dobrescu
01 Apr 2013
Studii recente arata faptul ca angajatii lenesi exista in orice companie si chiar daca nu vor fi numiti angajatii lunii prea curand, ei au rol anume...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]