Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?

de
961 0 25 Mai. 2012
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Multe voci spun ca cei mai valorosi clienti sunt cei care ne adora brandul in cel mai adevarat sens al cuvantului. Sunt clienti fideli, loiali, clienti care nu ne-ar abandona pentru niciun alt competitori alaturi de care ne luptam in cadrul unei anumite industrii, nise sau sub-nise.

Si, in mare parte, este adevarat. Clientii fideli sunt cei care ne spun ce aspecte conteaza pentru ei, ce beneficii cauta in cadrul portofoliului nostru de produse si servicii, ce nu trebuie sa schimbam, ci sa evidentiam. Pe acele aspecte care capteaza atentia, interesul, loialitatea si puterea de achitionare a clientilor, mizam in mod pregnant.

Cu toate acestea, cei mai valorosi clienti sunt cei care nu sunt multumiti de serviciile si produsele noastre. Acestia ne pot oferi informatiile de care avem nevoie pentru a ne imbunatati produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, noteaza Inc.

Clientii care depun plangeri si sunt nemultumiti ne pot spune exact directiile in care trebuie sa foram pentru a ne creste afacerile in mod avantajos, pentru a permite afacerilor sa devina mai profitabile, de succes real.

Primul pas in valorificarea acestor clienti nemultumiti si extrem de importanti pentru afacerile noastra sta in identificarea lor. Le acordam clientilor nostri sansa de a-si oferi feedback-ul cat mai usor, cat mai simplu si mai rapid. Punem la punct un forum de discutii, un serviciu de relatii cu clientii, un formular usor de trimis catre personalul care preia mesajele si plangerile clientilor.

De asemenea, este nevoie de incurajarea tuturor clientilor in a-si oferi feedback-ul. Foarte multe companii platesc sume impresionante de bani pentru a afla care sunt punctele lor forte si care sunt punctele slabe la care trebuie sa lucreze, care sunt defectele produselor si nemultumirile clientilor.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





Esential de retinut este necesitatea de actiune rapida. Orice plangere/ nemultumire fondata trebuie tratata cat mai rapid si prin intermediul strategiilor de solutionare eficienta. Rezultatul natural consta in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor, imbunatatirea serviciilor si produselor, consolidarea imaginii si reputatiei unei afaceri ce tinde catre succes.


Tags: client valorosclienti valorosiplangeri clientinemultumiri clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton