Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa te adresezi mass-media

de
949 0 16 Mai. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Publicitatea este un important element in afaceri si in promovarea produselor. De foarte multa vreme, aceasta are un impact foarte mare asupra oamenilor, fiind cea care le intipareste in minte imaginea unui produs si calitatile acestuia. Pentru antreprenori, castigarea publicitatii si a expunerii media reprezinta o parte din job.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Mai ales atunci cand esti la inceputul unei afaceri, este foarte important ca numele tau sa fie auzit si cunoscut. Daca stii deja ca produsul tau este unul inovator, reprezinta o schimbare de joc si este indispensabil, atunci este timpul ca toata lumea sa stie asta.
 
In continuare avem cateva sfaturi care va vor ajuta sa va adresati mass-media in acest film.
 
1. Pastreaza adresarea scurta. Daca te adresezi unui jurnalist in persoana, atunci prezentarea trebuie sa fie mai scurta de trei minute. Daca te adresezi prin mail, aceasta trebuie sa fie la fel de scurta, insa structurata in fraze si paragrafe scurte, care sa contina exact informatiile cele mai importante, mai ales cele de contact.
 
2. Captureaza-ne atentia. Spune-ne noua, jurnalistilor, ce ar trebui sa scriem despre compania ta, sa fie ceva wow despre ce te-a inspirat sa incepi o astfel de afacere sau altceva. Si foarte important este sa exprimi pasiunea fata de produsul sau serviciul tau pentru a te ajuta sa iti facem o adresare de neuitat, unica.
 
3. Spune care este takeaway-ul din povestea ta. Presa este cea mai in masura sa iti faca publicitate pozitiva, dar si negativa. Pentru cea dintai avem nevoie de antreprenori care au povesti de viata din care sa invete si altii. Pentru asta vino cu ceva unic sau neobisnuit pe care l-ai facut. Daca ai facut ceva revolutionar in marketing, spune-ne. Informatii despre modul unic in care iti gestionezi angajatii sau cat de creativ esti in finantare ne pot ajuta sa iti cream o adresare excelenta, sa cream o poveste in jurul a tot ce ai facut.
 
4. Adresarea pe care o folosesti pentru mass-media trebuie sa fie diferita de cea pentru investitori. Este clar ca ceea ce le spui jurnalistilor difera de ceea ce le spui investitorilor, deoarece celor din urma le vei da informatii despre modul in care tu vrei sa cresti si sa faci miliarde de dolari, spre deosebiri de jurnalisti, care sunt interesati de povestea ta si a companiei, neinteresandu-i planurile tale numerice.
 
5. Impartaseste provocarile tale. Sa fii om de afaceri este greu, iar asta stim cu totii. Nu este mereu vorba doar de bani, ci de o multime de obstacole, provocari, riscuri la care te supui si peste care trebuie sa treci cu brio, in cele din urma. Jurnalistii vor sa auda ce provocari te-au incercat de-a lungul vietii, cum le-ai depasit si ce ai invatat din asta. In plus, ei vor sa auda ce schimbari vrei sa aduci societatii pentru a putea sa iti faca publicitate buna. Trebuie sa fii sincer, pentru ca astfel lucrurile vor deveni mai interesante pentru tine.
 


Tags: mass-mediapublicitatemarketingafacerisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa te adresezi mass-media
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton