Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de
1604 0 28 Sep. 2015
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul.

Mai mult decat orice altceva, alegerea informatiei ce va avea efectul maxim asupra potentialilor consumatori este ceea ce determina succesul unei campanii de promovare.

Iata cateva principii de baza ce trebuie respectate la elaborarea materialelor promotionale:

- sa se adreseze publicului tinta vizat;
- sa contina un mesaj clar;
- sa apara pe piata la momentul potrivit;
- sa fie sustinute de o personalitate de renume;
- sa contina un element inedit pentru a capta interesul publicului.

Identificarea celui mai bine receptionat mesaj

O prezentare terna a serviciilor sau produselor oferite de catre firma nu va avea efectul dorit asupra potentialilor clienti. Un plus de interes va fi adaugat daca se va corela lansarea campaniei cu un eveniment important din viata companiei.

De exemplu: introducerea pe piata a unui nou tip de serviciu cu ocazia abonarii clientului cu numarul 100. Alte asemenea evenimente ce pot fi folosite ca pretext pentru aceasta campanie pot fi:

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




- evenimente speciale pe care firma urmeaza sa le gazduiasca (o conferinta, un seminar etc.)

- inaugurarea unui nou sediu al firmei

- noi tipuri de produse sau servicii

- o aniversare a firmei

- realizarea unui obiectiv propus.




Tags: vanzariclientimesaje publicitareafacerecampanii de promovarepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Renovare conac

Intrebare: Am un conac boieresc, situat pe Drumul Vinului, īn centrul localității Ceptura. Are 350 mp construiți, 120 mp de crame sub conac și 1760 mp de teren. Are toate utilitățile (gaze, apă, canalizare, electricitate), necesită renovare și dotare.Este ideal pentru casă de vinuri, degustări, evenimente, conac de vānătoare, team buiding-uri, club privat, turism viticol etc.Am nevoie de un investitor de caracter, serios, care să susțină financiar partea de renovare și dotare.
Conacul poate fi cumpărat, īnchiriat pe termen lung sau intra īn asociere
Se pot accesa fonduri pentru renovarea conacului?

Raspuns: Īncercarea de oportunități de investiții pentru a finanța grup investitor...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton
[x]