Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian 28 Sep. 2015 3601
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul.

Mai mult decat orice altceva, alegerea informatiei ce va avea efectul maxim asupra potentialilor consumatori este ceea ce determina succesul unei campanii de promovare.

Iata cateva principii de baza ce trebuie respectate la elaborarea materialelor promotionale:

- sa se adreseze publicului tinta vizat;
- sa contina un mesaj clar;
- sa apara pe piata la momentul potrivit;
- sa fie sustinute de o personalitate de renume;
- sa contina un element inedit pentru a capta interesul publicului.

Identificarea celui mai bine receptionat mesaj

O prezentare terna a serviciilor sau produselor oferite de catre firma nu va avea efectul dorit asupra potentialilor clienti. Un plus de interes va fi adaugat daca se va corela lansarea campaniei cu un eveniment important din viata companiei.

De exemplu: introducerea pe piata a unui nou tip de serviciu cu ocazia abonarii clientului cu numarul 100. Alte asemenea evenimente ce pot fi folosite ca pretext pentru aceasta campanie pot fi:

- evenimente speciale pe care firma urmeaza sa le gazduiasca (o conferinta, un seminar etc.)

- inaugurarea unui nou sediu al firmei

- noi tipuri de produse sau servicii

- o aniversare a firmei

- realizarea unui obiectiv propus.




Tags: vanzariclientimesaje publicitareafacerecampanii de promovarepromovare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
17 Apr 2023
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
21 Nov 2023
Berea artizanala este cunoscuta si sub numele importat ca atare, "craft beer". Noi ne vom referi la termenul simplu "bere", un produs de fermentatie...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Idei de afaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]