Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de
1814 0 28 Sep. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul.

Mai mult decat orice altceva, alegerea informatiei ce va avea efectul maxim asupra potentialilor consumatori este ceea ce determina succesul unei campanii de promovare.

Iata cateva principii de baza ce trebuie respectate la elaborarea materialelor promotionale:

- sa se adreseze publicului tinta vizat;
- sa contina un mesaj clar;
- sa apara pe piata la momentul potrivit;
- sa fie sustinute de o personalitate de renume;
- sa contina un element inedit pentru a capta interesul publicului.

Identificarea celui mai bine receptionat mesaj

O prezentare terna a serviciilor sau produselor oferite de catre firma nu va avea efectul dorit asupra potentialilor clienti. Un plus de interes va fi adaugat daca se va corela lansarea campaniei cu un eveniment important din viata companiei.

De exemplu: introducerea pe piata a unui nou tip de serviciu cu ocazia abonarii clientului cu numarul 100. Alte asemenea evenimente ce pot fi folosite ca pretext pentru aceasta campanie pot fi:

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




- evenimente speciale pe care firma urmeaza sa le gazduiasca (o conferinta, un seminar etc.)

- inaugurarea unui nou sediu al firmei

- noi tipuri de produse sau servicii

- o aniversare a firmei

- realizarea unui obiectiv propus.




Tags: vanzariclientimesaje publicitareafacerecampanii de promovarepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut investitor.

Intrebare: Buna ziua! Caut investitor in domeniul organizarilor de evenimente. Urmaresc sa acaparez intreaga piata de furnizari servicii dintr un oras. Este necesar dezvoltarea unei aplicatii (baza de date) unde se poate gestiona si urmari taote activitatile si detaliile furnizorilor. Are un potential enorm deoarece ar usura mult munca si timpul pierdut al oamenilor in cautarea furnizorilor de servicii potriviti pentru evenimentul lor. Sunt multe detalii de spus . Daca este cineva interesat pot oferi mai multe detalii : 0757481092

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton