Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai

de
2920 0 27 Sep. 2010
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice antreprenor a putut observa, in ultima vreme, noua tendinta a cumparatorilor: sa cheltuiasca mai putin si sa-si doreasca mai mult. Au devenit mai atenti, atat la ceea ce cumpara, cat si de unde cumpara. Astfel, potentialii tai clienti iti studiaza compania si activitatea pe piata mai mult ca niciodata. Esti sigur ca le transmiti mesajul corect?

Vei fi poate surprins sa afli ca exista o mare diferenta intre ceea ce o companie vinde si ceea ce clientii ei cumpara. Odata ce si-au dat seama care sunt nevoile si dorintele cele mai ascunse ale potentialilor consumatori, multe companii au inceput sa „vanda” stiluri de viata, aventura sau personalitate. Abia dupa toate acestea este pozitionat produsul in sine, care poate fi un televizor, o motocicleta sau un nou parfum.

Ca sa poti sa vinzi in asa maniera ai nevoie de un mesaj puternic, un mesaj pe care cumparatorii doresc sa il auda. Primul pas in conceperea acestui mesaj este aflarea celor mai mari aspiratii ale clientilor tai, ale celor mai importante si ascunse dorinte si ale celor mai puternice sentimente.

Mesajul principal pe care il formulezi mai apoi trebuie sa ramana acelasi, indiferent de canalul de comunicare pe care il folosesti. Asta inseamna ca trebuie sa fie simplu, direct si usor de memorat. Aminteste-ti ca acest mesaj va reprezenta tot ceea ce insemna compania ta. Va fi doar al tau si te vei pute identifica prin intermediul sau, lucru foarte important daca pe piata mai exista cateva sute de companii care vand aceleasi produse. Acest mesaj trebuie sa faca diferenta clara intre tine si ceilalti competitori.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Poti sa exprimi in cateva cuvinte ce este si ce face compania ta? Acest lucru poate parea dificil pentru cei aflati la inceput de drum, dar si pentru cei care isi desfasoara activitatea intr-un domeniu tehnic. Indiferent de situatie, este imposibil sa nu gasesti la un moment dat cuvintele potrivite pentru mesajul tau. Esential este sa exprimi clar ceea ce compania ta ofera.

Fii foarte atent si acorda-ti suficient timp pentru crearea mesajului companiei tale. Odata formulat, nu ar trebui inlocuit niciodata. E posibil sa treaca sase luni, un an sau mai mult pana cand lumea va intelege si memora mesajul tau, insa, daca este mesajul potrivit, il vor retine pentru toata viata.



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

FOKUS Jobs este cea mai noua platforma de recrutare din Romania. Ce avantaje aduce angajatorilor si candidatilor

de Idei De Afaceri
03 Apr 2017
Nu este deloc usor sa gasesti primul tau loc de munca, imediat dupa ce ai absolvit facultatea, in conditiile in care toti angajatorii cauta persoane...

Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare

de Idei De Afaceri
30 Mar 2017
Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton