Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se castiga clientii pe viata

de
2249 0 16 Mai. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Importanta acordata fiecarui client in parte sta la baza succesului in orice afacere. Clientii vor sa fie tratati cu respect, iar managerii firmelor trebuie sa ii faca sa se simta ca VIP-uri, ca persoane indispensabile si, de ce nu, ca oameni apropiati lor.

Primul pas in a castiga un client este cunoasterea lui din cat mai multe aspecte. Veti dori sa stiti in ce stare financiara se afla, cu ce firme a mai lucrat, ce personalitate are si care sunt motivele principale pentru care ar fi dispus sa va aleaga serviciile. In acelasi timp este important sa va cunoasteti competitia. In acest fel puteti distinge intre ofertele si serviciile puse la dispozitie de competitor in comparatie cu ale dumneavoastra, avand astfel oportunitatea de dezvoltare a firmei pentru a se plia mai eficient pe nevoile clientului.

Clientii trebuie priviti si tratati ca persoane de care firma are nevoie, persoane carora le cerem sfatul si opinia, persoane pe care le invitam sa vorbeasca despre ele insele si carora le impartasim lucruri despre noi. Aceasta constanta incercare de apropiere de client se dovedeste a fi extrem de eficienta in castigarea si pastrarea clientilor. In acelasi timp, importanta acordata si faptul ca ii consideram valorosi si in masura sa modifice starea lucrurilor in firma ne va aduce un plus de loialitate din partea lor. Consultarea parerii lor despre serviciile oferite si despre cum se pot imbunatati este o alta marca a firmelor durabile.

Castigarea clientilor importanti este un proces de lunga durata de cele mai multe ori si necesita folosirea multor resurse. Oferirea de gratuitati, punerea la dispozitie de  oferte promotionale, discount-uri si alte avantaje concrete sunt foarte importante si atrag atentia clientului intotdeauna. In acelasi timp, pastrarea legaturii la intervale constante cu acesta mareste sansele de a-l pastra pentru firma.

O alta necesitate este permanenta innoire, imbunatatire si diversificare a serviciilor puse la dispozitia clientului. Anticiparea noilor nevoi poate salva o firma de la pierderea clientilor vechi, iar imbunatatirea ofertei de servicii poate recastiga clienti pierduti.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




De asemenea, fiti gata oricand la dispozitia sa, raspundeti prompt la email-uri sau telefoane si stabiliti sedintele de discutie in functie de programul sau. Faptul ca se pot baza pe asistenta dumneavoastra intregeste o imagine favorabila pentru firma.


Tags: fidelizare clienticunoastere competitieatragere clientidezvoltare firma

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se castiga clientii pe viata
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton