Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se implementeaza campaniile de reducere de preturi?

de
1655 0 04 Aug. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Reducerile de pret nu prezinta intotdeauna avantaje si strategiile prin care se vor efectua trebui indelung gandite pentru un efect pozitiv. Reducerile de pret sunt unelte eficiente uneori prin care se castiga noi clienti, se fidelizeaza clienti vechi si se mareste popularitatea unui brand. Iata cateva coordonate in functie de care sa va orientati atunci cand doriti sa reduceti preturile pentru produsele sau serviciile dvs:

In primul rand trebuie sa va motivati reducerile de pret. Ganditi-va putin cum se simt clientii cand intra intr-un magazin, vad produsul pentru care au venit si gasesc un pret mult mai mic decat acum cateva zile cand au platit sume importante de bani pentru a-l achizitiona.

Puneti-va in locul lor pentru a intelege mai bine cum trebuie sa va reduceti preturile si cat timp trebuie sa alocati pentru a comunica o strategie de reducere de preturi. Clientii se vor simti, in primul rand inselati, folositi si pacaliti. Au platit o suma anumita pentru un produs care nu valora cat s-a cerut in schimbul achizitionarii sale.

Astfel, compania dvs are de pierdut in ceea ce o priveste, in masura reputatiei si imaginii sale de ansamblu in randul clientilor. De asemenea, compania si linia respectiva de produse sau servicii va fi vazuta ca una de calitate subreda. Compania va fi privita ca una instabila, pe care nu se pot baza in vederea pastrarii unei anumite traditii in vanzari.

De aceea, trebuie sa va motivati reduceri de pret pentru a-i determina pe clienti sa va aleaga produsele. Puteti sa oferiti reduceri de pret in zilele speciale, precum ziua femeilor, ziua copilului samd, aniversari ale companiei, schimbari de ingrediente samd.

De asemenea, reducerile de pret pot fi adaugate in jurul produselor sau serviciilor care sunt achizitionate in cantitati mai mari. Aceasta modalitate are o rezonanta logica in mintea clientilor si va salvati reputatia, va mariti nivelul vanzarilor si castigati si clienti noi, cei care cumpara produse aflate la oferte speciale.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: reduceri de pretoferte specialecampanii de reduceri de pret

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se implementeaza campaniile de reducere de preturi?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton