Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?

de
1465 0 22 Dec. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Una este sa furnizati mesaje de genul "Extraordinar! Nemaipomenit! Este cel mai bun produs cu putinta!" si alta este sa se poata intelege de ce produsul cu pricina este atat de bun.

Iata un exemplu de marturie reusita din acest punct de vedere, inclusa in pliantul unei firme care comercializeaza aparate de aer conditionat: "Aparatele pe care le-am cumparat de la dvs. sunt de departe cele mai bune pe care le-am incercat pana acum. Le utilizam la capacitate maxima de trei luni de zile si nu am avut absolut nici o problema. Cu  vechile aparate ajunsesem sa bagam o gramada de bani in service."

Un mesaj scurt nu ofera destule informatii, totusi aveti grija sa nu exagerati prezentandu-le potentialilor clienti texte foarte lungi. Un text lung, mai ales daca e scris de un neprofesionist, risca sa nu aiba cursivitate si, ca urmare, va plictisi cititorii.

Marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 11 mii de lei!" va aduce rezultate infinit mai bune decat "Mi-a facut placere sa lucrez cu agentia dvs.".

Aceasta recomandare provine din faptul (demonstrat stiintific) ca oamenii sunt convinsi mai degraba de povesti concrete decat de generalitati. Detaliile, amanuntele semnificative din utilizarea produselor sau serviciilor pe care le oferiti sunt elementele care fac marturia eficienta. Nu le livrati potentialilor clienti opinii laudative si pompoase care se pot fi emise la fel de bine atat despre o pasta de dinti, cat si despre o masina de tuns iarba.

O firma care concepe si vinde programe de calculator utilizeaza cu succes urmatoarea marturie a unui arhitect: "in urma cu o jumatate de an am inceput sa realizez proiecte folosind programul pe care l-am cumparat de la firma dvs. Programul mi-a usurat enorm munca  si, ca urmare, acum  pot sa le ofer clientilor termene de executie foarte  convenabile.

Efectiv, lucrez foarte bine si foarte rapid si lucrul acesta deja mi-a creat un renume in domeniul constructiilor, unde termenele sunt atat de importante." Potentialii cumparatori inteleg singuri avantajele programului respectiv - mai putina munca, rapiditate, clienti mai multi pentru afacerea lor - si nu exista nici un element care sa ii faca sa se indoiasca de realitatea acestor avantaje. Marturia e foarte concreta.

In general, in publicitate sunt preferate mesajele scurte, percutante, usor de retinut. Uitati de lucrul acesta in cazul marturiilor. Daca vor sa cumpere, potentialii clienti vor avea rabdarea necesara sa citeasca trei-patru randuri.
 

Niciodata nu utilizati marturii anonime. Semnatura este garantia ca cel care a emis acea opinie exista cu adevarat. De aceea numele lui trebuie scris sau comunicat clar, cu detalii referitoare la profesie, varsta, loc de munca etc.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





Functia sau titulatura martorului trebuie specificata intotdeauna cat mai complet. Spuneti, asadar, "Adrian Stamate, directorul SC SUPERSERV SRL si presedintele Asociatiei Proprietarilor de Barci cu Motor Bucuresti" si nu "Adrian Stamate, Bucuresti" sau, si mai rau, "Adrian S.", pur si simplu. Cu cat e mai completa identificarea martorului, cu atat creste credibilitatea marturiei.

D. Pastrati nealterat felul in care s-a exprimat martorul. Rezistati tentatiei de a-i parafraza spusele, altfel efectul cuvintelor sale va avea de suferit. Un text "facut" se observa imediat si nu reuseste sa castige increderea, ratand astfel principalul obiectiv al acestui tip de reclama.



Tags: marturiimarketingclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Marinache Paula
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton