Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Customer service de calitate si afacerile merg de la sine

de
2066 0 15 Iul. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Grija pentru clienti este cea mai buna strategie pe care orice companie sau firma mica o poate adopta. Intotdeauna, clientii vor fi stapanii nostri si noi trebuie sa avem grija ca ei sa stie ca noi stim si ca angajatii nostri nu uita acest lucru nici macar pentru o secunda. In acest sens, vom trata modul in care trebuie condus departamentul de customer service pentru rezultate excelente in afaceri.

Un departament de customer service, cat de mic ar fi, trebuie sa existe in aproape orice firma sau companie. Intotdeauna va veti lovi de nevoi din partea clientilor, nevoi care vor necesita personal specializat pentru a le trata si rezolva.

De aceea, un departament de customer service are nevoie de angajati seriosi si cu o orientare puternica catre clienti, cu o abilitate extraordinara de a interactiona in mod favorabil cu acestia.

Departamentul de customer service are nevoie de strategii bazate pe feedback. Cu alte cuvinte, feedback-ul obtinut din partea clientilor trebuie sa fie baza viitoarelor strategii care vor fi implementate in cadrul firmei. Sunt clientii nemultumiti de timpul prea indelungat de asteptare pentru a le fi preluate apelurile telefonice? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu ambalajul produselor? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu utilizarea unui anumit ingredient in procedeul de fabricare al produselor?

In acest sens, orice nemultumire trebuie tratata cat mai rapid si comunicat rezultatul catre clientii carora ne adresam. Orice remediere rapida reprezinta sanse crescute de a ne pastra si fideliza clientii si de a ne castiga altii alaturi de afacerea noastra.

Un departament de customer service trebuie sa se bazeze nu numai pe feedback, ci si pe abilitatea personalului de a isi dezvolta si pune in aplicare creativitatea. Grija pentru clienti se cultiva in timp, dupa indelungi perioade de interactiune cu acestia si trebuie sa fie centrul strategiilor in afaceri.

De multe ori, nu se obtine feedback din partea clientilor, sau acesta nu este clarificator. In acest caz, este nevoie de angajati ai departamentului de customer service care sa anticipeze nemultumiri si probleme si care sa gaseasca cele mai avantajoase solutii cu putinta.

Oamenii de afaceri sunt cei care decid profitabilitatea unei afaceri indiferent de perioada economica si in acest context, rabatul de la calitatea managementului departamentului de customer service se claseaza in topul celor mai grave greseli.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: customer servicedepartament customer serviceafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Customer service de calitate si afacerile merg de la sine
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton