Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Customer service in 5 sfaturi usor de urmat!

de Maria Nicutar 20 Mai. 2013 3107
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sa fii un as in ceea ce priveste eforturile de customer service nu reprezinta un aspect imposibil. Nici sa ajungi pe Marte nu mai este un lucru imposibil, daramite sa iti multumesti clientii! Si, la urma urmei, discutam despre un aspect pe care ar trebui sa il stapanesti in mod cert si fara niciun fel de semn de intrebare sau urma de indoiala!

La urma urmei, daca nu ai clienti multumiti de serviciile pe care le-ai oferit si pentru care ei au platit, nu va mai exista nicio "data viitoare"! Clientii nemultumiti devin fosti-clienti si se vor muta extrem de rapid in tabara competitorilor tai. Deci, nu va aparea doar problema ca tu vei avea incasari mai mici, ci si faptul ca vei avea concurenti care sa prospere cu maxima siguranta, in timp ce tu te duci la fund!

Haideti sa trecem in revista si 5 sfaturi usor de urmat si de care sa tinem cont pentru rezultate exceptionale cand vine vorba despre customer service:

1. Clientul nu are intotdeauna dreptate, insa nu trebuie sa i-o si demonstram.
De foarte multe ori, auzim celebra replica: "Clientul are intotdeauna dreptate!". Nu trebuie sa luam lucrurile mot-a-mot, ci sa intelegem ca este nevoie de maniere adecvate pentru a trata cu un client, chiar si atunci cand nu are dreptate!

2. Clientul trebuie sa fie mereu tratat in mod corect. Ascultati plangerile, nemultumirile clientului si aflati daca a fost cu adevarat neindreptatit. Se poate sa fie cazul si atunci se impune sa interveniti pentru ca situatia sa se remedieze rapid!

3. Viteza maxima si eficienta de top! Clientul vrea ca probleme lui sa fie rezolvate rapid. Clientul vrea livrare cat mai rapida si eficienta maxima. Daca s-a decis sa schimbe un produs din cosul de cumparaturi, faceti acest lucru posibil, chiar si cu cateva ore inainte de livrare, daca acest lucru nu va da programul peste cap! Clientii adora brandurile in spatele carora stau companiile ce ofera servicii de top, viteza si eficienta!

4. Clientul nu vrea sa presupui care este problema lui. Clientul nici nu vrea sa auda expresia "problema dvs"! Clientul vrea sa stie ca problema cu care el are de-a face este a ta si ca te vei ocupa de ea imediat, nu peste doua zile, peste doua saptamani, sau cat mai curand! De asemenea, asculta ce are de zis si nu presupune nimic!

5. Clientul vrea sa stie ca nu este tras pe sfoara si ca poate avea incredere in tine. Nu ii vinde produse la pret umflat, produse pe care le poate gasi in alte parti, la preturi mai mici. Nu ii vinde produse de calitate subreda si nici cu ingrediente toxice.

La final, intelegem faptul ca daca tinem la clientii nostri, este esential sa ii tratam ca si cum ar fi parte din familie. Tinem la ei, le acordam atentia noastra totala, nu ii pacalim, nu incercam sa profitam de pe urma lor, nu le vindem minciuni si iluzii, suntem alaturi si ei si le oferim mereu valoare, mai presus de orice!

Mult succes si spor la formarea unei "familii" de clienti fideli!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer servicereguli customer servicestrategii customer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
13 Ian 2015
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte...

5 reguli vitale pentru customer service de top!

de Adela Simonescu
23 Iun 2012
Customer service-ul de calitate reprezinta fundatia pe care putem sa cladim afaceri cat mai profitabile, cu o reputatie de top, cu o imagine...

Un drum lin catre customer service de calitate!

de Maria Nicutar
19 Ian 2012
Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii...

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate

de Victor Oancea
17 Aug 2011
Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]