Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?

de
1379 0 24 Ian. 2013
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?

Increderea este esentiala pentru orice afacerist, orice profesionist, orice freelancer, orice carierist. Este vital sa stim ca toti clientii au incredere in noi si aceasta performanta se poate realiza in timp si cu eforturi sustinute. Este nevoie de investitii serioase, investitii pe termen lung.

Iata si cateva sfaturi care va pot ajuta sa va consolidati increderea pe care clientii vostri o au in voi si in afacerile voastre:

1. Nu presupuneti niciodata, sub nicio forma, pentru niciun motiv ca ... aveti clienti prosti!
Oricare ar fi audienta-tinta, oricare ar fi nivelul salarial atins de clientii vostri potentiali, oricare ar fi nivelul lor educational, este vital sa ii considerati persoane inteligente si care vor lua decizii pe baza unui mix clar de ratiune si emotie.

Foarte multe branduri isi pierd clientii si nu isi pot atrage potentialii clienti pentru ca ii trateaza ca oameni lipsiti de abilitati si competente complexe.

2. Nu promiteti imposibilul. Clientii isi pierd increderea in brandurile care se bazeaza, care sunt construite pe argumente irealiste si promisiuni imposibil de realizat. Promiteti ca produsul vostru va putea aduce clientilor incasari uriase in doar cateva minute de la achizitionare? Promiteti ca produsul vostru elimina celulita definitiv si fara eforturi, intr-un timp record?

Este vital sa puteti oferi clientilor si potentialilor clienti produse cu descrieri realiste. Nu proiectati in lumea consumatorilor vostri asteptari imposibil de acoperit.

3. Ridicati preturile fara sa anunati si fara argumente solide. O alta problema de care ne lovim atunci cand incercam sa ne consolidam afacerile este cea referitoare la majorarea preturilor fara explicatii. Clientii isi pierd rapid increderea in produsele si serviciile oferite de voi daca nu sunteti capabili sa va motivati decizia de majorare a preturilor. Motivele trebuie sa fie intemeiate si usor de digerat de catre consumatorii vostri ideali.



Mult succes si afaceri profitabile!

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton