Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes

de
1952 0 14 Nov. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se dezvolta. Putini sunt cei care ajung sa isi vada ideile de afaceri transformandu-se in branduri de top, in branduri de succes real. Care sunt greselile si care sunt solutiile?

Transferul de idei de afaceri viabile la afaceri profitabile este un drum anevoios, mai ales acum in contextul crizei economice. Cei mai inspirati dintre antreprenorii din ziua de astazi se vor orienta catre modalitatile cele mai rentabile de finantare, finantarile prin intermediul fondurilor europene (fonduri structurale) neambursabile. Chiar si asa, putini reusesc sa isi duca ideile de afaceri pe culmi nebanuite de succes.

Branding-ul nu este simplu si nu se potriveste tuturor ideilor de afaceri de pe piata. Sa nu neglijam faptul ca branding-ul aduce valoare considerabila afacerilor care sunt caracterizate de concepte precum: inovatie permanenta, solutii viabile, optime pentru consumatorii audientei tinta, beneficii reale, memorabile, valori si principii stabile, solide, care isi pastreaza consecventa pe toata viata unei afaceri.

Branding-ul de succes este atins cand reusim sa alocam investitiile cele mai importante in directii precum: customer care, relatia cu clientii, customer service, lansare frecventa de produse si servicii imbunatatite, diferentiere clara fata de restul ideilor de afaceri si afacerilor deja dezvoltate in nisa potrivita, interactiune permanenta cu clientii, suport continuu si lista ramane deschisa.

Una dintre cele mai grave probleme in prezent, problema care nu da voie ideilor de afaceri sa se transforme in afaceri profitabile, in afaceri de succes sta in copiere. Incercam sa replicam ce vedem in randul competitorilor, uitam de inovatie, uitam de clienti si de feedback-ul primit din directia acestora. Uitam sa venim cu produse competitive pe piata si sa ne dezvoltam cu fiecare ocazie identificata, cu fiecare noua oportunitate de afaceri.

De asemenea, uitam sa ne pretuim clientii si angajatii, neglijam relatiile cu acestia si importanta respectului pe care trebuie sa il dovedim la fiecare miscare, actiune, decizie in care ne implicam afacerile profitabile.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Nu in ultimul rand, uitam sa punem accentul pe un element care trebuia sa ne ghideze de la bun inceput, inca din faza in care detinem simple idei de afaceri, element vital si fara de care nu putem concepe un brand de succes: viziunea.


Tags: afaceriidei de afaceriidei afaceriafaceri de succesidei de afaceri profitabilebrandbranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton