Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Esti gata pentru o firma de PR?

de
1019 0 31 Aug. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Orice proprietar al unei firme de PR isi doreste clienti care sa beneficieze de serviciile pe care le ofera. Forta vitala a oricarei afaceri mici depinde de retentia clientilor. Cresterea unei firme de PR, in schimb, nu consta in achizitie.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



De-a lungul timpului te vei confrunta cu diverse situatii, iar clientii potriviti pot fi una din acestea. In continuare sunt detaliate trei principii prin care poti decide daca este sau nu un nou client gata pentru o firma de PR.
 
Ai timp sa te dedici relatiei?
Firmele de PR sunt nevoiase. Cele bune vor sa investeasca in relatii. Cand incepi o relatie este nevoie de timp pentru a cunoaste clientul si afacerile acestuia. Cele mai bune relatii permit accesul la directori si presupun cunoasterea nevoilor clientilor. Colaborarea este importanta, cu atat mai mult daca planuiesti angajarea unei firme de PR. Inainte sa accepti clientii, fa-i sa inteleaga ca ei investesc intr-un parteneriat serios, cu durata medie spre mare.
 
Exista obiective clare, actionabile?
Cand te implici cu o firma de PR, trebuie ca aceasta sa stie daca ai obiective clare si actionabile. O firma de PR trebuie sa stie daca clientul s-a gandit la succes si la ideile care ar putea contribui la realizarea acestuia. In general, companiile au idei puternice despre marketingul brandului lor. Insa aceste idei pot fi inutile pentru o firma de PR.
 
Cele mai bune firme de PR se simt confortabil atunci cand sunt oneste si deschise cu clientii. Insa, daca obiectivele unei firme eclipseaza capacitatile acestora, ele pot rupe legatura.
 
Esti deschis la idei noi?
Parteneriatele mari ofera valoare ambelor parti si, cateodata, aceasta valoare te conduce pe un drum diferit de cel pe care il credeai anterior. Este responsabilitatea firmei de PR sa prezinte idei noi, provocatoare. Fie ca acestea sunt angajate cu social media, marketingul digital sau eforturi de relatii publice nationale, firmele sunt datoare clientilor sa gandeasca creativ si strategic. Clientii care nu sunt deschisi unui astfel de proces de creatie pierd o resursa care ar putea schimba jocul pentru afacerea lor. 
 
Exista multe motive pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand decizi sa angajezi o firma de PR. Gandirea sistematica cu privire la obiective, activitatile de zi cu zi si deschiderea catre nou vor contribui la succesul campaniilor de PR realizate pentru compania ta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriidei de afaceriprpublic relationsafacere prfirma pragentie prafaceri miciafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Esti gata pentru o firma de PR?
Rating:
Nota: 2.5 din 2 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton