Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Europenii si-au schimbat obiceiurile de cumparare

de
1037 0 27 Mai. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Desi europenii nu intrezaresc inca sfarsitul crizei care dureaza de peste sase ani, ei s-au saturat sa tot stranga centura si sunt mai inclinati sa-si deschida portofelele. Acesta este paradoxul evidentiat de un studiu Boston Consulting Group (BCG) asupra comportamentelor de cumparare ale consumatorilor din mai multe tari ale Uniunii Europene, publicat in avanpremiera de cotidianul Le Figaro.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii



 
"Pe de o parte, europenii se arata mai ingrijorati decat in 2009 cu privire la evolutia situatiei economice. Acest lucru este valabil pentru toate tarile, inclusiv pentru Germania. Criza s-a instalat intr-un fel intr-o forma de normalitate. 
Pe de alta parte, unii consumatori s-au adaptat la aceasta situatie si nu mai ezita sa reinceapa a-si face placerile", remarca Francois Aubry, director in cadrul BCG
 
Conform studiului realizat pe un esantion de 2.500 de consumatori din fiecare tara studiata, 33% din europeni si-au redus cheltuielile (alimentare si nealimentare) in 2009, dar acest procent a scazut la 25% in 2013. Imbunatatirea este cea mai vizibila in Germania si in Franta, pentru ca un german din sase afirma ca si-a redus bugetul de consum in 2013 (fata de unul din patru in 2009), iar in Franta proportia este de unu din patru azi (fata de unu din trei in 2009).
 
Spre ce produse si servicii s-au orientat cel mai mult europenii intre 2009 si 2013? Unele, precum vacantele, produsele de lux, cosmeticele bio sau imbracamintea, sunt comune Frantei, Germaniei, Spaniei si Marii Britanii. Altele, in schimb, sunt specifice anumitor economii. 
"Francezii privilegiaza produsele alimentare de calitate, germanii investesc in decoratiuni, locuinta si articole menajere, pe cand spaniolii consuma vinuri, bauturi alcoolice, ciocolata si tot ceea ce are legatura cu convivialitatea, iar englezii se indreapta spre moda si lux", arata Francois Aubry.
 
Asadar, prioritatile de consum variaza de la o tara la alta, cu intentii de consum in curs de imbunatatire, ceea ce este o veste buna. Dar studiul a mai demonstrat ca, "pentru intreprinderi, conceptul de consum european nu este intotdeauna o realitate", observa Francois Aubry. Pentru profesionistii din marketing, aceasta inseamna ca intreprinderile trebuie, mai mult ca niciodata, sa vizeze strategii locale de desfacere a produselor lor, pentru a raspunde asteptarilor specifice ale consumatorilor din fiecare tara.
 


Tags: obiceiuri de consumcrizaconsumatoristudiubcguniunea europeana

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Europenii si-au schimbat obiceiurile de cumparare
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu: 75% dintre firmele din Romania au ajuns sa apeleze la creditul furnizor

de Alina Constantinescu
29 Aug 2017
Potrivit unui studiu realizat de KeysFin, in lipsa unui capital suficient, tot mai multe firme aleg sa intarzie platile, apeland la creditul...

Studiul pietii - Cum?

de Teo Manole
20 Ian 2016
Executa studii primare sau secundare. Pe piata secundara, poti aduna informatii publicate cu privire la profilul pietei, formulare de business,...

Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz

de Idei De Afaceri
03 Nov 2015
Neuromarketingul, una dintre cele mai noi ramuri ale industriei de publicitate, se bazeaza pe stiinta de a descoperi exact ce si cand isi doresc...

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de Teo Manole
28 Apr 2015
Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari. Distinctia...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton