Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing
08 Apr. 2016
5393
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care il folosim pentru transmiterea unui mesaj.
Suntem fiinte atrase de frumos, care facem alegeri irationale sub impulsul momentului.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultivarea plantei cu 5 arome
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Un anumit font creeaza aura companiei. Imaginati-va doar denumirea unei banci care alege fontul Chiller sau Informal Roman. Primul font pare mai potrivit pentru un producator de jucarii in timp ce al doilea ne duce cu gandul la o invitatie de nunta.
Cine si-ar incredinta economiile unei banci care face aceasta alegere de stil? Nimeni. Acesta este motivul pentru care cele mai multe banci prefera un font clar care trasmite siguranta si incredere, chiar daca este imbracat intr-o forma informala si prietenoasa, cum este cea a Millenium Bank sau ING.
Mesajul transmis de sigla unei banci este cu atat mai important in contextul economic si social de azi, cand siguranta transferurilor electronice este amenintata in fiecare zi de catre hackeri.
Fontul este important pentru ca apeleaza la emotii si declanseaza un anumit raspuns la mesajul pe care il transmite. Astfel, companiile pot declansa anumite emotii ale clientilor in functie de forma literelor utilizata in comunicarea scrisa.
Nu e de mirare ca se cheltuiesc sume astronomice pentru creatia unei sigle sau pentru realizarea unui font unic care sa atraga simpatia cumparatorilor.
De exemplu, organizatorii unui concert rock vor atrage mai usor fani ai genului daca scriu afisele cu fontul Franklin Gothic Heavy care le aminteste de tricourile cu formatia preferata purtate in adolescenta.
La fel, o florarie sau un organizator de evenimente poate alege fontul Monotype Corsiva pentru ca transmite rafinament si eleganta (exact avantajele cautate de clientii acestor produse si servicii). Alte fonturi, cum ar fi Helvetica, dau impresia de ieftin pentru ca este utilizat de brandurile proprii ale supermarket-urilor.
In alte situatii, un font neclar si greu de citit de la distanta poate crea neplaceri majore. Cum ar fi daca numele strazilor sau indicatiile din aeroporturi ar fi scrise cu Brush Script MT ?
S-ar produce o multime de confuzii si chiar accidente. In aceste situatii sunt de preferat fonturile neutre, cum ar fi Arial sau Times New Roman, care sunt usor de citit.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.Articole conexe
Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...
Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...
Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient
de Idei de afaceri
12 Oct 2023
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit