Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de
2959 0 08 Apr. 2016
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care il folosim pentru transmiterea unui mesaj.

Suntem fiinte atrase de frumos, care facem alegeri irationale sub impulsul momentului.

Un anumit font creeaza aura companiei. Imaginati-va doar denumirea unei banci care alege fontul Chiller sau Informal Roman. Primul font pare mai potrivit pentru un producator de jucarii in timp ce al doilea ne duce cu gandul la o invitatie de nunta.

Cine si-ar incredinta economiile unei banci care face aceasta alegere de stil? Nimeni. Acesta este motivul pentru care cele mai multe banci prefera un font clar care trasmite siguranta si incredere, chiar daca este imbracat intr-o forma informala si prietenoasa, cum este cea a Millenium Bank sau ING.

Mesajul transmis de sigla unei banci este cu atat mai important in contextul economic si social de azi, cand siguranta transferurilor electronice este amenintata in fiecare zi de catre hackeri.

Fontul este important pentru ca apeleaza la emotii si declanseaza un anumit raspuns la mesajul pe care il transmite. Astfel, companiile pot declansa anumite emotii ale clientilor in functie de forma literelor utilizata in comunicarea scrisa.

Nu e de mirare ca se cheltuiesc sume astronomice pentru creatia unei sigle sau pentru realizarea unui font unic care sa atraga simpatia cumparatorilor.

De exemplu, organizatorii unui concert rock vor atrage mai usor fani ai genului daca scriu afisele cu fontul Franklin Gothic Heavy care le aminteste de tricourile cu formatia preferata purtate in adolescenta.

La fel, o florarie sau un organizator de evenimente poate alege fontul Monotype Corsiva pentru ca transmite rafinament si eleganta (exact avantajele cautate de clientii acestor produse si servicii). Alte fonturi, cum ar fi Helvetica, dau impresia de ieftin pentru ca este utilizat de brandurile proprii ale supermarket-urilor.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacerea anului: Livada de Gutui
Afacerea anului: Livada de Gutui

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




In alte situatii, un font neclar si greu de citit de la distanta poate crea neplaceri majore. Cum ar fi daca numele strazilor sau indicatiile din aeroporturi ar fi scrise cu Brush Script MT ?

S-ar produce o multime de confuzii si chiar accidente. In aceste situatii sunt de preferat fonturile neutre, cum ar fi Arial sau Times New Roman, care sunt usor de citit.



Tags: siglafontmesajmesaj de vanzarepromovaremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing
Rating:
Nota: 4.5 din 3 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut finantator pentru o idee de afacere cu profit garantat

Intrebare: ai 10.000 euro si vrei sa investesti intr-un business de succes? nu trebuie sa faci nimic. noi ne vom ocupa de tot, inca de la inceput. profit 50/50%. cu experianta in domeniu de peste 10 ani. in caz ca nu esti multumit si vrei sa te retragi, garantam prin contract, o rata de 500 euro lunar, pana iti recuperezi intreaga investitie. profit peste 1000euro/luna, cu posibilitate de extindere.

Raspuns: Buna ziua, Imi puteti da si mie mai multe detalii despre cum ar functiona afacerea! Va multumesc!  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton